Č. 5 do tesca chodí od 1.12.2012 po skrátenej trase mimo čerešňovej, a tých pár zástavok spôsobilo, že bus ide o 5 minút skôr od zástavky gúgska č. 18 smerom do TESCA. Čiže všetci čo nechodia na zastavaku o 5 minut skôr mali smolu, ako aj ja .
Nikde však neviem nájsť žeby tá č. 5 mala chodiť takto od 1.12. a nie od 9.12.
Ďakujem,premávka L1 v sobotu je aspoň niečo,no ak to nebude nadväzovať hlavne na vlaky,tak to moc využívané nebude.Už aby zverejnili kompletný CP liniek MHD na ich stránke
Tak,SADka uverejnila cestovné poriadky pre prímestské a diaľkové linky...Ak tu je niekto kompetentný,vie mi povedať,či SADistov stále baví opisovať rovnaké cestovné poriadky od roku pána,ktoré nevedia zmeniť alebo ich upraviť aspoň trošku k železnici?Keby aspoň vedeli brať do úvahy požiadavky ľudí,ale to by sme chceli asi veľa...
Som zvedavý na tú katastrofu menom MHD... ?
Maarek, ešte dobre že si napísal, inak by som bola dobre nasr... keby ma to povozilo až dozadu. Takto radšej vystupujem na gúgskej. Inak musím povedať, že vdaka zrušeniu tých dvoch liniek. Som fakt skoro prestala chodiť do teska. Mi furt posielaju maily, aby som nakupila za neviem kolko bodov. A ja furt nič...:)
Blíži sa koniec roka. Vodiči autobusov budú mať zase, ako po minulé roky, trinásty plat. Vlastne už to ani neexistuje. Po niekoľko rokov dostali vodiči ako trinásty plat obyčajné niekoľkocentové pero, tašku na stasky. No a v kanceláriách si rozdelili niekoľkotisíc eur odmien. Vraj za dobré výsledky - ha-ha. Tak ako každý rok, aj tento sa uskutoční pre kancelárskych ľudí pompézny záver roka v niektorej reštaurácii. No a vodiči budú zase zabudnutí, okrem riťolízačov a donášačov, ktorí budú na oslave ako každý rok robiť pre vedenie rozvoz domov služobnými autami.
Expertkou na znižovanie výkonových hodín vodičom je pani Š.D. z dopravy. Len preto ju držia na SAD-ke, lebo prisahala, že všetkým vodičom zníži výkony na linkách. Inak ju chceli prepustiť. No a vedeniu takýto človek vyhovuje. Veď presne tak vypadá celá SAD-ka, lebo sú tam ľudia podobného rázu.
Dieľňa sa premenovala v marci na ARRIVA z INFRA len preto, aby sa nemuseli platiť dane. Vybabrali opäť s mechanikmi, lebo podľa zákona v novoregistrovanej firme zamestnanci nemajú nárok na odstupné . Musia tam pracovať dva roky. Takto sa vybabráva so zamestnancami.
To sa nikto nedočká aby zo SAD odpísali. Nemajú záujem. Nedávno bola zvolaná takzvaná pracovná porada vodičov. Sólo malo ako vždy vedenie dopravy a opäť sa vyhovárali na VÚC. Vždy je na vine každý, len oni nie. Pritom najväčšie kiksy robí vedenie SAD na čele s vedením dopravy. No a generálny riaditeľ všetko toleruje, lebo je s nimi jedna ruka. Na tej porade sa ohlásil vodič a pýtal sa na plat a poukazál na isté nedostatky. Bola mu daná odpoveď z vedenia dopravy, že keď sa mu nepáči, môže odísť zo SAD-ky. Vždy je takáto odpoveď, keď niekto začne poukazovať na nedostatky. No predseda odborov K.J. len na všetko prikyvoval. Ostatní vodiči len čušali. Veď sa niet čo čudovať. Každého drží vedenie dopravy v hrsti, lebo má každý vodič maslo na hlave, alebo je to miláčik a donášač na druhého vodiča pre vedenia dopravy, ktorý im nosia zeleninu, vajíčka , parfémy a drobné pozornosti, torty na narodeniny a meniny niekomu z vedenia dopravy a dispečingu,zadarmo chodia počas svojho voľna opravovať na domy vedúcich, a to len preto, aby neboli potrestaný. Na dispečingu sa robia na narodeniny pompézne oslavy , kde je dispečing vyzdobený balónmi. Účasť tam má aj vedenie dopravy . Samozrejme nechýba ani chlast. Nie raz sa stalo, že K.G. manžel vedúcej dopravy sa tak opil na pracovisku, že ho museli zobrať domov. Aj sama vedúca ho už brala opitého domov z práce. To je intelingencia. A z takýchto ľudí sa má brať príklad? Ha-ha. Pre nich je dôležitá len každá štvrťročná prémia vo výške niekoľkotisíc eur , oslavy menín a narodenín, koncoročné veľkolepé oslavy a rozdeľovanie koncoročných niekoľkodesaťtisícových odmien. Z dispečingu sa neštíti garážmajster A.P. a dispečerka J.M. drzo poznamenať u vybraných vodičov ich meniny a narodeniny s poznámkou, že nech donesú fľašu. Fuj. To je ich úroveň inteligencie. Nemajú asi dosť. A všetko sa toleruje. Služobné osobné autá využívajú na nákupy a hneď nákup berú domov. Stasky podpisuje garážmajster až na druhý deň, aby nebol za nič zodpovedný. To, že autobusy vychádzajú z garáže so závadami, je ok. Pre vedenie dopravy existujú len dva druhy vodičov. Zlodeji nafty a tí, ktorí manipulujú s cestovnými lístkami. A tak sa s nimi aj bavia. Dokonca vedenie vyhlásilo aj to, že šoféri môžu volať kontroly, aj tak nič nenájdu. A je to tak. Kontroly odchádzajú s úsmevom a maximálne spokojný. Prečo asi ? Čo dostali ?
