Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Hmm... toľko preklepov, že to radšej pridám ešte raz ?

Re #3375 155: Malo by to byť dobre. Na vrchnú stranu ešte príde strieška. V spodnej lište by mala byť vyvŕtaná diera, aby sa tam voda nezdržovala. Hádam to tak spravené je.

Re #3378 ivan: Toto je zaujímavý názor. Je jednoznačné, že celkovej efektivite súčasného systému by prospelo zníženie počtu liniek, ale predmetný návrh považujem vykonštrovaný na tomto, azda jedinom jeho správnom princípe, až do v praxi nepoužiteľného absurdna. Je (nielen) mojím názorom, že detailov, ktorých by bolo treba na tom návrhu opraviť je tak veľa, že po ich zapracovaní by z toho bolo úplne čosi iné, čo by s pôvodným návrhom nemalo nič spoločné.

Ale diskusii sa nebránim, celkom by ma zaujímalo, aké pozitíva v tom návrhu možno vidieť.
Reakcia na: 155 #3375:
Malo by to byť dobre. Na vrchnú stranu ešte príde striška. V spodnej lište by mala byť vyvŕtaná diera, aby sa tam voda nezdržovala. Hádam to tak spravené je.

Re #3378 ivan: Toto je zaujímavý názor. Je jednoznačné, že celkovej efektivite súčasného systému by prospelo zníženie počtu liniek, ale predmetný návrh považujem vykonštrovaný na tomto azda jedinom jeho správnom princípe až to v praxi nepoužiteľného absurdna. Je (nielen) mojím názorom, že detailov, ktorých by bolo treba na tom návrhu opraviť je tak veľa, že ich zapracovaní by z toho bolo úplne čosi iné, čo by s pôvodným návrhom nemalo nič spoločné.

Ale diskusii sa nebránim, celkom by ma zaujímalo, aké pozitíva v tom návrhu možno vidieť.
Reakcia na: ivan #3378:
To má pán niečím podložené alebo si to vycical z prsta?
Reakcia na: Kalimero #3377:
Prezentovany navrh by bol po miernej uprave podstatne efektivnejsim a vykonnejsim modelom verejnej dopravy ako sucasny stav.
Reakcia na: Vladimír #3362:
a toto je asi o tom, ze prestupuj, kolko vladzes.. to je velmi dobry navrh!!! ? no comment
BLESK - tak sa volá ďalší príživník na úkor MHD v Nitre. ? HROM DO TOHO !!!
Zdá sa mi,že nový označník osadený na Palárikovej,má chybičku krásy ? . Tabuľa na výves CP je naopak. Keď sa tam CP umiestnia a prikryjú s plexisklom,tak medzi plexi a plech bude pršať,lebo ohyb je na dolnej strane... ?
Reakcia na: M #3371:
Podľa mňa je na škodu,že sa mnohí cestujúci nejdú sťažovať na nevhodné správanie vodiča.Ľudia radšej mávnu rukou a povedia si,že tí vodiči sú ale drzí........ A to nie je pravda-že všetci,nehádžme ich do jedného vreca. ?
Reakcia na: M #3371:
SAMOZREJME, že vodiči vedia dobre ako sa majú správať a SAMOZREJME, že sa nemajú správať takto ako si opísal.
Vladimir: Chcel by som sa spýtať, či je uvedené ako sa má správať vodič autobusu (v prepravnom poriadku som to nenašiel). Pýtam sa preto, pretože ráno keď som šiel busom, tak istý chlapec zazvonil pri UKF a samozrejme, keďže šlo o L19, nezastavila. Chlapec teda zazvonil pre istotu pri tržnici ešte raz a v tom momente zahučal šofér na chlapca: čo robíš,... si normálny?A to najlepšie nakoniec:,,Čo si debil od narodenia?!"
Myslím, že sú to dosť silné reči, ešte aj vzhľadom nato, že to bolo v nedeľu ráno.
Nepíšem to aby som sa vyžaloval, alebo spôsobil mu týmto problémy.Ale jeho chovanie ma dosť prekvapilo.

PS: Asi bol nešťastný, že vyhral včera vo VV 2 Erik.
?
Reakcia na: Papyr #3368:
tak teda ti poviem, že s takou polovicou, akú má tam Vlado je radosť sa integrovať... ?
Reakcia na: Vladimír #3367:
Integrujete sa s druhou polovicou seba ?
Reakcia na: M #3364:
Súèasným dodávate¾om informaèných a tarifných zariadení pre MAD Nitra je po¾ská firma R&G Mielec. Jej oznaèovaèe sme osadili do vozidiel v roku 2002 a zatia¾ riadne fungujú a i technicky stále ostávajú medzi najmodernejšími zariadeniami tohto druhu používanými v SR. Inštaláciu akýchko¾vek komponentov akejko¾vek inej firmy by som nateraz ja osobne považoval za nešťastnú. Rôzne kombinácie dodávate¾ov dávajú dosť príkladov na obmedzenie funkènosti systému ako celku.

