Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #1230:
No veď ja nehovorím, že nie. Ja len, že je to zaujímavosť. Inak celá výmena súvisí aj s prípravou monitoringu spotreby elektrickej energie, ktorá čoskoro vyústi do hmotnej zainteresovanosti vodičov na spotrebe. Takže aby trolejbusákom nebolo ľúto, že autobusáci šetria naftu, oni budú šetriť elektrickú energiu 🙂
Reply on: Vladimír #1226:
No, ja som si to vsimol, ale nepovazoval som to za nejaku zvlastnost, na digitalne tachometre som zvyknuty z prazskych T6 a T3P, tak som si myslel, ze to je dnes bezny trend...
Reply on: pitto32 #1222:
Sedmicku nechaj na pokoji.
Reply on: pitto32 #1227:
Po novom rýchlosť zobrazujú napr. 106, 107 (tie už boli po GO) a ďalej tuším ešte napr. 81 (nie som na na 100% istý), 90, 95, 112 a ďalšie. Ale nemá zmysel to ani počítať, lebo onedlho to budú mať všetky. Výmeny prebiehajú postupne.
Reply on: Vladimír #1226:
vymenuj ( samozrejme keď vieš ) tie nové z tachografmy ( vozidlá), a teraz som zblbol aj z toho preradzovania trolejov na rezervu ( pred chvíľov spomínané 98 a 105. 🙂
Inak, čudujem sa, že ešte nikto na fórum nenapísal, že na mnohých trolejbusoch už môžeme rýchlosť sledovať digitálne 🙂 Veru, nové tachografy sa nám množia, čoskoro ich budú mať všetky trolejbusy.
Kvôli ich montáži však dočasne na niektorých trolejbusoch blbne hlásenie zastávok (počítač ignoruje otváranie dverí a nezrovnáva kilometre, nasledujúca zastávka sa hlási citeľne neskôr ako je zvykom).
Reply on: Vladimír #1224:
Kúpil, cena asi 30 000? (sranda)? ? ?
Reply on: pitto32 #1222:
Len nekacaj, áno? Na L7 nesiahaj! Nič jej nechýba 🙂

Re #1223 pitto32: ? ? ?
Reply on: S499.1023 #1221:
ja si počkám 10 rokov a kúpim si 333-ku !
Reply on: Vladimír #1220:
2 odstavec ? ?
3 odstavec: 7-ku by som zrušil, nahradil by som ju linkou 26 (7) . Sedelo by to, len nesedelo by to striedanie zo 2/5. ?
Reply on: Vladimír #1220:
No, aj keby to bolo 50 tisíc s trolejbusovým koeficientom, tak na to teraz nemám, možno tak po Vianociach. Keby to bolo tých Papyrových 15.000+TK, tak beriem hneď.
Reply on: S499.1023 #1204:
Netuším. Minuloročné Ikarusy sa údajne pohybovali okolo 50 - 150 tisíc podľa technického stavu. Trolejbusy netuším, skús si pripočítať k Ikarusom nejaký trolejbusový koeficient 🙂

Re #1205 vasi: Na odstavenie sú navrhnuté vozidlá, ktoré sú už po generálke dávnejšie + majú nabehané najviac kimometrov + sú v najhoršom technickom stave.
Mnou uvádzaný zoznam bol len "jedna baba povedala", nie je to určite isté. Dnes som sa napr. dopočul, že 98 a 105 jazdiť budú aj naďalej, ale že medzi odstavenými bude napr. 96.

Re #1206 vasi: V prvom rade si treba uvedomiť, že plány z "Koncepcie rozvoja mestskej hromadnej dopravy v Prešove do roku 2005" z roku 1988 boli poplatné danej dobe a v mnohom nezmyselné. Veď hádam nikto z tohto fóra nemohol vážne snívať o strolejovanej Petrovianskej a dvadsiatich trolejbusových linkách.
Z príspevku mám dojem akoby sa popisovala nejaká stagnujúca prevádzka. Prečo? Prešov predsa patrí k mestám, ktoré v ostatných rokoch investovali do trolejbusovej dopravy najviac. Veď do rekonštrukcií a modernizácií trolejových tratí šli len za posledných 5 rokov celé desiatky miliónov Sk!
Plány spred roku 1989 boli úplne scestné. Úvahy o trolejbusovej trati na Petroviansku sú dnes absolútne neaktuálne. Veď po Petrovianskej prejde ZA DEŇ zopár autobusových spojov, ktoré človek pomaly spočíta na prstoch dvoch rúk. Rovnako dnes už vieme, že trolejbus do priemyselných oblastí je ekonomický nezmysel, pretože elektrická trakcia sa viac vypláca pri obsluhe celodenne atraktívnych lokalít.
Trolejbusová linka 7 je možno výsmechom pre svoj interval. A čo s ňou má teda DPMP robiť? Nahradiť ju autobusmi a trolejové vedenie do Širpa strhať? Skutočne neviem, čo akože možno s intervalom L7 robiť.

Re #1210 vasi: Prosím si návrh, čo robiť.

Re #1211 S499.1023: ?

Re #1212 S499.1023: Tak sa ponáhľaj, lebo tuším na 86-ku ešte kupca nemajú.

Re #1219 S499.1023: Ja Ti pošlem.
Reply on: Papyr #1215:
Môžeš mi poslať čísla alebo maily?
Reply on: Papyr #1216:
Ale o Pardubiciach sa rozhodne nedá povedať, že nepodporujú trombelusy. Stačí sa pozrieť do slávnych ML - Lesní pramen. Cvak cvak drôtiky a hneď je sieť zjednodušená ? .
Reply on: pitto32 #1214:
V Pardubiciach.
Reply on: S499.1023 #1211:
V Pardubiciach mozno hej 🙂
Reply on: S499.1023 #1212:
Tak skus napisat alebo zavolat panu direktorovi alebo veducemu technickej prevadzky DPMP.
Reply on: S499.1023 #1212:
kde by si ju skladoval?

All: 320=PO-584BP

Teraz som zistil, že nové označovače bude blokovať vodič aj revízor ?
Reply on: vasi #1210:
Dobre, pod pojmom "linka ma hodinovy interval" som myslel "linka ma po vacsiu cast pracovneho dna hodinovy interval a cez vikend rovnaky alebo riedsi". Nedorozumenie.

Presovska 2/5 a 38 maju hodinovku LEN cez prazdniny A_SUCASNE cez vikend, co je dost specificky pripad. Nehovorim, ze to je dobre, ale myslim, ze po 2/5 ani nie je vacsi dopyt. Po 38 mozno ano.

V Ziline tych 5 liniek, co som pisal, ma hodinovku v PD a to cely den a aj mimo prazdnin. To jest, nieco ako nasa 7, ktoru nadalej povazujem za jedinu tr linku s hodinovym int. v PO.
Reply on: Papyr #1207:
Mám záujem výhradne o 15Tr, 14Tr nemám rád ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.