To, že občas neišiel vôbec autobus na linku bolo zapríčinené tým, že dispečerka p. M.J. zabudla naplánovať na linku autobus a vodiča. Potom rýchlo na VÚC nahlásili z dopravy, že to bolo kôli poruche autobusu a nemali náhradný. Bolo to klamstvo zo strany SAD-ky. Bolo viac takýchto prípadov. Svedčí to o neodbornosti a neschopnosti žien, sediacich na funkciách. Hlavne, že každé ráno obe dispečerky M.J. , K.B. a garážmajstri spoločne idú do obchodu a to naraz na nákup raňajok. To trvá cca 30 minút, niekedy aj viac. Za ten čas sa vodič môže zblázniť, keď niečo potrebuje od dispečerok, alebo garážmajstrov. Tak to funguje už veľmi dlho.
Nerobte si nádeje. Cestovné poriadky MHD sa nerobia podľa požiadaviek cestujúcich, ale podľa vlastného uváženia na dopravnom úseku, kde to robia samé ženy neodborníčky, aj to za pomoci a schválenia pána Cs.Z. zo Štúrova, ktorý kedysi dávno robil cestovné poriadky v N.Z. a teraz sa len obnovujú. Okrem toho nikoho na úseku dopravy nezaujíma podnet vodiča, ktorý denne robí na linke, že kde a ako by sa malo v cestovnom poriadku upraviť. To je celá pravda. Vlastne to, čo navrhne a povie vodič, to tak nikdy nebude, pretože je pravda a dobré iba to, čo vymyslia ženy na doprave. To, čo povie a navrhne vodič, je vždy zlé!!! Preto tak vypadajú cestovné poriadky , ako vypadajú. Pani E.K. aj s pani Š.D. sa vždy vyhovárajú na VÚC. Pritom VÚC nezaujíma ani plat vodičov, ani to kedy ide autobus. Ich zaujíma to, ako je autobus obsadený na linke kôli dotáciam.
Tak vzhľadom na to, že linky 8 a 9 sú okružné a vymetajú celé mesto tak asi jedna z nich. Hoci keď sa pýtajú na čas, obávam sa že myslia zavedenie jedného -dvoch spojov ?
No ako pozerám návrh GVD 2013 tak EC smer Budapešť budú mať príchod vždy párna hod:41 a odchod :43 a smer Ba príchod nepárna hod:17 a odchod 19.
Odhliadnuc od toho že EC na tejto trati často meškávajú, keby tá 8 chodila z Jazera Baňa vždy párnu hod: 50, na žst by bola :54, čo by bolo ok že by zobrala cestujúcich od EC zo smeru od Ba, ale po vykonaní kola cez mesto by sa tam vrátila cca nepárna hod: 30, čo by bolo 11 min po odchode EC smer BA ?
Z tohto pohľadu sa lepšie javí zavedenie linky č. 1 alebo 6 s tým, že by prišli od mesta na stanicu povedzme párna :50 (ľudia na EC smer BA by si počkali cca tých 28 min.), potom by sa išla otočiť ešte na Jazero Baňa (podľa dopytu) a naspäť by išla o cca párna :58, čiže tí čo by prišli od vlaku z Ba by čakali cca 15 min.
Iná vec je, ak by bol dominantnejší smer Štúrovo, tak potom by sa to muselo zasa viesť ináč..
a ktora linka by to mala byt? najlepsia by bola linka8 s odchodmi zo zast. Jazero,Bana 8:50 10:50 12:50 13:50 14:50 15:50 16:50 18:50. Linka by obsluhovala AS a nemocnicu a vynechavala snp a nitrianska c
Dnes mi odpísali zo SADky ohľadom zavedenia spojov MHD aj v sobotu a pýtajú sa ma,v akom konkrétnejšom čase by linka mala premávať...Ak máte nejaké návrhy aj vy,tak šup sem s nimi ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
lyly
Nikde však neviem nájsť žeby tá č. 5 mala chodiť takto od 1.12. a nie od 9.12.