Tak teda stručne. Mestské zastupiteľstvo dospelo len k stanoveniu noveho termínu zasadnutia ohľadne cestovného poriadku. Včera sa v podstate ani o CP predloženom dopravcom nediskutovalo. Väčšiu pozornosť vzbudila iniciatíva primátora v podobe vlastného návrhu prezentovaného nezávislou, ním oslovenou firmou. Ide o hviezdicový systém liniek - z každej MČ jedna frekventovaná linka ukončená v centre mesta. Omnoho zaujímavejšie sú ekonomické výsledky analýzy. Primátor si sľubuje úsporu na dotáciách v podobe desiatok miliónov Sk. Odhliadnuc od samotnej myšlienky, niektoré výpočty boli aj samotnými poslancami spochybnené. Ešte to bude pestré. Uvidíme, čo prinesie 12. máj.
Tak teraz neviem, bude sa preberať stratégia podľa Víteka (redukcia výkonov na 40%) alebo podľa SAD (viď súbor na stiahnutie)? Som zvedavý ako to dopadne.
BTW prečo k tomu nie je priložený aj zmieňovaný cestovný poriadok?
plonk: Sice sa počas prestoja ešte do dielne s menšou reklamáciou vrátil, ale premáva.
M: Linka 9 bude samozrejme premávať po rovnakej obchádzkovej trase. TeBeCe na ňu asi pri písaní oznamu zabudol.
Zajtra t.j. 28.04.2005 sa koná Mestské zastupiteľstvo. Ako bod č.10 ( ak som správne informovaná),bude prejadnávaná stratégia MHD v Nitre dľa Víteka,resp. jeho prísluhovačov.Predpokladám,že tento bod bude prejednávaný cca medzi 9.30-11.30 h.Zastupiteľstvo zasadá vo veľkej zasadačke v budeve Mestského úradu na prvom poschodí a je verejnosti voľne prístupné.Tak sa nechajme prekvapiť.
keď vydržia deviatkové karosy jazdiť na rozbitých cestách v iných slovenských mestách, tak neviem, prečo by Citaro nemalo. Vždy sa vravelo, že, na rozdiel od Citybusov, je Citaro oveľa robustnejšej konštrukcie... Nebudú tie neustále problémy náhodou prameniť z toho, že je to výstavný exemplár, ktorý asi počas jeho "výstavnej kariéry" príliš nešetrili?!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m