Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
co je to za debilka ten ALKI? to co su za blbosti? co vlastne chcel povedat. ako by chcel zistovat ci si clovek zabudol raz cipovu kartu alebo ju clovek nenosi vobec a jazdi na cierno? ved to sa neda. bol by som zvedavy ako by sa to robilo... to by kazdy hovoril ze si ju raz zabudol.
Reakcia na: paiac #306:
Skúška diskusného fóra..
Tak co veduci? Kedy budu nocne spoje? Lud rozhodol (vid anketa)!
Mam rad elektronicku zalohovu cipovu kartu!!! Velmi strucne. Tym, ze zaviedli EZCK sa vyriesil ten problem, ze ludia ktorí toho za mesiac vela neprecestuju maju vyhodu. Zaplatia iba tolko kolko prejdu.
Nevyhoda EZCK je ta, ze ked niekto chodi busom do roboty a 1x prestupuje tak za 1 cestu zaplati 15sk. A dalsich 15 ked ide naspat. co je do mesiaca 600sk bez vikendov. (to sa viac oplati chodit na aute, ktore ma dovezie presne tam, kam potrebujem, v takom case aky mi vyhovuje a v klude. Nie sa spoliehat na bus, ci nebude meskat, ci sa donho zmestim ci sofer nezaspi po ceste a ci vobec ten spoj pojde…)
Nech mi niekto vysvetli, preco nemohli nechat subezne bezat 2 typy karticiek, tie klasicke ake boli predtym (na tie by chodili ludia, ktori potrebuju chodit busom castejsie do mesiaca a tym sa to ***** financne viac oplati) a tieto nove, na ktore by chodili ti ludia, ktori nepotrebuju chodit do mesta tak casto. no nie je tak?? A tym padom by odpadla praca soferom, ktori musia predavat listky jak buchnuty, zdrzovat tym cas chodu autobusu, rozculovat sa ked niekto nema presne a tak dalej. Za tie peniaze, ktore sa vrazili do debilnych pipacov karticiek, z ktorych najvacsiu radost maju deti, sa mohlo kupit niekolko strojov na listky pre “cudzincov” ktory nemaju karticku a strategicky ich umiestnit na stanicu, pred tesco, razcestie pod zoborom… ja by som bol za, keby sa znova zaviedli klasicke karticky ake boli predtym subezne s tymito. ved to, ze chceli zistit ako su jednotlive linky vytazene uz “ZISTILI”, teraz nech ten cestak upravia tak aby bol dobry a ide sa na vec… vedia, kolko ludi kedy chodi a financie budu na tom takisto…alebo to poklesne? Vsetci si kupia “stare” karticky??? ja zas nemam slov. tento system je smutny!

Fuuuu a to nehovorim o tom, ako sa co najhorsie da jazdit na autobusi. Ako co najviac zodrat spojku a usetrit naftu pre seba… o tom příšte. ?
po prve..tak ti traslavy buzeranti, co chodia kontrolovat tie cipove karty=vratane zien= by sa mali najprv naucit citat a potom odpisovat z obcianky.
po druhe..chcel by som vediet ake vzdelanie treba na take zamestnanie...
po tretie..davaju pokuty iba tym ludom, co si zabudnu raz v zivote podotykam ray v zivote prilozit tu ****vinu k tomu stroju a prehliadaju ludi co si vobes tie karty neprikladaju najma vo vecernych hodinach
po stvrte...jak je mozne, ze iba v Nitre je cestovanie najdrahsie a take riedke?!!!
po piate..treba pridat linky najma vo vecernych hodinach okolo 22-23:00 hod. a nie tie smutky co chodia posledne okolo 21:00 a 22:45 hod.
po sieste..uz by ste mohli dat konecne na dochodok toho pana vodica co chodi na c.30. Chodi tak pomali, ze by ho bolo mozne predbehnut aj na kolobezke a do mesta nu trva cesta okolo 20min..je to smutne tak dlho cestovat, ke sa clovek ponahla..
po siedme..tie nove Mercedesi..No neviem naco ste to kupili alebo zapozicali. Neni tam miesta na nohy ked si chce clovek sadnut a podalsie tie sedacky su tvrde jek v dobe drevennej.,No naco????
po osme..kazdy ale kazdy jedan vodic meska ked ide z konecnej na chrenovej do mesta..no nemam slova
po deviate..treba nieco urobit s tymi rozbachanymi IKARUSMI..vobec sa v nich neda cestovat, su maximalne nepohodlne a ktomu este aj madarske
po desiate..SAD v NITRE nema perspektivu!!!!
