Ďalšia vec na ktorú som si spätne spomenul a nepáčila sa mi na MHD v PD bola, že vozidlá nemajú žiadny vnútorný informačný systém pre cestujúcic, ktorý by ukazoval aká zastávka nasleduje. Musím povedať, že som bol v napätí kde a kedy budem vystupovať keďže nepoznám mesto tak dobre a presné polohy zastávok už vôbec nie. Tiež mi príde dosť amatérske umiestnenie označníkov zastávok, ktoré sú schované za prístreškom a ešte otočené pozdĺž smeru jazdy, takže šofér nemá možnosť vidieť na označník či má zastavovať. Ten by mal byť vždy umiestnený na kraji chodníka na konci zastávky. Ďalšia vec čo mi nejde do hlavy : prečo niesú CP umiestnené v prístrešku ale na označníku zastávky? Viem, že je na ňom vytrína ale nebolo by lepšie ich dať do prístrešku aby cestujúci nelúštili cesťáky na daždi či vetre?
no.ev.di.
Tiež ma zaujali trasy liniek 6,8,15,40 a 90 a síce nasledovné.
1) význam zachádky liniek 6 a 8 k Uniklinike, resp. na sídl. Píla.
2) 15 a 90 variácia trás cez Zapotôčiky,Pílu a okolo pošty.
3) motanie liniek 15 a 40 okolo okresného súdu a gymnázia, dosť dlho mi trvalo kým som sa vysomáril z toho kadiaľ ide L40 z RD a kadiaľ do RD. Tiež L15 obíde najprv celé Kopanice a potom skončí na Okresnom súde a trasu začína až o zastávku ďalej na Gymnáziu, prečo nezačína už na Okresnom súde.
4) vynechávanie zastávok u jednotlivých liniek : všimol som si, že niektoré linky nestoja napr. na okresnom súde alebo Priore hoc idú okolo, význam to má aký?