Medzi zastávkami Štúrova a Centrum v smere na Chrenovú aktuálne zdržanie nad 5 min., dôvodom je pokazená 515IJ, blokuje ľavý pruh pri križovatke s Cintorínskou.
Pôvodné nástupištia č. 1A, 1B, 1C boli zrušené spolu s dočasným presťahovaním diaľkovej dopravy na parkovisko za Pelikán. Na náhradnej ploche sú zriadené dočasné nástupištia 2 až 6, spoje končiace v Bratislave boli presunuté na nástupištia č. 15 a 17.
Na novej (ešte neskolaudovanej) časti AS sú na zriadenie pripravené nástupištia č. 1 až 7.
Pozdravujem Vladimír,
chodím okolo denne a nejak som nevedel nájsť nástupište č. 1. Na mieste bývalých 1 - 6 je teraz iba 2 - 6... A tú jednotku nevidím..
Aj tak si neviem predstabviť, ako sa tam budú "diaľkari" točiť s tými veľkými štrúdľami.
"Zamestnávateľ počas celého priebehu rokovaní podľa odborárov zotrval na pôvodnej ponuke, teda na 2,5-percentnom navýšení aktuálnej tarifnej mzdy z 3,80 eura na hodinu na 3,895 eura na hodinu. To pri 163,05 hodinách mesačného fondu pracovného času znamená v hrubom 15,49 eura a v čistom 11 eur."
prečo v Nitrianskej mhd niektorí vodiči majú zvyk zastavovať na zastávkach mhd, kde nikto nečaká, nikto nezvonil a ani nikto v okolí nie je? nepochopím na čo to vlastne robia, nedá mi neopýtať sa
Pravidelný hodinový taký cez špičky a dvojhodinový mimo, aj cez víkendy by to zlepšil, akurát je otázka, kto by také navýšenie zaplatil. V určitých prípadoch by sa dalo viac pohrať s prípojmi a prestupmi, aby nechodilo 5 autobusov naraz jedným smerom a potom 3-4 hodiny nič..
Ja viem že ľudí z regionálnych autobusov ubúda. No možno sa treba zamyslieť aj prečo, cestovné je na úrovni, že vzhľadom na interval a kvalitu služieb sa fakt vo väčšine prípadov viac oplatí auto.
Ja dosť vidím za problém to že väčšina CPčiek sa v prímestskej doprave za posledných 15 rokov takmer vôbec nezmenila. Zmien za rok je strašne veľa, ale vždy sa jedná iba o posúvanie spojov o pár minút hore-dole, ale nejaké koncepčnejšie zmeny nie su. Nadväznosť na vlaky je vo väčšine nulová, ak niekto potrebuje isť ešte po meste MHDčkou tak dokopy zaplatí za cestu toľko, že auto sa mu o veľa viac oplatí.
Som toho názoru, že časť ľudí by sa dala vrátiť späť, ale to len vtedy ak by bola zabezpečená doprava na úrovni, za rozumnú cenu a s komfortom.
A kto by asi tak nimi chodil? Veď väčšina ľudí už cestuje autom, keď som v rokoch 2009-13 chodil do školy, tak chodili busy, najmä našim smerom natrieskane, dnes chodia poloprazdne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ričard