Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ričard #22370:
Toto je úplne super, dík, že si to tu postol, ale mám otázku aj ja, 721GK robil ráno náhradu na 2/niečo. Náhradné vozidlá sa tam nezapisujú?
Reply on: Toom #22369:
Už od nepamäti (teda aspoň mojej) to tu tak funguje – poradia sa číslujú od nuly, alebo inak povedané, od ničoho – teda 32/0 je “tridsaťdvojka čistá” a tak podobne... v papieroch tú nulu síce nenájdeš, bude tam len “32”, no web by si s poradím “ ” možno pravdepodobne asi určite nevedel rady.
Reply on: Ričard #22368:
výborne! 😊 inak prečo že nulté poradie?
Šotouši, už čoskoro sa na imhd.sk budete môcť tešiť z tohto 😇
Reply on: Ričard #22364:
Hlavne verejné obstarávanie je niečo také byrokratické, čo síce by malo spravodlivou cestou vybrať to najlepšie, ale vieme že často je to aj tak robené na mieru tým pravým výrobcom (deje sa to pri mestských podnikoch, ale myslím si že Arriva nebude výnimkou) a potom sa aj často stáva že, keď sa to nejakému výrobcovi podarí a druhemu nie, že ten podá namietku na niečo, prípadne keď nevyhrá správny, tak sa zruší VO- Ono podľa mňa pokiaľ neni kúpna zmluva podpísaná tak tie palubaky sú stále ešte relatívne ďaleko. Ale na druhej strane, určite bližšie k nám ako v rokoch 2014-2018, kedy MHD NR bola neustále stagnujúca na jednom mieste bez akejkoľvek prespektívy. Verím že rok 2019 je prinesie obnovu, lebo momentálne keby ju mám ohodnotiť spomedzi krajských miest tak skončí asi na 5.mieste.(pred BB, TT, TN)
Reply on: XX #22365:
Nemal som možnosť sa tam ísť pozrieť osobne, ale kolegovia ma informovali, že priestor AS bol prepluhovaný včera aj dnes, priestor nástupíšť a chodníkov od snehu očistený. Tak ja neviem.

Inak nerozumiem presne súvislosti zimnej údržby a vybavenia autobusov. To ako keď v nejakom momente po intenzívnom snežení ešte práve nebol odhrnutý sneh, má dopravca zrušiť verejnú súťaž na tarifný systém, či ako? 🙂
Zdravím páni,
pozerám, že sa plánuje nové vybavenie do autobusov....
ale odhrabať aspoň stanicu nemá kto.
Reply on: Vladimír #22363:
Ešte je trochu otázne, čo je to ideálne tempo. Čo všetko na to vlastne treba okrem zastávkových tabúľ ako-takých?
Reply on: Toom #22362:
Ak by všetko šlo ideálnym tempom, za najskorší termín by som považoval leto 2020.
Reply on: henko151 #22356:
inak cca v akom termíne by sme tu mohli mať zastávkové tabule? dúfam že čo najskôr to bude
Reply on: henko151 #22356:
Sorry, už vidím, na poľskú stránku dali fotku aj toho, vyzerá super.
Reply on: henko151 #22357:
Bude ten označovač pre obyčajného cestujúceho zmena?
Reply on: Ričard #22353:
😂 😎 👍
Reply on: henko151 #22356:
konečne!
Reply on: henko151 #22356:
edit: myslel som KGR-11(bezkontaktnou kartou a MIRFARE kartou)
Zdravím! Čítal som na jednom nitrianskom bulvárnom internetovom denníku ževraj Arriva hľadá kto dodá nové palubáky a zastávkové tabuľe. Nedalo mi a išiel som pozrieť UVO a našiel som k tomu nejaké dokumenty. Takže, kto by si chcel prečítať o čo ide: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3009350

Osobne to podľa kritérií vidím na R&G SRG-6000, vnútorné označovače KGR-8.

PS: Posledné čo ma zaujalo bolo nejaké vypísanie obstarávania na autobusy(ale netuším či MHD alebo prímestské), avšak zatiaľ tam nie sú kritéria
Drahé vedenie iMHD, dispečeri, vodiči, šotouši, cestujúci, okoloidúci. Prajem Vám zdravie, šťastie, hojné úspechy a pevné nervy v novom roku 2019 🙂
Kolegovci, bolo mi cťou hádať sa tu s vami a pozerať sa na protistojné názory 😁 veď o to tu ide... prajem veľa šťastia v roku 2019 a spolu s tým budúcnosť lepšiu od minulosti 😉
Reply on: henko151 #22351:
A tak to aj ostane... bežný gaštan si ani nevšimne, keď sa zmení dvojriadkový na dvojriadkový 😆

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.