Na Vase meno nemozem nic ine iba stazovat sa. to, ze zmenite spoje nikomu nedate vediet, ale ked clovek pride bud na trznicu alebo do poligonu si kupit novy cestak, tak poviete ze neni a ani nebude. To ste mrzaci'''''''''''""""""""""""""""""""""""''''''''''''''"''''''''''""""""""""""" udnvfuc z
Ikarus a vrakosa sú dobre vykúrené, ked sa na ne vyleje aspoň 100 l benzínu a podpáli sa to. Súhlasím s plonkom a okrem toho v Nitre je MHD zariadené tak, aby sa domov dostali pohodlne občania z priľahlých dedín... ak viete čo tým myslím. Ja som vo vnútri mesta a dostať sa do mesta je hlavne na obed vážny problém. Okrem toho aj ten jediný autobus čo chodí okolo nás poondili lebo mu skrátili trasu na POLOVICU. Už ste niekedy videli aby autobus prišiel iba do centra mesta a tam mal konečnú? A ked chceš ísť ďalej..... musíš na iný bus...... a veselo plať ďalej. Je to úbohé.
V tejto fáze sa už na nikoho a na nič vyhovárať nemôžem. Dátum spustenia je závislý len odo mňa. Stane sa tak v najbližšom čase.
Re #172 TeBeCe: Ak sa jedná o displeje R&G, obávam sa, že deliť text do riadkov nedokážu.
Re #181 TeBeCe: Nechcel som sa do v BA fóre miešať, ale keď to už vyťahuješ aj tuto... --> Aj v Prešove celkom pravidelne nastupujem do príjemne vyhriateho Ikarusu. Ntvrdím, že som nikdy nešiel v ľadovo chladnom Ikaruse, ale nie sú výnimkou ani dobre vykúrené vozy.
prosiiiim??? ikarusy a kurenie??? neviem co tam mate vy za ikarusy, ale u nas v BA je v ikarusoch 280/283 vzdy zima ako v mraznicke a na oknach je v zime pekna vrstva namrazy znutra....minule som v jednom krasne prechladol... dovolim si zacitovat z jedneho dnesneho prispevku v BA fore: " Ikarusy sú maďarské autobusy a v Maďarsku sa nikdy v MHD nekúrilo"
Po Blave aspon chodia autobusari co to da, lenze v NR sa jazdi na spotrebu. Niekedy busak neprkroci 30km/h na jasnej rovinke. Na Ikarusoch som postrehol jedinu dobru(?) vec. Dokazu sakramensky dobre kurit. Z tych vyduchov ide taky vrely vzduch ze som si musel dat nohy do ulicky. A vo Vrakosach sa kuri len malokedy-sak ludia si tam nadychaju..
No doma som pri prehladavani papierov nasiel iba mesacne a stvrtrocne kupony na nitriansku MHD. Mam ich nejakych 20 v rozmedzi od 1994 do 2001, pekne tam vidiet zdrazovanie Este to niekde naskenujem a poslem
to je jednoduche...nie su peniaze, nie su nove vozy...nasa bratislavska MHD na tom nie je o nic lepsie...myslim, ze take vrakosy v stave uplnej srotovosti ako u nas, nie su nikde inde...a ikarusy 280 drzia pokope snad uz len zazrakom....
Nech zije nitrianska MHD! Nechapem ako tie stare vraky mozu chodit po cestach. Tych par novych mercedesov imidz MHD-cke nespravi. Ved v tych starych madarskych Ikarusoch sa neda cestovat bez toho aby cestujucim nedrncala hlava(skuste sa postavit do stredu nad motor). Minule som si v nejakej 20rocnej Karose roztrhol nohavice a rozrezal nohu na zeleze co trcalo zo sedadla... Sofer mi na to povedal ze som nemal trhat potahy. Tak som mu vynadal a vystupil. A to je iba jedna z mala peral v MHD. Taketo veci sa stavaju bezne. Hlavne ze cely elektronicky system v nejakej starej berke ma vyssiu hodnotu ako je autobus sam. Este raz NECH ZIJE MHD!!!
vdaka...ak by si vedel aj klbove conecto a citaro, tak by mi to pomohlo robim popisy jednotlivych typov autobusov a budu tam aj techn. parametre...napr. :
Dĺžka vozidla: 11915 mm
Šírka vozidla: 2500 mm
Výška vozidla: 2994 mm
Výška podlahy: 606 mm (646 mm pri zadných dverách)
Celková hmotnosť: 18000 kg
Pohotovostná hmotnosť: 10500 kg
Motor: MB OM 447 hLA EURO 2 (1. séria)
MB OM 457 hLA EURO 3 (2. séria)
Výkon: 185 kW
Prevodovka: automatická VOITH D 864,3
Predná náprava: MB VO 4/34 DL-7
Zadná náprava: ZF-AV 132/87
Počet miest na sedenie: 35+1
Počet miest na státie: ?
No na ta reklama je na nejaku pizzeriu. Som si predtym nevsimol, asi chodim malo domov a to mi chodi linka c. 28 skoro pod oknami
A k tej linke c. 29 ked budu ludia tlacit na poslancov tak snad ju obnovia, ved by stacilo len rano popripadne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jaro lecej