imhd.sk
Piešťany
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
1 °C
sk
English
Piešťany
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
›
München (Mníchov)
› Deutsches Museum: Verkehrszentrum
Vozeň jednotky S-Bahnu pre Mníchov vyrobený firmami MAN a AEG v roku 1968
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Vozidlá MHD zastúpené autobusom autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbusom MAN SL 172 HO zo Solingenu
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Jeden z troch prototypových vozňov pre mníchovské metro, ktoré boli vyrobené firmami WMD, MAN a Rathgeber v roku 1967
Električka Düwag "Verbandswagen" z roku 1950 patrí k poslednému typu dvojnápravových električiek vyrábaných v Nemecku
Električka mníchovského typu F 2.10 od hannoverskej firmy Hawa z roku 1930
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Moderný spôsob uchytenia tretej koľajnice na odber elektrického prúdu
Upevnenie tretej koľajnice berlínskeho S-Bahnu s rôznymi druhmi plastových krytov
Plastové kryty tretej koľajnice na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne začali používať v roku 1980
Spočiatku bola tretia koľajnica na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne zakrytá drevom (na fotke typ z roku 1930)
Prototyp berlínskeho S-Bahnu od firmy WUMAG z roku 1927
Obosmerná električka MAN / SSW (ex #801) z roku 1926 jazdila v Norimbergu, kariéru tam zakončila v rokoch 1963 - 1975 ako pracovné vozidlo (Arbeitswagen) #A80
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Model wuppertalskej nadzemky
Časť jednotky berlínskeho S-Bahnu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie