Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #1197:
v prvom rade by sa to malo robiť na základe prieskumu a nie od stola. V druhom rade sú v PD stále silné prepravné prúdy po trasách liniek 3,10,11,15. Linky 50 a 51 ako "vymetáky" celého mesta majú svoj zmysel, lenže niekedy kapacitne nepostačujú a majú pridlhú trasu. Takže určite treba kompromis, tiež počas dňa vídavam prázdne busy, ale skúr v sedle dopoludnia ako večerom. Možno by stálo za úvahu odstrániť súbehy a zaviesť lepší preklad. Spojenie liniek 6 a 8 nie je zlý nápad, ale zatiaľ sa urobili len tie najhoršie úpravy - zdraženie cestovného a redukcia spojov, naviac hneď po sebe a tak ako popísal kvorka bez racionálneho dôvodu. Veď už jazdia nové busy a plyňáky.
Reakcia na: kvorka #1196:
možno by sa hodila úprava linkovania zlúčením liniek, skrátením, nahradením liniek, presunutím výkonov tam kde to je potreba a kde je dopyt, odtiaľ, kde dopyt nie je. Inak počet 12m autobusov je fakt žalostný a určite by si MHD v PD zaslúžila viac 12m.

P.S.: Neviete niekto, že čo/kto skutočne stojí za problémami NCHZ? http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny-sektor/nchz-maju-platit-miliony-za-kartel.html v tomto článku sa píše, že tu zas figuruje J&T, ktoré vyhlásilo tender kde vyhrala cyperská firma Disor. Jedná sa o nejaký kix, či nejaký úmysel tento druhý najväčší chemický závod v SR zlikvidovať?
Reakcia na: brefos #1195:
linky 6 a 8 sa zlúčia do jedinej linky, pričom sa ušetria aj nejaké spoje, linka 18 sa zruší úplne a obmedzenie bdue po 19-tej hodine. Na prievidzký spôsobe to bude už asi len krúženie 50 a 51. Výkony MHD idú o 15% dole.

Všetko toto je zaujímavé najmä preto, že:
1. klesli náklady v dôsledku zaradenia nových busov, čím sa ušetrili nie malé peniaze
2. zvýšilo sa cestovné - čo s ohľadom na bod 1. nemalo žiadnu logiku, akurát to "posilnilo" bod 3:
3. úbytok cestujúcich v dôsledku zvýšeného cestovného, väčšej tlačenky v krátkych busoch v špičke
4. absencia ďalších progresínych krokov a lá TN či BB (nástup ďalšími dverami, mesačník...)

Opäť bude centrum plnšie automobilov, mesto bude s tým mať zase výdavky, ale MHD bude len stagnovať. Kde je rok 2002 a tie super intervaly, plné kĺbaky na L3,5,10...toto si musí mesto uvedomiť, že toto by malo byť cieľom a nie plné ulica zaparkovaných aút.
Reakcia na: no.ev.di. #1186:
Neviem či si to prehliadol, ale už v BA diskusii bolo asi týždeň-dva skonštatované, že nie je možné porovnávať spotrebu vysokopodlažného, low-entry a plne nízkopodlažného vozidla. O to zvlášť, ak v PD je jeden na naftu a iný na CNG.
Reakcia na: no.ev.di. #1190:
Tak v tom prípade má nižšiu spotrebu SOR. Čo sa týka ako nafty, tak aj emisií. Tieto nové SORky už celkom vylepšili a čo sa týka menšej spotreby nafty, vďačí tomu SOR hlavne ľahkej karosérii.
Reakcia na: Quinny #1189:
hej, ale mám skôr na mysli naftový 10.5 Citelis a naftový 10.5 SOR. Ako by obstáli v tomto porovnaní.
Reakcia na: no.ev.di. #1188:
Ale musíš brať ohľad na to, že Citelis je CNG, tam je to úplne inak. Neviem či tam sa spotreba neudáva v kg.
Reakcia na: Quinny #1187:
10.5m Citelis má 1240L nádrž a 10.5 SOR má o 1000L menšiu nádrž? Sa mi nejako nezdá.
Reakcia na: no.ev.di. #1186:
Tak Citelis má nádrže o objeme 1240 litrov, ale sú to automaty, takže majú väčšiu spotrebu. SORky majú cca 200 litrovú nádrž a spotrebu cca 20-23 litrov. Takže môj názor? Netuším ? ale tak myslím si, že dlhšie vydrží Citelis.
Chcem sa Vás opýtať jednu vec. Na jedno plné natankovanie nádrže vydrží dlhšie jazdiť SOR 10.5 alebo Citelis 10.5?
Reakcia na: draxter #1184:
B952, preklep
Vie mi niekto povedať či pri tých reklamách na zadných čelách B053 boli tentoraz urobené výrezy pre číslo linky?
Reakcia na: poiiii #1182:
No ak si tam bol, tak mi povedz, čo tam vyzerá ako na JRD?
Reakcia na: S499.1023 #1181:
neviem, čo je momotek a bol som tam
Reakcia na: poiiii #1175:
Si tam niekedy bol, momotek?
Petto: Čo sa týka sedadiel v nízkopodlažnej časti u Citelisov v PD je to tak že 12m má 8 pevných a dve sklápateľné a 10.5m má len jedno sedadlo v nízkopodlažnej časti - všetky ostatné sú na vyvýšenej časti.
Reakcia na: Quinny #1177:
Ja len, že preklad a skratka sú dve rozdielne veci. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.