Prosím vás neviete prečo mi občas tento týždeň sťahuke z ISIC karty 50centov? Pokial viem zdraženie nebolo, alebo len píše, že zobralo 50c a v skutočnosti tých 30?
Síce sa tam tou MHD vozím, ale nikdy som sa na to nespýtal. Hlavne, na tých tabuliach majú max. 3 linky, väčšinou iba 2. Tabule ukazujú 3 časy, čiže to väčšinou ukazuje iba niečo ako
Linka 3 - Smer Veľké Bedzany - 20 Minút
Linka 1 - Smer Tovarniky - 1 hodina
Linka 3 - Bedzany - 3 hodiny
A keď bus ešte neprešiel zastávkou a už tam mal byť tak
Má, mala by ukazovať odchod dokedy tam ten autobus reálne je, niekedy mešká už na príchode na nástupnu zastávku z dôvodu obratu a to by tá tabula mohla predpokladať, tak isto by mohol tam blikať odchod kým ten autobus odbavuje, lebo niekedy tam odbavuje aj 2min po odchode a človek čo by možno ešte dobehol na ten autobus už si myslí že nemá šance. Uplne by stačilo že by ukazovalo v reálnom čase autobusy Arrivy Nitra.
Ak by sa to teda niekomu chcelo robiť manuálne (na 110% všetci vieme, že nie) a + by to bolo dosť vela práce a ako píšeš, neviem či by to malo úspech a využitie.
Zaujímavé by bolo aj to, keby sa v sekcii Vyhľadanie spojenia zobrazoval v daný deň aj voz podľa výpravy. Reálne by to ale vyžadovalo viac úsilia, než pozitívnej spätnej väzby od používateľov. Páčilo by sa to tebe, mne, ešte piatim, možno ešte dvom, nanajvýš ešte jednému a hotovo..
Ten moment, kedy v Nitre bude mať zmysel nahadzovať výpravu, bude vtedy, keď budeme mať online zastávkovú tabuľu. Inak ti je zbytočné vedieť, že na 9/3 je 183CX, keď ho môžeš stretnúť likách 7 9 21 24 25... keď ale pozrieš zastávkovú tabuľu a uvidíš, ‘aha, príde mi 603FV’, to bude zas radosť žiť v Nitre ?
Dobre, tiež sa mi nepáči situácia s klimatizáciami v Nitre, ale netreba hladať iba to zlé a preto chcem takto verejne pochváliť šoféra NR-895FZ.
Štvrtok poobede som išiel na 19 Solarisom 895FZ a pekne v autobuse išla klíma, aj napriek tomu že ručička teplomera ledva dosahovala 28°C. V autobuse bolo klímu naozaj cítiť a mal som pocit že sa veziem v autobuse serióznej spoločnosti. Na zastávke Sitnianska nastupovala pani s kočíkom a samozrejme pán šofér si toho všimol a autobus pristavil pekne pri obrubníku a zapol kneeling, čím veľmi mamičke s kočíkom určite pomohol. Veď je všeobecne známe kneeling na Solarisoch je narozdiel od iných autobusov v Nitre dosť znatelný. Taktiež po nástupe si pani chcela kupiť lístok a šofer jej ukazal že sa nemusí ponáhlať, že počká kým kupi lístok a vráti sa ku kočíku. Pán šofér bol zjavne ukrajinského pôvodu, no spoločnosti hanbu určite nespravil.
Týmto chcem ukazať že okrem kritizovania treba hladať aj tie plusy ktoré má MHD Nitra.
A ešte niečo: Budú tie schémy čo sa začali verejne prezentovať na DOD a už som ich našiel aj v Arriva inforcentrách lepiť do vozidiel/zastávky? Určite by som bol za keby to každé vozidlo malo niekde na viditelnom mieste nalepené vo vozidle. (Samozrejme v nejakom trvalom plastovom kryte a nie prilepené bielymi lepkami) Taktiež pre začiatok aspoň na pár dôležitých zastávkach by sa to zišlo. Mapku ale hodnotím pozitivíne a určite dodáva Nitrianskej MHD úroveň.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dingo
Linka 3 - Smer Veľké Bedzany - 20 Minút
Linka 1 - Smer Tovarniky - 1 hodina
Linka 3 - Bedzany - 3 hodiny
A keď bus ešte neprešiel zastávkou a už tam mal byť tak