imhd.sk
Piešťany
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
1 °C
sk
English
Piešťany
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ukrajina
› Krymská trolejbusová trať Simferopoľ - Jalta (Кримтролейбус Сімферополь - Ялта)
Prerušenie prevádzky
#8105, linka 51, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
#8007, linka 51, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
#7012, Horkoho vul., trolejbusová stanica Alušta
Záložné vozidlo Škoda 9 Tr #5558
Богдан (Bogdan) T701.11 #6403
Богдан (Bogdan) T701.15 #8408
Škoda 14 Tr #4012 z Alušty prechádza okolo zastávky Nіkіtsjkiy botanіchniy sad
Škoda 14 Tr LUX
Škoda 9 Tr #7710 pred vrcholom Angarskeho priesmyku
Škoda 14 Tr #8151 pred budovou trolejbusovej stanice
Nočná fotka 9 Tr #7715 s reklamou Adidas na trolejbusovej stanici
Oprava poškodeného vedenia sa blíži ku koncu
Detail údržbárov trolejového vedenia
Oprava prebieha za plnej premávky a pod prúdom
Vrchári sa pripravujú na opravu
Chaos na kruhovej križovatke v Alušte
"Roznožka"
Prekladanie palíc
Pracovná 9 Tr #7012
Roztrhnuté vedenie na kruhovom objazde v centre Alušty
Detail roztrhnutého vedenia
Roztrhnuté vedenie na kruhovom objazde
Trolejbus K12.04 (Kiev-12, model 4) na ulici Gorkého
Škoda 14 Tr #2010 na trolejbusovej stanici
Pracovná 9 Tr #7012 na trolejbusovej stanici
Škoda 9 Tr #5605 na stanici v Simferopole
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate je umiestnené v 1. depe
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
V múzeu Krymskej trolejbusovej trate sa nachádzajú aj veľmi vydarené modely trolejbusov Škoda 9 Tr a 14 Tr
Múzeum Krymskej trolejbusovej trate
Maketa trolejbusovej trate pri Gurzufe
Jeden z panelov Múzea trolejbusov zobrazujúci aj cestovné lístky a označovač
Gordienko Vladimir Vasiljevič z Krymskej trolejbusovej trate prišiel s nápadom výkyvnej hlavy zberača
Maketa stavby trolejbusovej trate medzi Simferopoľom a Jaltou
Tri možné varianty prepojenia Simferopoľa s Jaltou
Zvláštnosťou niektorých častí tratí na vstupe do Simferopoľa je štvorstopové vedenie
Tabuľka v trolejbuse 14 Tr #6102 z roku 1989 oznamuje, že je vozidlo plné: "Miest niet"
Pri kúpe miestenok do trolejbusov sa musí prihliadať aj na typ vozidla
Trojvodičové vedenie je použité na niektorých úsekoch
Jeden z mála trolejbusov Škoda 9 Tr na linke 52 - 9 Tr H27 #7702 z roku 1980
Stav trolejového vedenia na medzimestskej trati niekedy nie je najlepší
Pracovisko vodiča v Škode 9 Tr
Záložné vozidlo pre 86-kilometrovú trolejbusovú trať slúži pre prípad výpadku spoja
Informačná tabuľa s odchodmi trolejbusov
Škoda 14 Tr #2106 dodaná v roku 1989 pri medzinárodnom detskom tábore ARTEK
Škoda 14 Tr na zaujímavej trati pod horami
Pohľad na novú a starú trať
Škoda 14 Tr #2151 z roku 1990 pri obci Gurzuf, ktorá je tretím letoviskom od Jalty
Škoda 14 Tr na novom moste
Informácia o pokutách
Interiér medzimestského trolejbusu Škoda 9 Tr
Jaltská vozovňa má jediný trolejbus typu ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #5100
Škoda 14 Tr #8152 vyrobená v roku 1990 v závere svojej 86-kilometrovej púte na Jaltu
