Neéčková B952 je už naozaj iba jedna, 411GJ. Všetky Conectá, a to dokonca berúc do úvahy odkiaľ sú, koľko majú rokov a po akých cestách jazdili, tak stále držia pokope viac ako tohtoročné bratislavské Urbanwaye. Tam je problém hlavne v ten nenásytnosti a tvrdohlavej pachtivosti po rôznych organických kvapalinách. Scanie sa podľa mňa vyradia samé, 104GK na onen svet odišla z hodiny na hodinu...
Solarisy by som bez pochyby prijal aj ja. Viezol som sa predvčerom testovaným Urbinom 18 a parádna jazda ? čo sa vyraďovania týka tak mali by sa vyradiť Karosy B952 (ročník 2003), Scanie, prípadne Mercedesy Conecto. Tam už by to pravdepodobne aj chcelo náhradu
Ako sa bude meniť mhd v Nitre do budúcnosti čo sa týka frekvencie spojov a vozidlového parku? Všímam si ako denne musia ludia cestovať v preplnených autobusoch. Je zarážajúce že dopravca vypravuje na hlavné trasy maličké mikrobusy v ktorých sa nedá ani pohodlne usadiť. Ako posledný klinec do rakvy posobí na zastávkach volebná reklama primátora Dvonča , ktorý je spoluzodpovedný za tento žalostný stav mhd v Nitre
Myslím že šlo, ale kedže v Bratislave sa ti to označuje same podľa výpravy, tak tuto by to musel niekto osobne sledovať. A obávam sa že nikto nemá na to čas a ani chuť.
Hm, v Břeclavi ale na MHD nie sú OmniCity ale CityWide a to max. pol roka staré. A kúpené na základe dobrých skúseností s InterLinkmi a OmniExpressom na prímeste. Že by to už hrkalo? No, keď budem mať cestu, preveziem sa.
V Breclavi som s tým isiel a dosť sa to hrkalo aj napriek nízkemu veku. Samozrejme ze určitý faktor tam hra aj stav ciest a ako sa k tomu správa vodič. Ale tak Scania je pekný autobus, možno aj kvalitný ale možno niekde v Švédsku alebo Nórsku. Ale s týchto v Breclavi som nemal dobrý pocit.
Keďže s tými 7700 boli v Ženeve také skúsenosti, aké boli, dopravca spravil veľmi dobre, že ich nevzal.
BKV mal už 150 fungloviek B7700A, takže aj dostatok skúseností a servisné zázemie.
Scania OmniCity je hrkálka?
Tak zase kupovať ďalšiu značku do NR s ktorou nemáme absolutné skúsenosti by bola blbosť. Ale myslel som tie jazdenky z Genevy čo tu boli na testoch a potom skončili v Budapešti.
Čo sa týka nových autobusov tak asi najradšej by som tu videl Solarisy alebo MANy, podľa mňa tieto značky ponúkajú slušné autobusy za vcelku rozumný peniaz a hlavne v Nitre majú skúsenosti s nimi. Za to na druhej strane Ivecu moc nefandím, kedže po tom čo som videl v Brne ako to nevládze to kopcov, neviem čo by to robilo tu. SORky nie su zlé, ale myslím že iba NBčky, ale tam mi trochu prekáža ten neprechodný interiér. Uvidíme ako budú vyzerať nové NS18, ale tak dúfam že zase sa nevydáme na cestu overovacej série ako to bolo v prípade NB18. Potom sú ešte Scanie ktoré sa v posledných rokoch predrali na CZ trh, ktorý je podľa mňa dosť podobný ako náš. Avšak, tam mi vadí aké hrkálky sú to. A ešte čo posledné spomeniem je MB, ale tam by sme mohli ostať tak pri Conecte s nejakou základnou výbavou, čo by asi aj tak vyzeralo.(hlavne ono tie MB mi prídu dosť precenované autobusy)
Euro 3 a najhoršia norma? Dobre si má rozosmial. Kĺbový medveď aj 551CA su Euro 2. Euro 3ku má taktiez veľa autobusov ako Citaro, B952E...takze emisné su to normálne autobusy.
Van Hooly nie su zle ale su nepraktické, chcelo by to niečo s lepším interiérom. Osobne má mrzí že sme miesto Van Hoolov nebrali tie Volva 7700A. Tie by mohli byt ešte dobre vozy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ričard