700ky na MHD už nebehajú vôbec, ale máme ešte zopár na PAL a zmluvnej. Je tu napr. PD-777BK, 349BF, C834 143AN... a našlo by sa možno ešte, ale to ja si takto z hlavy teraz neviem spomenúť ? . (A toto som vravel PD, neviem ako je to v závodoch BN a PE) , (143AN je závod Há). Ale nie je ich už veľa, už len tieto na zmluvnej čo behajú a tak, zo 4-5 možno. Ale potom ešte na SADke v PD parkuje jedna tá zelená ICM , potom F.Králik tam má jednu LC736 a jedna B732 čo patrila SAD PD sa tam prerába na historický voz. Ak chceš vedieť niečo konkrétne, daj konkrétnu otázku, zistím, odpoviem poprípade ti odpovie kolega poiiii.
Valec: nekomentujem moju "hrôzu" ?
na margo kritiky môjej domienky by som povedal, že v prípade t-bus dopravy by určite bol interval pravidelnejší. Mi ukáž mesto na SR alebo ČR, ktoré má odchody trolejbusov bars ako. Ako vyskytne sa občas nejaký spoj gratis alebo o jeden menej ale nič typu CP L10 ako tu majú.
"trolejbusom ako ich poznáme zvoní umieráčik. mestá, ktoré ich majú sú vo výhode, iba zhodia troleje a meniarne ostanú, rozvody ostanú a majú elektrobusy dobíjateľné na konečných."
? ? ?
To bolo tiež súčasťou toho školenia? Podľa mňa je to maximálna blbosť, lebo keď si zoberiem akúkoľvek knižku o prevádzke MHD z 80tych rokov, tak sa dozviem ako budú autobusy už o pár rokov vytlačené gyrobusmi, elektrobusmi... a 30 rokov prešlo a stále nič. Všetky tieto "úlety" zostali len v akejsi forme testovacej premávky a po dožití vozidiel boli zrušené. Mimochodom, keby táto doba mala nastať čo by dub (za chvíľu), asi ťažko by ďaleko bohatšie mestá (napr. Salzburg) každým rokom rozvíjali trolejbusovú sieť. ?
Inak pekná znôžka nezmyslov tu za víkend pribudla. Jeden tu bude tvrdiť, že prítomnosť trolejbusovej dopravy ma priamy vplyv na tvorbu cestovného poriadku, ďalšia má zasa hrôzu z ich prítomnosti v Prievidzi... ?
Tvoj problém je to že ak je niekto proti tvoju názoru že porovnáme sa z Bratislavou, už je zle... Ale skús sa niekedy tými MHDčkami previesť, skús tam bývať pár rokov a potom múdruj, a k tej Trnave, choď tam a uvidíš aké príjemné je niekedy keď namiesto autobusa nepríde nič ! Keby tie Karosy mali dobrú údržbu, nie je to čo by bolo, a zavedením intervalov už by ani do premávky dosť liniek nezasiahlo, múdrovať spoza stola je pekné síce, ale používať služby MHD je horšie, doporučujem ti to, ľahko by si dospel k názoru že okrem intervalov potrebuje Trnava hlavne lepšie zabezpečenie čo sa týka hlavne aj vozového parku...
? Pardon ostatným
Áno áno teší ma, no je vidno že ten kábel máš prisadnutý, hej prosím ťa choď si svoje komplexy s porovnávaním riešiť do Košíc alebo iného väčšieho mesta...
P.S.: Správne, zaperlil som pretože pri SAD Trnava nepomôžu ani intervaly nieto ešte nové autobusy pri takom neporiadku a nové linkové vedenie? S minibusmi? Vlastná skúsenosť v BB na minibusových linkách ma odradila od "vzornej MHD"... ale keď ťa vyhadzujú z BA diskusie, nemusíš pleveliť iné tvojími výplodmi múdrosti lebo tým ukazuješ že všetci majú byť podľa Bratislavy, i keď posudzujem že to je lepšie tam než v Trnave, ale ty chlapče sa raz zobuď, keď si hlavné mesto tak neporovnávaj Trnavu alebo Prievidzu čo kupujú tie "najkvalitnejšie" mestské autobusy Citelis pričom Blava sa vozí na nových Capacity, ale to je od témy až moc.
