Reakcia na: Šofér711 #22791:
Osobne by som predaj lístkov už ani neobnovoval... radšej investovať a vybudovať infraštruktúru na predaj lístkov mimo vozidiel MHD – zvýši sa cestovná rýchlosť, zlepšia sa podmienky pre vodičov a priblížime sa k západnému svetu.
Vladimír
zatiaľ sa nič také nepripravuje, pokiaľ viem. Na rozdiel od väčšiny dopravcov, naša tarifa umožňuje cestujúcemu, ktorý ďalej nechce PCL využívať, vrátiť ho v zákazníckom centre a získať späť z jeho ceny alikvotnú časť za nevyužité obdobie. Toto veľa cestujúcich v týchto dňoch aj využíva.
Za normálnych okolností je vrátenie PCL spoplatnené 20%-tnou zrážkou z pôvodnej ceny lístka. S prihliadnutím na súčasnú krízu a jej dopady, ktoré nikto nemohol vopred predvídať, až do odvolania sa storno poplatok neuplatňuje. Vracia sa teda celá hodnota nevyužitého obdobia (odo dňa nasledujúceho po podaní žiadosti až do konca platnosti PCL), bez zrážky.
Žiadosť sa rieši na počkanie - požiadať musí osobne vlastník PCL a predkladá preukaz totožnosti a čipovú kartu.