V 120GG alias 034EM alias 995BS je to fakt v podstate od dodania. Keďže otváranie a zatváranie dverí je ovládané vzduchom, tak vydáva syčavý zvuk. 120GG má problém s jeho neustálym únikom, čo v prevádzke vďaka silnému kompresoru nie je problém. Ak však vozidlo dlhšie stojí s vypnutým motorom (to je iba v garáži, že, MacT ), vzduch syčí len von a dnu už nie. Ovládanie dverí (a ďalších vecí ako nožné brzdy či v prípade novších vozov aj kneeling) sa tak až do štartu motora stane v podstate nefunkčným. Podobný problém má mnoho prímestských Soriek, v meste taktiež 131GZ, 118FX či 210EX.
V diskusii fotka zostane na furt (resp. tu: https://imhd.sk/nr/galeria/pridane-do-diskusii ) - ak sa webmajstrovi / fotomajstrovi bude fotka páčiť, môže sa však objaviť aj priamo vo fotogalérii a update, tak ako ostatné fotografie.
Ako môžem nahrať obrázok?
+ neviem či si to všimol, ale 120gg otvára dvere donekonečna - stále vydáva zvuk ako keby ich otvárala (neviem či je to problém.
Ja si myslím,že jediný rozdiel oproti predošlým, boli,že tie štikače, a v zadnej časti tie 2 zvislé pridržovacie tyče na ľavej strane, boli už od výroby namontované, kým na tie staršie vozy sa to muselo na jeseň 1978 dorábať,keď sa menil system predaja lístkov MHD
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír