Reply on: Valec #46:
tie mimoriadne udalosti som myslel napr. aj keď si revízor odstaví vozidlo na konečnej kvôli čiernemu pasažierovi. To, že ostatní platiaci cestujúci čakajú ich kapánek neštve... Mimoriadne udalosti typu dopravný kolaps - to nekritizujem, to sa stáva jak v BA tak v PB... Ale treba uznať, že v BA sa tie mimoriadne udalosti stávajú často (požiare, vykoľajenia električiek, atď atď)Práve nové číslovanie liniek pomáha cestujúcim orientovať sa. Nebudú predsa hľadať v cestovnom poriadku, kade ten ich spoj ide. Ak chcú ísť tade, pozrú tú linku a ak hentade pozrú inú linku. To voľakedy nebolo, stávalo sa, že vpredu bolo napísané č. 4 a vzadu 5 (ináč, stalo sa mi aj v Bratislave - 201 krížená s 202 ? )
a keď mala linka 4-5 konečných a 3 trasy, z tabule sa nič nedozvedeli, tak buď hádali podľa času odchodu alebo sa pýtali vodiča. A to, že má skoro každý spoj extra číslo a extra trasu... veď PB je malé mesto, ináč sa to ani nedá...
K tým intervalom: PB má "pretiahly" tvar, čiže vo vlastnom meste linka 3 postačuje, obsluhuje všetky dôležité miesta (Stanice, centrum, Nemocnicu, najväčšie sídlisko SNP). Ostatné linky zabezpečujú dopravu do okolitých dedín, ktoré patria PB, preto tie "intervaly". A okrem toho - linka 3 nie je jediná s intervalovým CP, majú ho takisto aj TESCO linky či linka 99 Hypernova, to sú všetko vnútromestské linky, ostatné sú do dedín. Ja viem, 10 a 11 sú tiež vnútromestské bez intervalov - ale na Sídlisko Rozkvet nikto MHD nevyužíva, všade sa dostanú pešo...
barack40
citujem: "Aj ja by som bol macher keby ze ma moj vozovy park 25 vozidiel a preto kupit na dva supi vsetky vozidla a potom sa 10-12 rokov nestarat sa o to. To neni ako vozovo parky v Kosiciach, Presove alebo Bratislave. "
takže... aký rozpočet má Bratislava, Košice, Prešov??? Aké dotácie dostávajú tvoje spomínané podniky a aké MDS? Rozmýšľaj trochu... aj keď majú 25 autobusov, ich rozpočet tomu aj zodpovedá a určite majú MHD lepšie vyriešenú ako napr. v Bratislave, kde sa niekedy bojím do vozidla aj nastúpiť a každý druhý spoj nejde buď pre nejakú poruchu, nedostatok vodičov alebo nejaké mimoriadne udalosti (stáva sa ich dosť poslednú dobu). Koľkokrát si využil Považskobystrickú MHD?? Určite ani raz, lebo ináč by si vedel, že za poslednú dobu prešla zmenami - k lepšiemu (čo sa o Bratislave nedá povedať - viď úžasné zmeny v Petržalke po sprevádzkovaní mosta Apollo). Takže láskavo tu nekritizujte MHD v PB len pre to, že nemá intervalový CP (ale má, len na linkách, ktoré jazdia do dedín budeme asi ťažko zavádzať intervaly) že má len 25 vozidiel, a len jeden nízkopodlažný (ten jeden bohate obslúži linku 3 AS - ŽST - Nemocnica - Tesco - Sídlisko SNP a na ostatných linkách by sa ani nízkopodlažné vozidlo nedalo použiť, veď do tých kopcov a po tých cestách by nevyšlo), málo kĺbakov (tam, kde sú potrebné, stačia a inde ak sú potrebné nemôžu byť nasadené, lebo sa tam jednoducho nedostanú).