Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #1777:
Tym, že je ten problem u vsetkych, sa jeho problematickost pre mna nemeni. 😉

Neviem, neviem, pretoze ked na zastavku pridem, tak na nej ten cestovny poriadok vidim. Teraz(aspon pred niekolkymi dnami to platilo) ked si preklikam vsetky tie nastupistia, tak nenjadnem nic. 😃 A az toto povazujem za srandu. Hlavne ked si potom spomenim na heslo "Moj bus, aplikacia s ktorou nezmeskas ziadny bus" 😉
Reply on: romannnnn #1773:
Tento problém je u všetkých dopravcov, ktorí poskytujú mojbus.sk údaje... ?

Aj tak je to vtipnejšie na autobusových staniciach, kde máš aj 20 - 30 nástupíšť...
Reply on: romannnnn #1773:
A... Orientacia na zakaznika na uvedenej stránke je na zakaznika... T.j. Dopravna spoločnosť
Reply on: romannnnn #1773:
A ked uz tak ked niekto chce ist z xxx do xxx sa si vyhlada spojenie medzi týmito zastavkami a tam to zobrazuje spravne. To neospravedlňuje ten počet nastupist ale iba upozornujem na jednostranne prednesenie problemu
Reply on: romannnnn #1773:
Uvedeny problem je v stadiu riesenia... Je to podmiene sposobom tlace vyvesok keďže je to cele prepojene...
Reply on: Mike #1772:
Na stránke TransData.sk sa hneď v titulku píše: "Inteligentné dopravné systémy". Ktorý inteligent príde z tohoto obrázku na to, kde má kliknúť, keď chce ísť na SNP, prípadne busom č. 3 zo stanice?
Buď to MDS plní zlými údajmi, alebo Transdata to zle spracováva. Ja ako cestujúci dostanem aplikáciu, s ktorou "ZMEŠKÁM KAŽDÝ PIATY BUS" 😉
Na stránke http://www.transdata.sk/sk/vybavovaci-system je nadpis kapitoly "Orientácia na zákazníka". Takže to, že sa údaje na zástavkach "pokazili" behom približne 2 mesiacov je "Orientácia na zákazníka"? Niekde sa stala chyba a aplikácia nie že čím ďalej lepšie a lepšie funguje, tak funguje horšie. ?
Reply on: romannnnn #1771:
Ako sa na tej stránke píše, je to od spoločnosti transdata a je robená pre celé slovensko. Jednotliví dopravcovia to akurát kŕmia údajmi.
Reply on: mds #1769:
To nie je snaha buzerovať, ale snaha plne používať to, s čím si dal niekto už veľa práce. Chýba tomu 5-10% času, aby to bolo 2x funkčnejšie. Prpblém s lokalizáciou zástavok (ktorá je pod ktorým nástupišťom bol v niektorych predchádzajúcich verziach menši, ako je v súčasných.
Reply on: mds #1769:
Aj keby som zobral do úvahy Vašu odpoveď, tak okrem prvého bodu sú všetky chyby AJ na mobile.
Reply on: romannnnn #1768:
Web stranka je na mobil a tablet nie pre pocitac
Reply on: mds #1750:
Sčasti dobrá aplikácia, ALE treba ju dorobiť:
- na PC to nefunguje, aj keď povolím polohu prehliadaču a správne najde miesto, ale zástavku už najbližšiu nie, čiže si nenastavím obľúbenú
- zábavné je ísť na mapke nad železničnú stanicu a tam vidieť 20 nástupíšť, ale nikde (vyskúšal som 6) nie su CP. Podobne aj iné zástavky.
- na mobile lepšie, ale stále je tam predchádzajúci problém. Toto nedávno fungovalo lepšie. Aj keď nie dobre, ale lepšie.
- plus ak som v budove a nemám GPS signál a chcem si pozrieť najbližší bus, tak mám problém....
- keď sa aktualizuje aplikácia, zmazalo mi raz obľúbené zástavky
- skúste si na mobile nastaviť zástavku ZŠ pri cintoríne
- horné menu je príliš malé a občas kliknem na prvú zástavku
- url, ktorá odkazuje na obľúbené zástavky, alebo konkrétnu obľúbenú zástavku nefunguje. takže musím sa na 2x preklikávať. Ak chcete zobraziť reklamu, tak ju môžete aj na stránke obľúbenýc zástavok, alebo konkrétnej zástavky, ale nezdržujte prosím.
- plus ďalšie drobnosti, ktoré ma ale teraz nenapadajú.

Proste aplikácia môj bus mi spôsobila už 2x zmeškanie autobusu. Takže heslo, že sňou žiadny bus už nezmeškáš by som sa hanbil púšťať.

Viete sa prosím k jednotlivým problémom vyjadriť a do kedy by to môhlo byť poopravované?

Na tomto webe si chcem zapnúť/nastaviť emailové notifikácie a na stránke, ktorá sa tvári, že my mala k tomu slúžiť to nefunguje. https://imhd.sk/pb/notifikacia-nastavenie

Ďakujem za opravy. 😉
Reply on: Mike #1766:
Vďaka za odpoveď... v PB Novinkách sa písalo o ďalších nových autobusoch v tomto roku. Závisí to od financií alebo sa už niečo plánuje?
Reply on: Chuckmat #1765:
Na všetkých.. závisí od turnusu...
Prosím vás na akých linkách premáva ten nový autobus? Ďakujem ?
Zišlo by sa zverejniť:
Zmena na linke N3 od 01.01.2016
pondelok, 28 december 2015 00:00
Na základe požiadavky cestujúcej verejnosti a z dôvodu zachovania prípoju k rannému vlaku, bude spoj č.3 na linke , premáva o 10 min. skôr.


Platnosť zmeny od 01.01.2016
zdroj: www.mds.sk
Ahojte chalani,
vraj bol zakúpený IVECO Urbanway 12, od kedy začne približne premávať viete? Plánujú sa aj nejaké ďalšie nové vozidlá?
Reply on: draxter #1760:
Podľa aktuálnej situácie 3-5.
Reply on: draxter #1760:
jazdia, aj včera som videl na linke 3 a 11. Myslím si že 4/5 zo 6 kusov je v premávke aj v lete.
aký počet kĺbakov vypravuje MDS počas letných prázdnin?
Otázka na pamätníkov:
http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/52/62/04/03/5262040314

Oba majú pečiatku na ktorej je možné "vylúštiť" text "SAD, š.p. Výdajňa Považská Bystrica". Môžem teda počítať s tým, že sú to mesačné kupóny z PB, alebo je možné, že Považská Bystrica vydávala aj kupóny pre iné mestá, napr. Púchov?

Lebo mám aj iné kúsky, kde napr. žiadna pečiatka nie je (resp. je úplne nečitateľná) a mám problém ich rozlíšiť.
Lebo však ak nebola rozdielna cena a niekto mal šťastie na rovnaké číslo kmeňového listu, tak teoreticky mohol cestovať aj vo viacerých prevádzkach. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.