No, dlho som tu nebol, ale zase mi neda nenapisat sem, lebo… bol som donuteny ist busom c.27 smerom zo stitar do mesta rano o 8:32 z razcestia metodova. Tento autobus chodi zo stitar 8:20. Potom najblizsi autobus ide az 10:10, teda o 110 minut neskor co su asi dve hodiny!!! Dovtedy sa dotycni ludia nemaju ako dostat z dediny do mesta. Problem je v tom, ze na tento autobus nastupi strasne vela ludi, ktori z tade idu, a ludia, ktori chcu nastupit na razcesti metodova nemaju sancu sa na tento bus rano dostat. Lebo je maly!!! Nechapem, preco na tejto linke cely cas nepremava ikarus alebo nieco ine. (alebo nech chodi do stitar modry bus zo stanice (ako dedinsky) a mestska nech chodi iba do hrnciaroviec, lebo tak ci tak tam je urcita vzdialenost medzi dedinami. A to sa neoplati!. Preco potom nepotiahnu linku 27 este do kolinan a potom sa da este aj do jelenca, vsak to je blizko!!)

Za ten cas ako vsetci hovorili, ze pomocou tych sprostych odcitavacov budu vediet presne KOLKO ludi KEDY a KDE nastupilo a potom sa prislusne k tomu upravia linky a spoje. Dodnes som ziadnu zmenu, co sa tyka liniek 25,26,27 na zobor a spat nezbadal (iba to, ze chodi DOBRY spoj c.3 o 20:12 s dobrou trasou!!! To je velmi dobra linka! A velmi vyuzivana!!) Ono je pravda, ze ty vidiecania sa nejako musia dostat do mesta, ale teda preco po tom VELKOM vyhodnoteni doteraz nevedia upravit tie spoje tak, ze napr. rano budu chodit ikarusy, a aj v tych velkych pauzach (110min), a napr. navecer ako to je aj s poslednym smerom z mesta, chodi modra dvojdverova karosa. Preco sa doteraz nikto nad tym nezamyslel a nevyriesil to. To ja mam riesit spoje za dedincanov??? Mna na tom sere len to, ze na 11 zastavke sa uz nezmestim do autobusu… a to cloveku riadne hned zrana pokazi naladu… hlavne, ze oni sa vezu! A to nehovorim ked som este chodieval na ranajsi cca 7:27 ked rano sa potrebovali dostat stare babky a dedovia do mesta na trznicu ist si kupit jednu mrkvu a dva zemiaky a zaplnili tak rano cely autobus (nehovorim este o tom jazyku aky pouzivaju) Oni si to nemozu dopestovat na zahrade. Alebo su taki, co sa tam vtrepu dovnutra aj s 2-3 bednickami v ktorych idu predavat na trznicu. Tak to je otras!!! Nastastie uz to nezazivam a vsimol som si, ze tam konecne dali na rano 2 spoje 7:12 a 7:27. Tak asi sa tam uz nemagaju… + ten smrad hned zrana… v tom autobuse… vsetky vone sveta a dediny. To uz hej!

Navrhoval by som zrusit linku c.3, a tym padom upravit linku 27 (a to aj cez vikend!!!) tak, ze do stitar budu chodit modre dedinske busy, pretoze ked mozu chodit ludia do kolinan a do pohranic modrym, preco nemozu chodit aj do stitar. Aha, tam su zase problemy s priclenenim stitar k nitre… to by zas bolo roboty, ze pan vitek? A zrusit linku c.4, ved to je takisto DEDINA, VZDIALENA od palarikovej cca 7,6km. Aj tam by mal chodit modry. Ale to by sa potom museli zrusit busy aj do branca (tusim linka c.20). Argumentovat tym, ze v krskanoch je plastika a vyrobny závod neobstoji. (ved sa tam uz dokopy nic nerobi, alebo v najblizsom case nebude) Aj tam by mal chodit modry. Ved pracujuci ktori tam robia, 90% z nich musi tak ci tak rano prestupovat na bus do krskan. A to nie je lepsie, ked rano pridu na stanicu, nasadnu na bus a idu do roboty… ja neviem… uz nemam slov… toto uz nikto v zivote neupravi… ?
Reakcia na: TeBeCe #299:
JE!!! 1 autobus kompletne pokryty reklamou, vratane okien ?
Reakcia na: Buldi #298:
add 2dverové busy: Vieme, že dvojdverové busy zhoršujú kvalitu služieb v MAD, ale keďže chceme, aby všetky spoje boli zachované, musíme využiť ich služby. . V roku 1999 boli vo vozidlovom parku MAD NITRA štyri KAROSY a dva Ikarusy. V tejto dobe máme už len dve Karosy /využívajú sa na linke 27 vo večerných hodinách na linke 3 v ranných hodinách a na linke č. 31/ a jeden Ikarus na linke č.12Samozrejme postupom času spolu s obnovou voz. parku plánujeme tieto busy odstrániť z liniek.
add. Mercedesy> Tieto vozy majú stále dvojosádky. Aby mali zabezpečenú odrobenú mesačnú normu, musia sa "točiť" v kolotoči liniek, pretože každá linka má iný denný linkový výkon.
