Prvá vec čo ma prekvapila je že tie displeje sa nepremontovali do nových autobusov v IDS BK, vzhľadom na to ako Arriva šetrí kde sa dá (a NSK displeje nevyžaduje).
Druhá je potom že niekto si dal námahu prehrať bratislavský SW displejov na IREDO, namiesto toho aby tam zostal IDS BK dizajn.
myslel som práve tú linku 8 a niektoré vozidlá. asi som mal zrovna smolu a stretol ich dosť po sebe, keďže sa mi zdalo, že minimálne polovici vozidiel čo som stretol panel nefungoval.
To by chcelo asi trochu rozviesť, lebo nič také som si nevšimol.
Viem o dvoch busoch, ktorým vypadáva predný panel a dnes bol malý softvérový problém, pre ktorý nesvietila L8 smerom na Chrenovú (už je to odstránené).
Dnešný návoz na popoludňajšiu službu v priemyselnom parku v podaní NS 12 na linke 4. Veľká škoda, že takéto spoje nerieši dispečing inak. Od 13:02 stojí na Kmeťovej kĺb a bude tu až do 13:35. Vodič zo zálohy ho podľa mňa pokojne mohol prevziať, po návrate o 14:47 by ho tu odstavil a do 15:02 počkal na svoje sólo, ktoré by namiesto priemysláku spravilo jednu poloprázdnu Šindolku.
Stále sa riešia niektoré detaily, aby spĺňali technicko-prevádzkové štandardy MHD Nitra. Ide to pomaly, ale s blížiacim sa školským rokom a tlakom na počet disponibilných vozidiel sa asi urýchlene dokončia aj tieto veci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Druhá je potom že niekto si dal námahu prehrať bratislavský SW displejov na IREDO, namiesto toho aby tam zostal IDS BK dizajn.