Existuje niekde na webe dostupné technické riešenie preložky trate Púchov-Považská Bystica? Zaujímalo by ma najmä zakreslenie novej polohy trate v priestore Nosice, Nimnica - kúpele a Milochov a riešenie preložky súčasných železničných zastávok Nosice a Dolný Milochov. Pokiaľ viem, tak zastávka Nosice bude zriadená na novej preložke na ostrove v priestore medzi korytom Váhu a Nosickým kanálom. Čo sa stane so zastávkou Dolný Milochov (nachádza sa na úseku, ktorý bude zrušený)? Zriadi sa nová zastávka na preložke alebo bude zastávka definiítvne zrušená? Bude po novom moste s dĺžkou cez 600 m ponad VN Nosice umožnený aj prechod chodcov a cyklistov.
Vie niekto povedať, ako sa vyvíjajú veci v súvislosti s výstavbou lávky ponad Váh v lokalite Považská Teplá - Považské Podhradie?
Na vacsine zastavok boli v oblasti poznamok nalepeny odkaz ako jazdia busy cez vsetky sviatky vratane obmedzenie, vo vsetkych busoch, v lcd v busoch bezi oznam na as vnutry aj vonku bezali oznamy, na web stranke... Minule ludia zas nadavali ze nedavame na web oznamy... Uz fakt neviem ako to upozornit inak...
A čo takto prípoje na rýchliky Ba-KE? Nie je tam väčší dopyt? Alebo čo si kto predstavuje pod pojmom prípoj? Aby išla po príchode každého rýchlika, aj EC, z každého smeru vždy 3ka, 32ka, 11tka, 5ka, 9ina, 2ka (naraz) - teda aby mali všetky mestské časti prípoj? Ale výkony na MHD sú dosť obmedzené..
A potom, ak si/ste na zastávke žel. stanica 13:57, neoplatí sa ísť radšej na 3ku a prejsť pešo z SNP? Alebo na 100vku 14:12 a prejsť pešo od Tesca?
Papiere so spojmi na zastavkach vytlacene s platnostou od 15.12. a absolutne nie je na nich ako funguju linky cez Vianoce... Vcera (24.12.) som stal vecer na zastavke hliny jednota s xy dalsimi ludmi (10-15?) a autobus neprisiel, co uz samozrejme viem teraz, ze bolo len do 17:00. Bolo dost smutne vidiet ako ludia cakali na bus, pravdepodobne na navstevy alebo z nastev na stedry vecer. Po 10minut odchadzali prec... Informovat na internete nie je vsetko, hlavne nie pre starsich ludi.
Stale sa upravuju spoje s novou platnostou a stale to nie s ohladom na vlaky. Chodim casto v nedelu EC Praha - KE s prichodom nieco pred 14:00 do PB a najblizsi bus na hliny ide 32 o 14:42. Pochopil by som keby to bol Os, ale aby k medzinarodnemu vlaku nebol ziadny spoj? Vlaky su v 2hodinovom intervale pred 10, 12, 14, 16, 18 a 20:00 a po kazdom sa caka cca 45 minut na bus. Za ten cas je vlak uz za ZA ?
Zásadným problémom sú nedostatočné výkony objednané mestom. Bez nich je veľký problém "vykúzliť" akýkoľvek návrh, ktorý by vyhovoval väčšine.
MHD2 by si v úseku Šebešťanová - stanica zaslúžila ešte také tri-štyri páry spojov. Jednak kvôli veľkému počtu školákov a jednak kvôli pracujúcim. Tieto výkony ale nie je kde zobrať bez toho, aby sa pohoršilo iným.
Na druhej strane ale funguje silný lobing niektorých zástupcov VMČ, viď také Zemiansky Kvašov. Býva tam asi 250 obyvateľov (čo je možno menej ako pracuje v PP Šebešťanová), v sledovanom období mal najviac obsadený spoj cca 23 ľudí (školský ráno o siedmej), inak sa však obsadenosť pohybovala na úrovni do 10 cestujúcich, ale spojov majú toľko, ako takmer 2x väčší Praznov.
V jednom musím nesúhlasiť a to je rozdiel medzi príchodom autobusu a odchodom vlaku. Vážne už boli pripomienky od ľudí, že keď príde bus 10 min pred odchodom vlaku na žst že to je príliš skoro, že musia čakať na vlak potom zbytočne. Že oni by radi aby bol príchod tak 5-6, max. 7 min pred odchodom vlaku.
Napíšem len pár svojich myšlienok na diskusiu. Tvrdíte, že zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu, že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Podľa môjho názoru je na pohodlný prestup potrebných minimálne 10 min, aby cestujúci stihol prísť z autobusu na stanicu, kúpiť si lístok a presunul sa bezpečne na nástupište a počítal aj s prípadným drobným meškaním autobusu. Tak sa poďme na tie prípoje pozrieť.
Spoj č. 4 príde na ŽS o 5.18. Osobný vlak do Nového Mesta/V odchádza 5.21. Vlak sa dá stihnúť len vtedy, ak bus príde načas, máte vopred kúpený lístok, nemáte nijakú batožinu a máte dobrú kondíciu. Stačí, aby sa bus o 1-2 minúty omeškal a už vlak nestihnete. Využitie tohto prípoja je veľmi riskantné. Do ZA ide vlak o 5.45.
Spoj č.6 príde na ŽS o 5.53. Os do ZA odchádza 5.45, R Polom do BA 5.52. Prípoj nulový.
