Napíšem len pár svojich myšlienok na diskusiu. Tvrdíte, že zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu, že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Podľa môjho názoru je na pohodlný prestup potrebných minimálne 10 min, aby cestujúci stihol prísť z autobusu na stanicu, kúpiť si lístok a presunul sa bezpečne na nástupište a počítal aj s prípadným drobným meškaním autobusu. Tak sa poďme na tie prípoje pozrieť.
Spoj č. 4 príde na ŽS o 5.18. Osobný vlak do Nového Mesta/V odchádza 5.21. Vlak sa dá stihnúť len vtedy, ak bus príde načas, máte vopred kúpený lístok, nemáte nijakú batožinu a máte dobrú kondíciu. Stačí, aby sa bus o 1-2 minúty omeškal a už vlak nestihnete. Využitie tohto prípoja je veľmi riskantné. Do ZA ide vlak o 5.45.
Spoj č.6 príde na ŽS o 5.53. Os do ZA odchádza 5.45, R Polom do BA 5.52. Prípoj nulový.
Posunutý spoj č. 8 príde na ŽS o 6.17. Os do ZA odchádza 6.21. Aby sa tento prípoj dal reálne využívať, musel by sa posunúť ešte aspoň o 5 min. skôr. Ale aký by to malo zmysel, keď spoj č. 6 by potom išiel iba o 14 min. skôr. A to zas nie je taká hrozná doba čakania na vlak. A to platí aj pre os vlak do TN o 6.26.
Tak teraz neviem, ktorým cestujúcim táto zmena prospeje. Skôr bude asi viac tých, ktorým táto zmena uškodí (ako napr. PR42), lebo odchody spojov z Podvážia po novom budú 4.40 5.56 5.31 5.50 6.53. Čiže medzi spojmi vzniknú krásne intervaly 16-35-19-63 min. a cestujúci strávi v buse o 8 min. viac. Nech si teda o kvalite tohto CP spraví vlastný názor každý sám.
Jojo.
Spoj č. 4 príde na ŽS o 5.18. Osobný vlak do Nového Mesta/V odchádza 5.21. Vlak sa dá stihnúť len vtedy, ak bus príde načas, máte vopred kúpený lístok, nemáte nijakú batožinu a máte dobrú kondíciu. Stačí, aby sa bus o 1-2 minúty omeškal a už vlak nestihnete. Využitie tohto prípoja je veľmi riskantné. Do ZA ide vlak o 5.45.
Spoj č.6 príde na ŽS o 5.53. Os do ZA odchádza 5.45, R Polom do BA 5.52. Prípoj nulový.
Posunutý spoj č. 8 príde na ŽS o 6.17. Os do ZA odchádza 6.21. Aby sa tento prípoj dal reálne využívať, musel by sa posunúť ešte aspoň o 5 min. skôr. Ale aký by to malo zmysel, keď spoj č. 6 by potom išiel iba o 14 min. skôr. A to zas nie je taká hrozná doba čakania na vlak. A to platí aj pre os vlak do TN o 6.26.
Tak teraz neviem, ktorým cestujúcim táto zmena prospeje. Skôr bude asi viac tých, ktorým táto zmena uškodí (ako napr. PR42), lebo odchody spojov z Podvážia po novom budú 4.40 5.56 5.31 5.50 6.53. Čiže medzi spojmi vzniknú krásne intervaly 16-35-19-63 min. a cestujúci strávi v buse o 8 min. viac. Nech si teda o kvalite tohto CP spraví vlastný názor každý sám.
Jojo.
Mike