Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Otázka, ľudia napriek vírusu majú svoje povinnosti a musia chodiť do práce !!!
Víkendový harmonogram linky č. 2 je absolútne nevyhovujúci, myslel na to niekto?
Pridali ste spoje ale až o 09,00
Tak dajte 1 "2" okolo 6-tej ráno,alebo 6,35 hod.ide to?
Mnohým ľuďom by to pomohlo.
Reakcia na: kvorka #1922:
a) Citelis je odstavený z premávky od konca novembra, už som sa naň nedávno pýtal vedenia čo s ním je a dostal som odpoveď, že voz sa podrobuje GO motora kvôli závade a plánujú s ním potom premávku

b) PB-833AZ naposledy odviezla cestujúcich dňa 27.9.2019 a odvtedy je odstavená z premávky

c) nejaké vyradené 900vky som videl cez plot pri areáli SAD/MDS a podľa aktuálnej satelitnej snímky Google Maps by mali byť na tom mieste všetky vyradené 900vky a dokonca aj biela C 744 (link: https://www.google.sk/maps/@49.1283332,18.4438096,183m/data=!3m1!1e3)
Prosím miestnych/znalých:
a) Citelis 12M ešte jazdí?
b) čo je PB-833AZ, ostala prevádzkyschopná či už je preč?
c) vyradené B952 a 961 šli pod autogén či predaj?
Vďaka 🙂
Inak, boli z hľadiska stavu rámu / agregátov tie kĺbaky v takom stave, že pri rozumnejšom vedení by zvládli požiť ešte pár rokov? Alebo sa dá ignorácia obnovy prirátať k príčinám súčasného stavu?
Reakcia na: kvorka #1917:
Keďže občania PB s už niekoľkokrát po dsebe zvolili to, čo majú, tak im to asi patrí.
Vidím, že ste progresívnejší než inde... U nás v LM trvalo roky kým sme sa z harmoník dostali k dnes jazdiacim midibusom, u Vás v piatok dojazdia a v sobotu už pôjdete "dodávkou, buginou, bicyklom". Také nejaké prezývky má u nás Rošero.
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?
Reakcia na: Michal Mazánik #1916:
keď to občanom PB vyhovuje, tak super, nie? Zvolili si vedenie, ktoré ich "vyslyšalo" tak vidia výsledok. Jedine, že im to spočítajú vo voľbách.
Reakcia na: Mike #1915:
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.

Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.

Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať. 👎
Reakcia na: TeBeCe #1913:
Zaujímavé, ako môže jedna fungujúca MHD-čka za +- rok na základe rozhodnutia mesta klesnúť od kĺbakov na minibusy.
Reakcia na: TeBeCe #1913:
"Prevádzkové náklady by mali byť polovičné oproti klasickému autobusu"
Tak neviem, či bude vodič spokojný s polovičným platom...
Aha, tak sa ospravedlňujem, 2 ďalšie boli vyradené, cize ozaj nám ostáva už len posledná. Obrovská škoda, Karosy sú moja srdcovka... Nuž ale treba rozhodne čo najskôr nakúpiť nové kĺby, školský rok klope na dvere a niektoré spoje vykonávané B952 v špičke na L3 a L11 sú poriadna sardinkáreň...
Kĺbaky máme ešte 3, obvykle obsluhujú L3, 11, 4 - s konečnou na Hliny, rázc. a školské spoje na L2 a L9.
Na akých linkách možno vidieť posledný považskobystrický kĺbak?
Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli

Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
Reakcia na: Vladimír #1907:
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.
Reakcia na: Mike #1906:
To je nielen pozoruhodné ale aj trestuhodné. Kde je zákonná informačná povinnosť?
Reakcia na: Vladimír #1905:
A pozoruhodné je aj to, že mestské zastupiteľstvo hlasovalo o zmluve s MDS (teda defakto o novom CP s redukciou výkonov o 31% a novom cenovom výmere so zdražením minimálne o 21%) hlasovalo doslova večer pred začiatkom platnosti.
Reakcia na: N/A #1899:
Stačil mi nadpis, nedokázal som čítať ďalej.

Veľmi znepokojivý príklad toho, ako sa dá likvidovať na slovenské pomery relatívne funkčný systém MHD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.