Všetky linky ukončili okolo 22 h.
Na autobuske sú hrbate SORky nejaké, tzv. Súsorie,ako jeden kamarát povedal. Niečo ide do iných arriv a niečo do šrotu.
Pochybujem. Celé nové imhd.sk sa robilo aj preto, lebo starý kód bol zastaralý a neumožňoval dostatočnú adaptáciu potenciálnym funkciám v jednotlivých sekciách. Keďže tabuľa „ide“ okrem Bratislavy aj v Prešove (ide ako ide, ale ide), tak by mohla „ísť“ aj v Nitre. Myslím si, že celý problém v Šariši je spôsobený dátami odosielanými z vozidiel, a preto to nie je chybou alebo „neschopnosťou“ webu – ten je stavaný naozaj na veľa a otvorený budúcim generáciám technológií i vývojárov.
Ak len priložíš kartu (bez priamej voľby lístka), automaticky dostaneš 60-minútový prestupný lístok, ktorý až do skončenia platnosti nemusíš opätovne prikladať. Cena lístka z dopravnej karty bude podľa typu karty, cena lístka z bankovej karty bude automaticky nezľavnené celé cestovné - ak by chcel držiteľ bankovej karty zľavnené cestovné, musí si ho manuálne vybrať sám, pretože banková karta nenesie profil cestujúceho.
99% cestujúcich teda nič na označovači neťuká, len priloží kartu, počká na signál, a ide ďalej.
Pri oboch typoch karty môžeš po zakúpení lístka pre seba zakúpiť aj lístok pre max. 5 ďalších spolucestujúcich. Podmienkou je, že lístky spolucestujúcich musia mať rovnakú platnosť ako tvoj lístok (nemôžeš v transakcii kúpiť jeden 60-minútový a jeden 24-hodinový lístok).
Platnosť lístka si musíš sledovať sám. Ak si nie si istý, môžeš na označovači pomocou príslušného tlačidla načítať obsah karty a presvedčiť sa. Ak usúdiš, že zostávajúci čas platnosti 60-minútového lístka nestačí na dokončenie tvojej cesty, môžeš si jeho platnosť predĺžiť o ďalších 60 minút. Táto platnosť sa pričíta k platnosti aktuálneho lístka. Čiže ak v čase, keď mi ostáva 8 minút platnosti lístka sa rozhodnem, že chcem doplatiť ďalšiu hodinu, na karte budem mať 60-minútový lístok so zostávajúcou platnosťou 68 minút. Zámerom bolo, aby cestujúci s končiacim lístkom nemusel odkladať nákup nového až presne do momentu skončenia predošlého lístka a nechtiac sa tak vystavil riziku pokuty, ak by čakal príliš dlho a prepásol správny moment.
A ako to bude ak len "prikladám" kartu, t.j. nevolím si typ lístka? Tam treba prikladať vždy a platí to na daný spoj, s tým že prestupy do 60 minút sú zadarmo? Alebo to kúpi 60-minútový CL a musím si sledovať platnosť? Alebo taký režim vôbec nebude a vždy si treba vybrať typ lístka?
Musím pochváliť ľudí čo stoja za tým tarifným systémom (nie len appka, ale aj e-shop, tarifné zásady a z toho čo som zatiaľ videl aj vozidlový systém). Je to spravené fakt profesionálne. Ako pekne to vyzerá keď sa dopravca neobmedzuje na Transdatu :)))
Jediný problém čo môže nastať je, že dáta budú v js objektoch (json) usporiadané inak. Pozmeniť to je otázkou niektorých minút, ale ťažko povedať, či iMHD nemá hardcoded-nutú štruktúru tých bratislavksých dát.
Otázka znie, či imhd bude v súčasnej verzii podporovať transdevácky softvér. Všetci dobre vieme, že tých softvérov je veľa a aktuálne je „v prevádzke“ len jedna online tabuľa.
Vieme. K 1. januáru 2022 by som s ničím takým nerátal. K 1. januáru 2023 (snáď aj skôr) očakávaj niečo na bratislavský spôsob.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
john.sp
článok na Nitralive:
https://lnk.sk/fmmn