Posunutý spoj č. 8 príde na ŽS o 6.17. Os do ZA odchádza 6.21. Aby sa tento prípoj dal reálne využívať, musel by sa posunúť ešte aspoň o 5 min. skôr. Ale aký by to malo zmysel, keď spoj č. 6 by potom išiel iba o 14 min. skôr. A to zas nie je taká hrozná doba čakania na vlak. A to platí aj pre os vlak do TN o 6.26.
Tak teraz neviem, ktorým cestujúcim táto zmena prospeje. Skôr bude asi viac tých, ktorým táto zmena uškodí (ako napr. PR42), lebo odchody spojov z Podvážia po novom budú 4.40 5.56 5.31 5.50 6.53. Čiže medzi spojmi vzniknú krásne intervaly 16-35-19-63 min. a cestujúci strávi v buse o 8 min. viac. Nech si teda o kvalite tohto CP spraví vlastný názor každý sám.
Jojo.
Tak ako som napísal už predtým, zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Toto posunutie zabezpečí ráno pripojenie k vlakom a poobede od vlakov. Na druhú stranu keď linky pokračuje ďalej do mesta ako iná linka, tá má svoju trasu a pokračujúce spoje zas zabezpečujú prepojenie od vlakov smerom do mesta. Mohlo sa to spraviť aj tak že MHD2 bude končiť na AS a nebude pokračovať a cestujúci budú musieť prestúpiť a zakúpiť si ďalšie cestovné lístky alebo využívať ČPL
Vážený/á PR42,
ja nemám prečo sa zapierať...nevidím dôvod, ale je to Vás názor keď si to myslíte nikto vám to neberie...
Naša spoločnosť vždy reagovala a bude reagovať na potreby cestujúcich. Avšak treba si uvedomiť že týmito spojmi chodia aj občania MČ Šebešťanová, Podvážie a Podhradie. Títo občania cestujú na vlaky resp. z vlakov resp. na prímestské spoje. Všetky zmeny CP sú konzultované s Mestom Považská Bystrica a taktiež reagujú na požiadavky občanov. Vo všetkých mestách sa individuálne potreby veľkých zamestnávateľov riešia iným spôsobom a nie VHD.
Chcem sa opýtať, aký zmysel má mať podľa nového CP zachádzanie takmer všetkých pokračujúcich spojov cez železničnú stanicu v smere z Podvážia (Kukučínova, štadión, ŽS, AS). U končiacich je to dobrý nápad, že sa na ŽS dá dostať bez prestupovania, ale pokračujúce spoje by mali jazdiť tak ako doteraz, pretože pôjdu zbytočne 2x cez ŽS. Sú to zbytočné km navyše, ktoré by sa dali využiť niekde inde a aj sa tým zbytočne predĺži cestovný čas. Konkrétne spomínaný spoj č. 8 z Podvážia. Aký zmysel má jeho posunutie o 8 minút skôr, keď z AS bude pokračovať v rovnakom čase ako doteraz. Čiže ten, kto cestuje ďalej ako na AS strávi v autobuse o 8 minút viac ako doteraz. Z tých 8 minút 2 strávi dvojnásobným prejazdom cez ŽS a 6 minút čakaním na AS.
Vážená MDS,
asi ste si neuvedomili, že v Šebešťanovej je priemyselný park, v ktorom pracuje niekoľko 100 zamestnancov, ktorí pracujú na 3 zmeny, niektorí aj v nepretržitej prevádzke. Z vašej strany nie je žiadna ústretovosť, aby sa títo zamestnanci mali ako dostať do práce a z práce načas. Teraz sa chystáte spoj č.8, ktorý premával od priemyselného parku o 6:06 do mesta presunúť, aby po novom chodil o 5:58 hod. Vysvetlite mi ako sa máme dostať po nočnej zmene domov keď končíme o 6:00 a ďalší autobus ide až po siedmej hodine.
Dostať sa na čas do práce a z práce nám robí veľké problémy. Keď sa sťažujeme u zamestnávateľa, ten nám vždy odpovie, že s vami (mds) nie je možná žiadna dohoda. Nechcete vraj reagovať na žiadne ich požiadavky. To môžem potvrdiť aj ja z vlastnej skúsenosti, že dovolať sa k vám a zastihnúť niekoho kompetentného je takmer nemožné (že pán vedúci, vaše neidentifikovateľné zvuky z vášho telefónu sú otrasné, takto sa zapierať je myslím pre vás nedôstojné). Začnite už konečne reagovať na potreby cestujúcich !!!
N3 obíde na jednu otočku celé mesto aj dnes. Keby jazdila N3 po trase "mesto - lanska - snp - hliny - rozkvet - mesto", tak kým by prišla N3 na Rozkvet, tak by sa tam vedeli dostať aj pešo. Pritom Rozkvet je väčšie sídlisko ako Hliny a SNP dokopy. Ak by sa niekde pri SPŠ dalo otočiť, tak by mohla byť trasa ŽST - SPŠ - Rozkvet - SPŠ - Hliny - ... ale všetkým tým zo stanice a Štefánikovej by to taj tak nič nepomohlo.
8min nie je nic, ani mna nebavi vyhliadka s n3 po rozkvete, ktora ma uplne nezmyselnu cestu. Ist //mesto - rozkvet - mesto - lanska - hliny//... Keby sla //mesto - lanska - snp - hliny - rozkvet - mesto// by urobila jednu otocku okolo celej PB s koncom v meste.
? hmmm- ono asi ťažko niekto zo spokojných napíše, že je dobré, že nechodia všetky spoje... Ale pri pohľade do autobusu napr. na zastávke Nm3 nebadať, že by niekoho bavilo sa vyvážať po Rozkvete.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mds