Ale k diskusii: Prievidza kompletne odstavila všetky K700?
Taner a DoktorTalina, samozrejme ďakujem, že ste sa ma zastali, ale musím prinať, že v tomto, má no.ev.di pravdu, čo sa týka toho, že som dievča. on mi nijako neublíži tým čo tu píše ? . Ja som normálny človek, ktorý má svoje názory a nie nasilu o nich presviedča druhých a každý kto s nimi nesúhlasí je sračkár, chudák a pod. (ako naznačil no.ev.) ? A čo sa týka toho fackania, to že som baba neznamená že by som nevedela ubrániť:D ale je to pravda, že toto tu riešiť nechcem. noo, len to som chcela, aby reč nestála .
tvoj prejav so zakomponovaním prívlastku "blavácku" hovorí o všetkom... niesi náhodou nejakým zakomplexovaným fanúšikom HC Košice, čo v kuse pixuje na Slovan či vyhrá alebo prehrá? Ja som narozdiel od teba neklesol tak nízko, že by som niekoho posudzoval podľa toho z ktorého mesta je. Dievča by som neudrel no pamätaj, že ani zneužívanie faktu, že je to baba nie je ok. A také, že v "živote by som nespravil..." poznáme, kecy kecy a potom sa divíme, čo vykonal ten človek. Riešime tu dopravu a nie kraviny!
Re #1105 Tanner: mne aspoň niekto môže na kábli sedieť, lebo ho mám, ale ten tvoj je asi prestrihnutý, keďže nevieš zaregistrovať to, že tu padlo aj porovnanie s dokonca menším mestom ako je Prievidza, či porovnateľnými mestami, tak si to láskavo prečítaj ešte raz, možno sa na to pozrieš triezvejšie. Inak niesi to ty, čo zaperlil na Trnavskom diskusnom fóre o intervalovej doprave arguentom, žeby to nemalo zmysel pri vynechávaní spojov pre technické poruchy, či niečo v takom zmysle? Ak hej, tak potom to hovorí samo za seba, však keby SAD TT spravila intervaly na linkách, tak by si asi dostal mŕtvicu ?
To vieš, úbohosť urážať druhých ale ani na seba sa nepozrieť... A dokonca uraziť ženu, to si môže dovoliť iba mudrlant čo tára "kofotiny" v každej diskuii... Mohol by si skôr zaviesť trolejbusovú dopravu u seba bo asi si sedí na kábli keď zo všetkým porovnáva Bratislavu ?
Tvoje názory mi vôbec žily netrhajú, je mi to bardzo jedno, nechť si myslíš aj že Zem je doska... Ide mi o to, že si dovolíš obtierať tú tvoju hnusnú úbohú blavácku papulu o dievča !!! Si jeden obyčajný úbožiak, ktorý nepozná bontón a hlavné zásady slušného správania. To, že si povedal o Quinny, že je hlúpa, a že by si ju prefackal, to je stoka... To je prejav primitivizmu, a za to by si si zaslúžil minimálne zo tri-štyri tie facky, ak už nie ten útes. Také sračky ako si si teraz dovolil Quinny povedať, to by si nedovolilo minimálne 70% diskutujúcich, nech je akákoľvek. Nech je dievča akékoľvek, neudrieš ju - pokiaľ máš aspoň kúsok citu a rozumu.
/Ako sa vraví: Scípni do rána/
no.ev.di: Mohol by si aspoň raz byť ticho, z toho útesu aby si neletel ty... To že si z Bratislavy musíš múdrovať že Sorky sú črepy len preto že sa lámu? Ty daj sa liečiť, od Bratislavy doporučujem autobus smer Pezinok, Slovak lines tam zachádzajú... Už nechápem ako ty ideš niekoho urážať keď v 50% diskusiách IMHD si robí väčšina ľudí posmech z tých tvojich výlevov čo prezentuješ ako názory... ? Keby mal byť každý taký ako ty ku Quinny tak chytíš debku z celého imhd a už si nahodíš tabuľku: SMER PSYCHYATRIA alebo emtestom?