Reakcia na: TeBeCe #299:

Áno, v so:20.03.2004 bola táto reklama inštalovaná na autobus MAD EČ: NR-175AP.
po celom slovensku sa objavila na vozidlach mhd reklama na casopis LIVE, nevie niekto ci je aj na nejakom autobuse v Nitre tato celoplosna reklama?
chcem sa spytat PRECO po meste chodia autobusy prevzate z DILKOVYCH LINIEK (ma to 2 dvere, sietky na batozinu, calunenie) na dedinske linky nasadia MERCEDESY!!! Je toto vobec mozne? Tak dedincanov nastupi 5 a pol, a ludia v meste aby sa tlacili cez 2je dveri!!!!!!!!!!!!! Potom sa necudujme ze autobusy meskaju, ked len nastup a vystup trva pol hodiny!!! Na taketo opatrenia fakt nemam slov. Tu prichadza na rozum iba hresit na toho, kto prideloval autobusy. Odid z tej roboty, magor, ked to nevies!
Reakcia na: Pete #293:
Podla mna si bol este dost slusny. Asi si pichol do osieho hniezda a kompetentni (...) sa konecne ozvali. Skoda ze zas sa nic nevyriesi.
Pete. Máš 100% mojich simpatií a aj pravdu !Nezáleží na slovnom podaní,ale na objektívnom posúdení.
Reakcia na: Pete #293:
Podla tvojho slovnika citit, ze si skutocne inteligent 😃
Ten ,kto pozná Belicu a Dovičoviča vie,že jeden je učiteľ a druhý nič.Ani jeden nevie čo je to kvalitná MHD a len trpú do vetra.Prečo aj Mesto Nitra ( jeho poslanci ) neodsúhlasia 10 a viac melónov ročne na MHD ? Prečo neoprášia projekty trolejovej dopravy,ktoré sú dávno hotové.Jedno viem iste.Ak by štát prispel mestu Nitra viac na Mhd,tak tie by skončili v rukách komisíí,poslancov a toho truľka pána primátora Víteka.V Nitre stagnuje všetko a to už od roku 1989. Mesto ale aj štátne úrady neriadia odborníci ale politické svine a kariéristi,proste,darmožrači.(viem,mám preklepy,ale som nasr...)
Dopici aj s nitrianskou MHD a aj s tupcami co ju riadia+ti co vymysleli taky ***nuty cestovny poriadok.Nex mi niekto skusi dat rozumny argument na ktory konsky ***** sa nahrnu pri Mlyne 3autobusy s rovnakym smerom na Chrenovu temer v polminutovyx intervalox a potom skoro pol hodinu nejde nic a musite cakat jak ***nuty.Aky ma toto zmysel?A este jedna vec,preco dopici konec neposlu docerta ten dvojdverovy IKARUS co jazdi ako 12tka kde vystup a nastup trva pol hodinu.
Reakcia na: Vladimír #291:
No nieco o tom som nasiel na tejto stranke:
http://kamim.host.sk/mhd.htm
Ale je toho malo lebo hlavne je to o MHD BB.
Dnes dopoludnia som na STV sledoval Regionálny denník alebo ako sa to volá a časť relácie bola venovaná rozhovoru s predsedom VÚC Nitra a s víceprimátorom Nitry. Rozoberali sa problémy Nitrianskeho kraja a Nitry samotnej a sám som bol prekvapený, že veľkú časť rozhovoru zabrali debaty o nitrianskej MHD. V zásade môžem celú vec zhrnúť tak, že obaja páni kritizovali nespravodlivé rozdelenie dotácií na MHD, kedy mestá Žilina, Banská Bystrica a Prešov (ten bol obzvlášť spomínaný), ktoré sú počtom obyvateľov porovnateľné s Nitrou, dostávajú nepomerne viac finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu. Ak som správne pochopil, taký Prešov dostane na MHD trikrát viac ako Nitra. Okrem iného ma zaujalo aj to, že zo všetkých spomínaných miest kategórie počtu obyvateľov 80 000 - 100 000 má Nitra údajne najnižšie náklady na 1 km.
Plonk,mas rext,ale co je uz len v nitrianskej MHD logicke?Temer nic.Keby si aspon xceli precitat tieto stranky kompetentny a pouvazovat,ale myslenie v tomto state znacne boli,tak nemozme cakat zazraky.
all: Mam rozumny navrh! Neviem preco 33ka ma konecnu pod sidliskom diely. Vzdy tam aj tak zostanu sediet ludia, lebo si myslia ze spoj pokracuje dalej na konecnu(na Horku). Nech teda predlzia trasu o smiesnych 500 metrov a nech ten spoj chodi bud na Horku alebo este lepsie- na Vinicky (ako 28cka). To by sa vazne hodilo!!! Tam totiz vzdy nastupuje spusta ludi na 28cku a teraz tam pribudli nove cinziaky. Dalsi spoj by tam bol viac nez opodstatneny...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.