Reply on: Erik709 #36:
"121/1" je kod turnusu. Prve cislo rozdeluje vozidla na trolejbusy (1) a autobusy (2), druhe v poradi je cislo pre typ - midibus (0), standardne 12 metrove vozidlo (1) a klbove vozidlo (2) a tretie cislo reprezentuje celodennu linku (1), spicku (2), rannu posilovu zmenu (3), poobednu posilovu zmenu (4 - ta momentalne vo vyprave nie je, ale v priebehu prazdnin bola) a nocne spoje (5). Cislo za limitkom reprezentuje de facto poradie turnusu. Teda spominana 121/1 je prvy turnus pre klbovy trolejbus robiaci na celodennej linke. Ak si pozries napr. vcerajsiu vypravu v sekcii "vozidla" vlavo tak pochopis, preco sa to takto koduje. Je totiz velmi malo turnusov, ktore jazdia cely den na tej istej linke - prikladom je napr. 211/5 cez tyzden, ktora robi len linku 15. Niekedy sa to oznacovalo aj ako "15/1" avsak su turnusy, ktore za den urobia az 10 liniek (ako 211/8), preto bolo zriadene toto nove oznacovanie.
Polio
Zameny v priebehu dna su caste, takze napisem celu vypravu, aj turnusy, ktore uz boli spomenute, ak by ste tam nahodou nasli rozdiely
111/1 - 711
111/2 - 706
111/3 - 705
111/6 - 122
111/7 - opat 78
111/8 - 121
112/1 - 120
112/2 - 119
201/1 - 374
201/2 - 372
211/2 - 364
211/3 - 338 skoro ráno
211/4 - 340 a tusim cely den, ako spominal Emhadeckar, nevsimol som si aby bol poobede nahradeny
211/5 - 377
211/6 - 379
211/8 - 368
212/2 - 362
212/3 - 353
212/6 - 352
213/2 - 319
221/1 - 357
221/2 - 376
221/4 - 354
221/6 - 370
221/7 - 375
222/2 - 382
222/3 - 344
222/4 - 337
222/5 - 334
222/7 - 347
222/10 - 332
222/11 - 341
222/12 - 349
223/1 - 381
223/2 - 336