Naopak, už èoskoro nájde náš systém ïalšie uplatnenie. Do konca prázdnin bude spustené používanie èipových kariet pre prímestskú dopravu. Èipové karty tak budú môcť intenzívnejšie využívať už aj cestujúci z okolia Nitry. Karta bude pritom len jedna, žiadne èlenenie na mestské a prímestské karty nebude. S jedným nabitím kreditu bude možné rôzne kombinovať tento kredit pre cesty na mestskej a prímestskej doprave.

Fotky oznaèníkov pribudnú akonáhle ich niekto odfotí 🙂 Prednosť pred oznaèovaèmi kariet majú z toho dôvodu ako som vysvetlil. Nevidím dôvod pre montáž nových oznaèovaèov, no oznaèníky zastávok je treba ako so¾.

Oh¾adne toho cestovného poriadku, ja osobne som toho názoru, že poslancov k odporu nevedie strach so zmeny, ale zdravý rozum...

Re #3365 M: Je ešte èo zlepšovať. Nejaké nápady samozrejme sú, ale všetko musí najprv dozrieť.
Reakcia na: M #3364:
"A kedy pribudnú ich fotky?" No asi sa fakt budem musieť do tej NR opäť vybrať a urobiť report... ?
Vladimir: Škoda, že mesto neocenilo CP SAD ako vyborny, pretoze mne osobne sa ten CP páči, najmä interval.
Aj keď s ,,medzerami", ale neda sa vyhovieť všetkým,veď na taký malý počet busov sa čudujem vôbec, že ešte MAD funguje.
Vladimir: Neuvažoval(i) ste obnovením - vynovením značkovačov nahradením EM TEST dotyk. panelom
(ako to spravil SAD ZVOLEN)?
Či teraz asi majú prednosť označníky, však? A kedy pribudnú ich fotky?

K tomu CP myslím, že ak by to nebodaj prešlo, tak to svedčí o ,,inteligencii" MSÚ NR a myslim si, že sa to negativne odrazí na daľších komun. voľbách.

PS: No aby, som sa dostal podľa tohto CP na LU ZOBOR 3
prestupmi, tak to je sialene. To by som potom fakt siahol po
Šarkanovi. Ako tak premyslam, tak vlastne, primator sa
snaží tymto podporiť Šarkany.
A už pribudol ďaľší dopravca - Falko (zo Zlatých Moraviec).




?
Reakcia na: vjMTV #3361:
A Krškančania žijú všetci na Lieskovej? Na Záborského nebývajú žiadni? A to že zatvorili otočku Plastika neznamená, že Plastika ako závod už nerobí. Okrem nej zároveň L12 obslúži ďalšie podniky a firmy, odkiaľ majú na L14 ďaleko.
Reakcia na: ivan #3359:
Nový cestovný poriadok z dielne SAD Nitra neexistuje. SAD Nitra komplexnú zmenu cestovného poriadku dosiahla k júlu 2005 a zatiaľ stavia na tomto základe (drobné úpravy). Dalo by sa samozrejme pomeniť aj viac, no zatiaľ to aktuálne nie je, konkrétny návrh sa nesformuloval.

Cestovný poriadokm, o ktorom je reč, bol predstavený inou firmou, ktorá nemá s dopravcom nič spoločné. Spolu s ostatnými návrhmi sa pred odbornou komisiou uchádzala o kladné hodnotenie. Napriek tomu, že komisia žiaden z návrhov priamo neodporučila, označila spomínaný návrh za "východiskový" pre ďalšie uberania sa plánovania MAD v Nitre.

Ja osobne momentálne necítim potrebu (resp. chuť) sa k danému návrhu vyjadriť. Vzhľadom na položenú otázku a tiež na to, že pán primátor s návrhom otvorene sympatizuje (aspoň to tak chápem z vyjadrení z tlače), nevidím bariéru, prečo by som nemohol obyvateľov tohto mesta s víťazným návrhom oboznámiť.

Je nasledovný:

Linka č. 1:
ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA - OD Tesco - Hviezdoslavova - Kmeťova - SÍDLISKO DIELY a späť
premáva v pracovný deň v špičke každých 6 min. (cez prádzniny nepravidelne cca. 6-7-krát za hodinu), mimo špičky každých 15 min., v sobotu-nedeľu rôzne každých cca. 15-20 min.

Linka č. 2:
jednosmerne: PLASTIKA - (Nitrianske strojárne; len určené spoje) - Krškany - Železničná stanica Nitra - CK Satur - Krškany - (Nitrianske strojárne; len určené spoje) - PLASTIKA
premáva v pracovný deň v špičke cca. 4-6-krát za hodinu (cez prádzniny každých cca. 15 min.), mimo špičky každých 30 min. celotýždenne rovnako

Linka č. 3:
ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA - Mlyny - Výstavná - CHRENOVÁ, GORAZDOVA a späť
premáva v pracovný deň v špičke cca. 6-9-krát za hodinu (cez prádzniny 5-krát za hodinu), mimo špičky každých 20 min., v sobotu každých 15 min., v nedeľu každých 20 min.

Linka č. 4:
jednosmerne: ZOBOR, LANOVKA - Panská dolina - Predmostie - OD Tesco - Párovská - Predmostie - Amfiteáter - Chmeľová dolina - (Liečebný ústav; len určené spoje) - Hornozoborská - Svätourbanská - ZOBOR, LANOVKA
premáva v pracovný deň v špičke ráno každých 10 min., popoludní každých 12 min. (cez prázdniny cca. 4-5-krát za hodinu), mimo špičky každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 20 min.

Linka č. 5:
OD TESCO - Mlynárce - Kynek - Víno Nitra - LUŽIANKY a späť
premáva v pracovný deň v špičke cca. 4-6-krát za hodinu (cez prázdniny 3-4-krát za hodinu), mimo špičky každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 30 min.

Linka č. 11:
KMEŤOVA - Lukov dvor - PÁROVSKÉ HÁJE a späť
premáva v pracovný deň, približne každých 60 min.

Linka č. 12:
OD TESCO - Hviezdoslavova - Dolnočermánska - Golianova - EDISONOVA a späť
premáva v pracovný deň v špičke každých 20 min., mimo špičky každých 30 min., v soboty a nedele každých 30 min.

Linka č. 13:
jednosmerne: ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA - Cabajská - (Nový cintorín; len určené spoje) - Dolnočermánska - Hattalova - Železničiarska - Hollého - Tržnica - ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA
premáva v pracovný deň v špičke cca. 4-6-krát za hodinu, mimo špičky každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 30 min.

Linka č. 21:
PLASTIKA - IVANKA PRI NITRE -(BRANČ; len určené spoje) a späť
premáva v pracovných dňoch v čase špičky cca. 2-3-krát za hodinu, mimo špičky každých 60 min., v soboty a nedele každých 60 min.

Linka č. 22:
jednosmerne: WILSONOVO NÁBR. - Špitálska - OD Tesco - Železničná stanica Nitra - Rázusova - Ul. 8. mája - Špitálska - WILSONOVO NÁBR. - (PRIEMYSELNÁ; len určené spoje)
premáva prevažne každých 30 min. celodenne celotýždenne

Linka č. 31:
STAVBÁR - Mlyny - Trieda Andreja Hlinku - CHRENOVÁ, VINOHRADY a späť
premáva v pracovný deň v špičke každých 10-15 min., mimo špičky každých 30 min., v soboty a nedele prevažne každých 30 min.

Linka č. 32:
VÝSTAVNÁ - JANÍKOVCE a späť
premáva v pracovný deň v špičke ráno každých 20 min., v ostatnom čase každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 35-60 min.

Linka č. 41:
PALÁRIKOVA - Predmostie - Amfiteáter - Šindolka - DRAŽOVCE a späť
premáva v pracovný deň v špičke ráno každých cca. 20 min., v ostatnom čase každých 30 min., v soboty a nedele každých 60 min.

Linka č. 42:
PALÁRIKOVA - Predmostie (len smerom tam, v opačnom smere cez Lomnickú) - Jelenecká cesta - Nitrianske Hrnčiarovce - ŠTITÁRE a späť
premáva v pracovný deň v špičke ráno cca. 3-4-krát za hodinu, popoludní 1-2-krát za hodinu, mimo špičky 1-krát za hodinu, v soboty a nedele prevažne každých 60 min.

Linka č. 43:
PALÁRIKOVA - Predmostie - Jelenecká (len smerom tam, v opačnom smere cez Hornozoborskú, Kláštorskú a Amfitáter) - METODOVA a späť
premáva každých 30 min. celodenne celotýždenne

Linka č. 101:
POVAŽSKÁ - Popradská - Dolnočermánska - Hattalova - Železničiarska - Štefánikova tr. - Mlyny - Výstavná - VAŠINOVA a späť
premáva len v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 19.00 h každých 35 min.

Linka č. 102:
expresne: KLOKOČINA, KMEŤOVA - Hviezdoslavova - Dolnočermánska - Krškany - Nitrianske strojárne - PLASTIKA a späť
premáva len v pracovných dňoch v čase špičky - ráno každých 30 min., popoludní každých 60 min.

Linka č. 103:
expresne: CHRENOVÁ, GORAZDOVA - Výstavná - Krškany - Nitrianske strojárne - PLASTIKA a späť
premáva len v pracovných dňoch v čase špičky - ráno každých 30 min., popoludní každých 60 min.

Nočné linky:
N1:
ZOBOR, LANOVKA - Panská dolina (len smerom tam, v opačnom smere cez Amfiteáter, Chmeľovú dolinu, Hornozoborskú a Svätourbanskú) - Predmostie - Tržnica - Krškany - PLASTIKA a späť

N2:
SÍDLISKO DIELY - Kmeťova - Hviezdoslavova - Palárikova - Výstavná - CHRENOVÁ, GORAZDOVA a späť

obe nočné linky premávajú každých 60 min.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.