Ďalší osud to neviem.. možno odpredaj alebo šrot, ťažko povedať...
Výprava čítala za čias SAD okolo 8 kĺbov, nástupom MDS od septembra 2006 do konca roka 2016 bolo vypravovaných všetkých 6 zakúpených B 961E. Od 1.1.2017 sa stala 836 kĺbovou zálohou a výprava sa okresala na 5 kĺbov a z pôvodne šiesteho kĺbového turnusu sa spravil upravený sólový turnus.
Teraz bude podľa slov vedúceho dopravného úseku do výpravy zasahovať zostávajúca štvorica kĺbov 833, 834, 835 a 980. Náhrada za vyradené sa zatiaľ neplánuje a vyradenú 832 budú hradiť sóla.
Teoreticky by sa dali upraviť intervaly aj turnusy tak, aby to zvládali tie štyri kĺby, no to je všetko na vedení MDS ako si to spravia.
Každopádne nejaká obnova formou nákupu ďalších nových vozov bude určite pokračovať, kedy však ďalšie nové vozy prídu je zatiaľ otázne.
Potrebujem poradiť: Kde sa v Považskej Bystrici nachádza zastávka prímestskej dopravy s názvom
Považská Bystrica, Váh? Prídem do Považskej vlakom. Ďakujem.
O tomto relatívne novom vývoji so už počul toľkokrát a nielen pri menej dôležitých zákazkách (napr. CNG-busy pre BA, elektrobusy pre Brunšvík, naftobusy pre Drážďany), že už si nie som istý, čo je realita a čo latina.
Toto je relatívne nový vývoj. Poslednou dobou majú toľko objednávok, že niektoré menej dôležité zakázky z menej dôležitých krajín dostávajú vozy s nie celkom dotiahnutými detailami (nedorobená alebo blbo zapojená kabeláž a podobne). Kvantita začína prebíjať kvalitu. V Žiline by o nových trolejoch vraj vedeli rozprávať...
S obnovou dlhých sa (zatiaľ?) žiaľ neuvažuje. Ako už napísal Milan 952ky slúžia ako záloha, lebo Urbany sú relatívne poruchové a staré 900vky vzhľadom na svoj vek tiež.
Jazdia namiesto Karos ktoré šli do zálohy, dostali ich vodiči ktorí mali predtým pridelené Karosy. Je potrebných viacero záložných Karos. No a vyraďovanie kĺbových to ešte má čas, nemajú najazdenú ani polovicu z toho čo B 952E, plus je potreba zanechať aj nejaké B 952E, nemôže sa zas nahradiť všetko.
inak turnusova jazdia Urbanwaye namiesto čoho? B952? Lebo teraz má MDS dosť vozidiel, teda určite krátkych, asi by mala nasledovať obnova dlhých a vyraďovanie prvých B952.
Milan96
Výprava čítala za čias SAD okolo 8 kĺbov, nástupom MDS od septembra 2006 do konca roka 2016 bolo vypravovaných všetkých 6 zakúpených B 961E. Od 1.1.2017 sa stala 836 kĺbovou zálohou a výprava sa okresala na 5 kĺbov a z pôvodne šiesteho kĺbového turnusu sa spravil upravený sólový turnus.
Teraz bude podľa slov vedúceho dopravného úseku do výpravy zasahovať zostávajúca štvorica kĺbov 833, 834, 835 a 980. Náhrada za vyradené sa zatiaľ neplánuje a vyradenú 832 budú hradiť sóla.
Teoreticky by sa dali upraviť intervaly aj turnusy tak, aby to zvládali tie štyri kĺby, no to je všetko na vedení MDS ako si to spravia.
Každopádne nejaká obnova formou nákupu ďalších nových vozov bude určite pokračovať, kedy však ďalšie nové vozy prídu je zatiaľ otázne.