No, mds, ja vás tu už pol roka upozorňujem na to, že na Vašom autobuse PB220BX nefunguje (resp. nie je kompatibilný so systémom) zadný transparent. Vašu odpoveď som bez problémov pochopil, že najskôr sa budu riešiť nové autobusy, až potom sa opraví ten transparent. No, ale aby došlo 5 nových autobusov s tým istým problémom, na ktorý upozorňujem už pol roka, a ten problém tam bol už úplne od začiatku premávania týchto vozov. Takže sa ešte raz pýtam, hodláte to tak nechať aj naďalej, na tých všetkých šiestich autobusov, alebo sa dočkáme normálnych plnehodnotných nízkopodlažných autobusov ??? (p.s. O tých vnútorných BUSE LCD obrazovkách vo väčšine autobusov ani nehovorím, tie tam ani nemuseli byť... maximálne zbytočné pri tom ako (ne)fungujú...)
No, chcel by som sa spýtať jednu otázku na vedenie mds, tento podnet som zaslal už dávnejšie a vy ste mi naň presne takto pred 4 mesiacmi odpísali. Môj podnet bol ten že na vozidle PB220BX nefunguje zadný číselný transparent. Vaša odpoveď bola, že nie je kompatibilný so systémom a že ste objednali nový. Toto ste napísali 17.1.2017. Dnes je 17.5.2017 a na spomínanom vozidle ten transparent počas prevádzky na nejakej linke stále nesvieti, a ľudia nevedia o jakú linku ide keď k nim stojí autobus zadnou časťou. Preto sa pýtam, čo sa stalo s objednávaním nového transparentu, a ako prebieha jeho výmena za ten starý nekompatibilný ??
Presne tak. Škoda, že to možno neriešili v kontexte 4+1, tak by aj vo výprave "harmoník" boli nejaké garantované nízkopodlažné spoje. Ale i tak palec hore. Osobne si myslím, že 900-kové vozy sú celkom ok. Aj u nás ešte jazdia a sú také, čo sú hádam v lepšom stave než novšie S.rky. ☺
Pán riaditeľ Ing. Keruľ mi v maili písal že nové kĺbové pribudnú do 3-4 rokov, takže asi až keď budú končiť B 961E, i keď aspoň jeden nízkopodlažný kĺb by sa uživil
Milan96