Tak vymysli si autobusy na vodu alebo na výkaly a jazdi si stým a prezentuj sa, no a čo? ?
tak pred 20 rokmi bola baterka k mobilu veľká ako kufor a vydržala asi 5 minút hovoru... takže nevravím, že trolejbusy nahradia zajtra, ale o pár rokov to bude tak.
tak to ma riadne serie, že elektrobusy budú nahradzovať trolejbusy ? som zvedavý, že aká bude cena elektrobusu a trolejbusu. Len zaujímalo by ma že :
1. autobus sa musí nabiť a koľko také nabitie potrvá? Trolejbus odberá elektrinu pre jazdu okamžite a práve v danej chvíli, čiže nepotrebuje vyčkávať na nabitie.
2. ako dlho tie batérie vydržia vo vozidle. Lebo aj dobíjateľné baterky ako poznáme dnes čo máme vo foťákoch, či optických myšiach k PC alebo ovládačoch k TV, sa ich kapacita postupne znižuje, každým nabitím.
ja nepotrebujem študovať link, ja som o prevádzke trolejbusov informovaný, bolo to súčasťou získania vodičského oprávnenia... a práve pre tie prieťahy ktoré si tu opísal sa mi zdá trolejová trať v prievidzi nereálna vzhľadom na rozvoj elektrobusov... trolejbusom ako ich poznáme zvoní umieráčik. mestá, ktoré ich majú sú vo výhode, iba zhodia troleje a meniarne ostanú, rozvody ostanú a majú elektrobusy dobíjateľné na konečných. tam ja osobne vidím budúcnosť ekologickej dopravy.
ja nehovorím, že tento rok. To je iba výhľad do budúcnosti, predsa by bolo treba najprv taký projekt zhotoviť, schváliť, aspoň 100x ak nie viac prekonzultovať s odborníkmi a "odborníkmi", potom schvaľovací proces, posudky rôzne, kotraposudky od "odborníkov" a občianskych aktivistov (alebo skrátene OA= obyčajných analfabetov) a potom ešte počítaj s tým, že v hodine 12-tej sa ti zobudí ešte hŕstka prispatých, ktorí budú protestovať, takisto ako v Petržalke kde sa od roku 2000 hovorí o vybudovaní električkovej trate a v 2008 sa zobudí pripečený domovník a banda poslancov za m.č. Petržalka, že tu chcú mestský vlak ?. Takže dajme tomu, že ak by sa v roku 2030 malo začať niečo stavať okolo trolejbusov v Prievidzi, tak môžte dnes začať s vypracovaním projektov, návrhy nejaké zhotoviť a pod. A ďalšia vec : Počet obyvateľov nehrá rolu. Rolu hrá to, koľko spojov kde denne prejde. Stačí si pozrieť link kde máš napísané o tom ako si môžeš zistiť či by sa v Prievidzi trolejbusy rentovali. Ak sa jedná o smer kde prejde denne aspoň 70 spojov denne t.j. napr. Kopanice - centrum, Zapotôčiky - centrum, Píla - centrum, tak sa ti vybudovať trolejbusovú trať oplatí. Ďalšia vec je to, že CNG je síce ekologický no nulové emisie nemá a tiež je rovnako ako nafta limitovaný zásobami, ktoré Zem ešte v sebe skrýva. Ešte raz dám do pozornosti tento link : http://www.trolejbusyvpraze.net/trolejbusy_praha.htm#vlastnosti
v ňom si môžeš naštudovať výhody a úspory, ktoré máš pri prevádzke trolejbusov. Niesom zas žiadny uchylák, ktorý by ťahal trolejbusy všade kde sa dá, ale dal by som ich tam kde sa rentujú a majú budúcnosť.
hádzať z útesov budem iba ak tak teba, aspoň sa budem môcť pozerať a zakmávať ti ? vytiahol som normálne argumenty, neviem čo sa ti neľúbi. Ak nevieš vecne zasiahnúť do diskusie, tak povedz, že potrebuješ pomôcť so zoskokom a ja ti pomôžem ?
čo sa týka trolejbusov, tak v ČR v Mariánksych Lázňach t-busy majú...a to mesto má cca 15 tis. ľudí.tak prečo by nemohli byť aj tu? a ospravedlňujem sa za info mierené mimo PD.
DoktorTalian