Chcem sa opýtať, aký zmysel má mať podľa nového CP zachádzanie takmer všetkých pokračujúcich spojov cez železničnú stanicu v smere z Podvážia (Kukučínova, štadión, ŽS, AS). U končiacich je to dobrý nápad, že sa na ŽS dá dostať bez prestupovania, ale pokračujúce spoje by mali jazdiť tak ako doteraz, pretože pôjdu zbytočne 2x cez ŽS. Sú to zbytočné km navyše, ktoré by sa dali využiť niekde inde a aj sa tým zbytočne predĺži cestovný čas. Konkrétne spomínaný spoj č. 8 z Podvážia. Aký zmysel má jeho posunutie o 8 minút skôr, keď z AS bude pokračovať v rovnakom čase ako doteraz. Čiže ten, kto cestuje ďalej ako na AS strávi v autobuse o 8 minút viac ako doteraz. Z tých 8 minút 2 strávi dvojnásobným prejazdom cez ŽS a 6 minút čakaním na AS.
Jojo.
Jojo.
Mino39
neviete niekto či MDS neodkúpila biely Slovbus PB-990BP kt. slúžil autoškole?
Dnes bol videný o cca 13:45h na Helenskej II.
Neviem na akej šiel linke, videl som ho len odzadu, no boli v ňom ľudia a Karosa na L11 o 13:41 myslím že nešla, tak reku či Slovbus nezaskakoval za ňu alebo je odkúpený MDS???
Inak, všimol som si že boli z neho odstránené nálepky "AUTOŠKOLA"...