Sedadlá sú v Škodách 14 Tr premávajúcich na medzimestských tratiach umiestnené aj pri stredných dverách
Linka 53 spája Jaltu s Aluštou a jej dĺžka je 41-kilometrov
Výmena uhlíkov na zberačoch Škody 14 Tr #8156 z roku 1990 pred takmer 90-kilometrovou jazdou do Simferopoľa
Niektoré trolejbusy sú medzi špičkami odstavené priamo na trolejbusovej stanici
Záplava trolejbusov Škoda 9 Tr na trolejbusovej stanici
Pred nástupom do medzimestského trolejbusu je nutné kúpiť si miestenku
Na trolejbusovej stanici je možné prestúpiť z mestských trolejbusov na medzimestské
V Škodách 14 Tr sa sedí aj pri stredných dverách
Medzimestské trolejbusy Škoda 14 Tr majú umiestnenie sedadiel 2+2
Na najdlhšej linke zo Simferopoľa na Jaltu premávajú najčastejšie trolejbusy Škoda 14 Tr
Vzhľadom na dlhú trasu liniek (až 86 kilometrov) sa často stáva, že počas niekoľkých minút sa na zastávke vystriedajú aj štyri trolejbusy
Škoda 14 Tr v obci Zarečnoje pri Simferopole
Všetky trolejbusy na medzimestskej trati majú označenie smeru, kam idú
Škoda 14 Tr rútiaca sa po rýchlodrážnej trolejbusovej trati
Za hranicou Simferopoľa končia tri trolejbusové linky - 1, 51 a 52
Interiér trolejbusu Škoda 9 Tr
Nevýhodou nasadzovania trolejbusov na medzimestské linky je nemožnosť uložiť si batožinu inak ako na sedadlá
V čase najväčších nárokov na dopravu sa to na trolejbusovej stanici hemží trolejbusmi
Škoda 14 Tr #8152 z poslednej série dodanej v roku 1990 sa pripravuje na dlhú cestu do Alušty
Škody 9 Tr #3757 (ex 1757) a #7710 z rokov 1981 a 1980 na trolejbusovej stanici v Simferopole
Škoda 14 Tr #6153 z roku 1990 na prvom kilometri 86-kilometrovej trate na Jaltu
Cestovný lístok s miestenkou na 86-kilometrovú trasu
Cestovný lístok s miestenkou na medzimestský trolejbus z Jalty do zastávky Nikitská botanická záhrada
Jednorazový lístok na cestovanie v medzimestských trolejbusoch. Autonómna republika Krym, Ukrajina
Škoda 9 Tr #218 neskôr prečíslovaná na #1473 na trase z Alušty na Jaltu
Škoda 9 Tr #193 (neskôr #1463) na medzimestskej trase zo Simferopoľa do Jalty
More trolejbusov Škoda 9 Tr na konečnej v Jalte
Škoda 8 Tr #312 z roku 1961 (vyradená v roku 1977) na Jalte
Jaltské trolejbusové depo
Trolejbus Škoda 14 Tr 0 z overovacej série
Koláž skúšobnej jazdy trolejbusu Škoda T 11, ktorý bol zasadený do krymskej fotografie
Škoda 9 Tr na medzimestskej trati spolu s pracovným trolejbusom ТПС (TPS) #9
Škoda 8 Tr #209 z roku 1960 s dodatkovou tabuľkou "Miest niet"
Trolejbus Škoda 8 Tr na štvorstopovej trati
Na Kryme premávalo aj nákladné auto s kombinovaným elektrickým a naftovým pohonom
Na Kryme premávalo aj nákladné auto s kombinovaným elektrickým a naftovým pohonom
Prvý trolejbus, ktorý vyrazil z Alušty do Simferopoľa
Prvý trolejbus na odchode zo Simferopoľa do Alušty
Prvými cestujúcimi v medizmestskej Škode 8 Tr boli budovatelia Krymskej trolejbusovej trate
Slávnostné otvorenie medzimestskej trolejbusovej trate na železničnej stanici v Simferopole
Stavba 86-kilometrovej trolejbusovej trate medzi Simferopoľom a Jaltou
Trolejbus na pobrežnej časti trate medzi Aluštou a Jaltou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie