Súèasným dodávate¾om informaèných a tarifných zariadení pre MAD Nitra je po¾ská firma R&G Mielec. Jej oznaèovaèe sme osadili do vozidiel v roku 2002 a zatia¾ riadne fungujú a i technicky stále ostávajú medzi najmodernejšími zariadeniami tohto druhu používanými v SR. Inštaláciu akýchko¾vek komponentov akejko¾vek inej firmy by som nateraz ja osobne považoval za nešťastnú. Rôzne kombinácie dodávate¾ov dávajú dosť príkladov na obmedzenie funkènosti systému ako celku.
Naopak, už èoskoro nájde náš systém ïalšie uplatnenie. Do konca prázdnin bude spustené používanie èipových kariet pre prímestskú dopravu. Èipové karty tak budú môcť intenzívnejšie využívať už aj cestujúci z okolia Nitry. Karta bude pritom len jedna, žiadne èlenenie na mestské a prímestské karty nebude. S jedným nabitím kreditu bude možné rôzne kombinovať tento kredit pre cesty na mestskej a prímestskej doprave.
Fotky oznaèníkov pribudnú akonáhle ich niekto odfotí Prednosť pred oznaèovaèmi kariet majú z toho dôvodu ako som vysvetlil. Nevidím dôvod pre montáž nových oznaèovaèov, no oznaèníky zastávok je treba ako so¾.
Oh¾adne toho cestovného poriadku, ja osobne som toho názoru, že poslancov k odporu nevedie strach so zmeny, ale zdravý rozum...
Re #3365 M: Je ešte èo zlepšovať. Nejaké nápady samozrejme sú, ale všetko musí najprv dozrieť.
Vladimir: Škoda, že mesto neocenilo CP SAD ako vyborny, pretoze mne osobne sa ten CP páči, najmä interval.
Aj keď s ,,medzerami", ale neda sa vyhovieť všetkým,veď na taký malý počet busov sa čudujem vôbec, že ešte MAD funguje.
Vladimir: Neuvažoval(i) ste obnovením - vynovením značkovačov nahradením EM TEST dotyk. panelom
(ako to spravil SAD ZVOLEN)?
Či teraz asi majú prednosť označníky, však? A kedy pribudnú ich fotky?
K tomu CP myslím, že ak by to nebodaj prešlo, tak to svedčí o ,,inteligencii" MSÚ NR a myslim si, že sa to negativne odrazí na daľších komun. voľbách.
PS: No aby, som sa dostal podľa tohto CP na LU ZOBOR 3
prestupmi, tak to je sialene. To by som potom fakt siahol po
Šarkanovi. Ako tak premyslam, tak vlastne, primator sa
snaží tymto podporiť Šarkany.
A už pribudol ďaľší dopravca - Falko (zo Zlatých Moraviec).
A Krškančania žijú všetci na Lieskovej? Na Záborského nebývajú žiadni? A to že zatvorili otočku Plastika neznamená, že Plastika ako závod už nerobí. Okrem nej zároveň L12 obslúži ďalšie podniky a firmy, odkiaľ majú na L14 ďaleko.
Nový cestovný poriadok z dielne SAD Nitra neexistuje. SAD Nitra komplexnú zmenu cestovného poriadku dosiahla k júlu 2005 a zatiaľ stavia na tomto základe (drobné úpravy). Dalo by sa samozrejme pomeniť aj viac, no zatiaľ to aktuálne nie je, konkrétny návrh sa nesformuloval.
Cestovný poriadokm, o ktorom je reč, bol predstavený inou firmou, ktorá nemá s dopravcom nič spoločné. Spolu s ostatnými návrhmi sa pred odbornou komisiou uchádzala o kladné hodnotenie. Napriek tomu, že komisia žiaden z návrhov priamo neodporučila, označila spomínaný návrh za "východiskový" pre ďalšie uberania sa plánovania MAD v Nitre.
Ja osobne momentálne necítim potrebu (resp. chuť) sa k danému návrhu vyjadriť. Vzhľadom na položenú otázku a tiež na to, že pán primátor s návrhom otvorene sympatizuje (aspoň to tak chápem z vyjadrení z tlače), nevidím bariéru, prečo by som nemohol obyvateľov tohto mesta s víťazným návrhom oboznámiť.
Je nasledovný:
Linka č. 1:
ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA - OD Tesco - Hviezdoslavova - Kmeťova - SÍDLISKO DIELY a späť
premáva v pracovný deň v špičke každých 6 min. (cez prádzniny nepravidelne cca. 6-7-krát za hodinu), mimo špičky každých 15 min., v sobotu-nedeľu rôzne každých cca. 15-20 min.
Linka č. 2:
jednosmerne: PLASTIKA - (Nitrianske strojárne; len určené spoje) - Krškany - Železničná stanica Nitra - CK Satur - Krškany - (Nitrianske strojárne; len určené spoje) - PLASTIKA
premáva v pracovný deň v špičke cca. 4-6-krát za hodinu (cez prádzniny každých cca. 15 min.), mimo špičky každých 30 min. celotýždenne rovnako
Linka č. 3:
ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA - Mlyny - Výstavná - CHRENOVÁ, GORAZDOVA a späť
premáva v pracovný deň v špičke cca. 6-9-krát za hodinu (cez prádzniny 5-krát za hodinu), mimo špičky každých 20 min., v sobotu každých 15 min., v nedeľu každých 20 min.
Linka č. 4:
jednosmerne: ZOBOR, LANOVKA - Panská dolina - Predmostie - OD Tesco - Párovská - Predmostie - Amfiteáter - Chmeľová dolina - (Liečebný ústav; len určené spoje) - Hornozoborská - Svätourbanská - ZOBOR, LANOVKA
premáva v pracovný deň v špičke ráno každých 10 min., popoludní každých 12 min. (cez prázdniny cca. 4-5-krát za hodinu), mimo špičky každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 20 min.
Linka č. 5:
OD TESCO - Mlynárce - Kynek - Víno Nitra - LUŽIANKY a späť
premáva v pracovný deň v špičke cca. 4-6-krát za hodinu (cez prázdniny 3-4-krát za hodinu), mimo špičky každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 30 min.
Linka č. 11:
KMEŤOVA - Lukov dvor - PÁROVSKÉ HÁJE a späť
premáva v pracovný deň, približne každých 60 min.
Linka č. 12:
OD TESCO - Hviezdoslavova - Dolnočermánska - Golianova - EDISONOVA a späť
premáva v pracovný deň v špičke každých 20 min., mimo špičky každých 30 min., v soboty a nedele každých 30 min.
Linka č. 13:
jednosmerne: ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA - Cabajská - (Nový cintorín; len určené spoje) - Dolnočermánska - Hattalova - Železničiarska - Hollého - Tržnica - ŽELEZNIČNÁ STANICA NITRA
premáva v pracovný deň v špičke cca. 4-6-krát za hodinu, mimo špičky každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 30 min.
Linka č. 21:
PLASTIKA - IVANKA PRI NITRE -(BRANČ; len určené spoje) a späť
premáva v pracovných dňoch v čase špičky cca. 2-3-krát za hodinu, mimo špičky každých 60 min., v soboty a nedele každých 60 min.
Linka č. 22:
jednosmerne: WILSONOVO NÁBR. - Špitálska - OD Tesco - Železničná stanica Nitra - Rázusova - Ul. 8. mája - Špitálska - WILSONOVO NÁBR. - (PRIEMYSELNÁ; len určené spoje)
premáva prevažne každých 30 min. celodenne celotýždenne
Linka č. 31:
STAVBÁR - Mlyny - Trieda Andreja Hlinku - CHRENOVÁ, VINOHRADY a späť
premáva v pracovný deň v špičke každých 10-15 min., mimo špičky každých 30 min., v soboty a nedele prevažne každých 30 min.
Linka č. 32:
VÝSTAVNÁ - JANÍKOVCE a späť
premáva v pracovný deň v špičke ráno každých 20 min., v ostatnom čase každých 30 min., v sobotu a nedeľu každých 35-60 min.
Linka č. 41:
PALÁRIKOVA - Predmostie - Amfiteáter - Šindolka - DRAŽOVCE a späť
premáva v pracovný deň v špičke ráno každých cca. 20 min., v ostatnom čase každých 30 min., v soboty a nedele každých 60 min.
Linka č. 42:
PALÁRIKOVA - Predmostie (len smerom tam, v opačnom smere cez Lomnickú) - Jelenecká cesta - Nitrianske Hrnčiarovce - ŠTITÁRE a späť
premáva v pracovný deň v špičke ráno cca. 3-4-krát za hodinu, popoludní 1-2-krát za hodinu, mimo špičky 1-krát za hodinu, v soboty a nedele prevažne každých 60 min.
Linka č. 43:
PALÁRIKOVA - Predmostie - Jelenecká (len smerom tam, v opačnom smere cez Hornozoborskú, Kláštorskú a Amfitáter) - METODOVA a späť
premáva každých 30 min. celodenne celotýždenne
Linka č. 101:
POVAŽSKÁ - Popradská - Dolnočermánska - Hattalova - Železničiarska - Štefánikova tr. - Mlyny - Výstavná - VAŠINOVA a späť
premáva len v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 19.00 h každých 35 min.
Linka č. 102:
expresne: KLOKOČINA, KMEŤOVA - Hviezdoslavova - Dolnočermánska - Krškany - Nitrianske strojárne - PLASTIKA a späť
premáva len v pracovných dňoch v čase špičky - ráno každých 30 min., popoludní každých 60 min.
Linka č. 103:
expresne: CHRENOVÁ, GORAZDOVA - Výstavná - Krškany - Nitrianske strojárne - PLASTIKA a späť
premáva len v pracovných dňoch v čase špičky - ráno každých 30 min., popoludní každých 60 min.
Nočné linky:
N1:
ZOBOR, LANOVKA - Panská dolina (len smerom tam, v opačnom smere cez Amfiteáter, Chmeľovú dolinu, Hornozoborskú a Svätourbanskú) - Predmostie - Tržnica - Krškany - PLASTIKA a späť
N2:
SÍDLISKO DIELY - Kmeťova - Hviezdoslavova - Palárikova - Výstavná - CHRENOVÁ, GORAZDOVA a späť
Vies co ja by som radsej obmedzil L12 a takto posilnil L14 kedze konecna Plastika nefunguje aby Krskancania viac vyuzivali L14 a L12 by bola viac pre Ivanku a Branc hm?
ten prispevok sa mi zle zobrazoval. Tu je jeho znenie:
"Pan Filo môže sa verejnost dozvediet o ujdeni vašho šarkana a nasledneho vrazenia do autobusu mhd.totiš to bolo v mieste kadial chodia aj matky s kočiarmi.MHD je určite bezpečnejišia!Tiež som ale už len cestovaval šarkanom"
Jojóój... čo všetko by som si ja predstavovať vedel.
Namiesto toho skús známych presvedčiť, aby tou L14 viac cestovali, lebo ako tak pozerám na jej obsadenosť, nerád by som v budúcnosti riešil jej obmedzovanie.
Re #3357 Kalimero: Nechcem byť skeptik, ale som zvedavý ako dlho vydrží. Úprimne som chcel, aby v Nitre bola nočná doprava, pravidelná a slušná, no toto na mňa pôsobí dosť zvláštne. Ale inak nič v zlom.
a co je na tom, ze je taky aky je.. ved pisal turcani, ze z reklamy bude financovat bus.. tak sa necuduj.. skoda, ze som uz z VS davno prec, teraz by som ten nocak ocenil ? tak nech sluzi mladym.. ?
No tak s týmto jazdiť v rámci mesta, ďakujem pekne. To kúpili od nejakej TJ ... Pozerám, vzadu to má nejaký spojler, žeby tuning? /Karosa C734T/. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale toto vyzerá skôr ako autobus na prezentáciu internetových technológií SWAN-u (niečo ako Chello bus) čomu viac napovedá aj tá reklama.
Re #3349 Vladimír: Ešte vám tam chýba nejaký čínsky rikša Nu Tung s jeho dopravou.
Ja len doplnim, ze skutocne taketo integrovane systemy su vsade okolo nas s vynimkou Ukrajiny, kde prave prevladaju divoke marsrutky. Inak je integrovana doprava v Polsku, Cechach, Rakusku i Madarsku. Najblizsie vzorovo fungujuce integrovane dopravy k Nitre su v Ostrave, Brne a Viedni.
Pre mňa osobne najväčšia tragika uvedenej správy (okrem toho, že v NR je ďalší samozvaný verejný dopravca) je v tom, že prichádza v čase, keď SAD Nitra predkladá na posúdenie vlastný model nočnej dopravy. Už len čakám kedy niekto vykríkne, že sme sa zrazu zobudili až keď nám súkromný sektor ukázal ako na to. Niekedy mám pocit, že ma už doprava dlho baviť nebude alebo že si ju toto mesto nezaslúži. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe