Ono keďže je retardovaná tarifa a niekto povedzme že ide pre niečo do mesta a cesta mu trvá 10 minut. A naspäť nu ide spoj v 45 minut od začiatku cesty, tak sa mu viac oplati papierový lístok ako ten z karty. Taktiez keď niekto ide niekam s prestupom a stihol by sa aj vrátiť do hodiny s prestupom, tak sa mu to viac oplati. Stále som názoru že aj lístky z karty by mali hodinu platiť a na ľubovoľný počet prestupov vid. Londýn
Úprimne nerozumiem ľuďom, čo cestujú pravidelne, ale kupujú si lístok u vodiča, ja maximálne keď nemám kredit na karte, je to lacnejšie a nedostávate zbytočné papiere.
Na to si nepotrebuješ zriaďovať PayPal... ak by to fungovalo ako apka Arriva Bike a lístok by stál povedzme 65 centov celý a 40 polovičný, tak by inteligentným, a aj menej inteligentným určite docvaklo, že keď za cenu 20,80 eur môžu mať buď 13 papierových alebo 16 elektronických lístkov, tak by asi mali začať používať druhé dvere.
Presne tak. SMS lístok predražujú najmä vysoké marže. Ak si dobre pamätám, aktuálne je marža z každého predaného lístka 23,5% (3,5% dodávateľ služby, 20% mobilný operátor).
Programy sa píšu pred voľbami všelijaké, povolebná realita býva iná. Uvidíme, ak to myslel úprimne, niet dôvodu mu nedržať palce. O ďalšom vývoji MHD ešte veľa napovie zloženie Mestského zastupiteľstva, jeho vplyv je taktiež zásadný.
Ako chceš v autobuse platiť PayPalom? Inak tie náklady, čo si tu uvádzal, sú pri trebárs 1000 SMS lístkoch mesačne úplne marginálne, keďže sú fixné. Tam sú podstatné poplatky operátora.
K SMS lístkom... Zriadenie takéhoto čísla môže byť drahé. Potrebujete samotné číslo, to stojí podľa dohody, občas aj 20€ mesačne, potrebujete server, povedzme kúpite VPS, ktoré stojí od 1€ do 15€ mesačne, aby ste mohli ľuďom odpísať automaticky na správu a odoslať lístok a zaúčtovať spätnú SMS. Taktiež potrebujeme profit, to treba tiež zarátať. Čiže to podľa mňa zostane drahšie.
Buď bez obáv...to,že tam vyčkáva, vôbec nikoho a nič neruší, keďže Chyndice sú konečná, nie je tam žiaden ďaľší nácestný prípoj...nemá žiaden hlbší význam to posúvať,len preto,aby to bolo...nie vždy Vráble meškajú a ako som už napísal, tam to nemôže nikomu vadiť...a ani sa na to doteraz nikto nesťažoval...
No,záleží od toho, čo je ,,kedy v živote" ?ak sa jedná o ostatné dva-tri roky,tak bola zaradená jednému človeku.Ale predtým,minimálne od dovozu po 17.5.2014 bola záložná v pravom význame slova-chodila z ruky do ruky, ako kapustné nože...to zaradenie sedí,pridelená bola len preto,lebo bola núdza..
Tak, gratulujem Nitre k novému primátorovi a zároveň som zvedavý, koľko sľubov bude naplnených. Buspruhy, prepojenie Novozámockej a Zlatomoraveckej, Cabajskej a Krškán, SMS lístok lacnejší ako ten u vodiča, posilnenie denných liniek, znovuzavedenie expresných, dokonca aj vytvorenie nočných liniek sa tam spomína. Verím, že ľuďom z Arrivy sa bude pracovať oveľa lepšie ako doteraz na budovaní dobrej MHD, keď budú mesto riadiť noví ľudia. Držím palce
To je tiež pravda, "náhradné" mal maximálne mal v Arrive na papieri napísané. Ale myslím si, že keby bolo vozidiel kĺbových viac, tak by aj náhradné bolo.
Aha, dik moc, vedel som o tom prototype, ale o začatí sériovej výroby som si furt myslel, že rok 2002.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peterzm