Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: frangar.14 #22384:
Všetky štyri nedám, ale niečo skúsim.
1) Na mestskej doprave je ich niečo cez 30. Na prímestskej neviem o žiadnych.
4) Výkony služieb na MHD sú zvyčajne medzi 6:30 a 9:30 hodín denne, i sú aj terminátorské služby s výkonom cez 11 hodín a jedna ledva 5,5-hodinová paslužba. Väčšina vodičov robí päťkrát týždenne, niekedy to vyjde na šesť. Ku každému výkonu si treba pripočítať asi hodinu. Takže 5 dní krát 4 a pol týždňa krát cca. 9 hodín rovná sa ~200 hodín mesačne.
Mám otázku na stav šoférov v MHD v Nitre.
1) Koľko šoférov z krajím mimo EÚ (napr. Srbsko, Ukrajina, atď.) pracuje na linkách MHD Nitra v spoločnosti Arriva? Príp. jazdia aj na prímestských linkách?
2) Aký je súčasný priemerný plat šoféra MHD v Nitre?
3) Aký je súčasný nástupný plat šoféra MHD v Nitre?
4) Koľko hodín mesačne odrobí šofér MHD v Nitre ak uvažujem pod pojmom "odrobí" čas celkovo strávený vo vozidle - t.j. počítam čas jazdy a aj prestojov na konečných zastávkach medzi príchodom a odjazdom, okrem času vyhradeného na prestávku stanovenú zo zákona?
Reply on: dingo #22360:
Urcite ano, to co je zadane v podmienkach je podstatny posun vpred oproti existujucemu stavu 🙂 Ani by som sa nebal povedat ze ak to vyda, Nitra bude v urcitych ohladoch slovenskym lidrom.
Reply on: henko151 #22379:
Len aby to nedopadlo ako s akvaparkom ....🙂
Reply on: Vladimír #22366:
Zdravím Vladimír,
Ja som osobne bol na stanici a nebolo odhrnuté... Ono 3 dni posnežilo a naozaj tam vôbec nebolo vidno, že by sa tam bol premával pluh. Chodníky/nástupištia detto. Pričom cez leto tam behá každé ráno zametacie vozidlo:-)
Ešte dotaz, kto má vlastne na starosti odhrnutie snehu z výbočiska na zastávke MHD? Videl som z okna cestárov, ako poletujú po ulici, no ani raz nezabehol na zastávku, aby ju odhrnul. Pritom je to otázka pár sekúnd, ba až minúty. Od nás až po stanicu nebola odhrnutá žiadna zastávka, iba cesta. Našťastie sa nám už oteplilo a po snehu ani pamiatky.

Súvislosti:
Nové vybavenie je iste náročná práca, vyžaduje kopec vedomostí a zaberie dlhý čas. Aj keby sa nová elektronika nakúpila a prišla na podnik včera, tak inštalácia a spustenie do ostrej prevádzky zaberie mnoho hodín práce. Naproti tomu odhrnutie snehu je triviálna vec, čo sa týka času a prácnosti.
Reply on: Ričard #22370:
V dávnejších časoch boli aj poradia,ktoré sa čítali ako ,,päťka čistá,päť nulka,päť jednotka a tak až po 5/4...ale to už bolo ozaj dávno...
Reply on: john.sp #22378:
Tak mala by byť, tak ako v 2016, 2017 aj 2018. Takže myslím si že čas ukáže či naozaj bude, lebo už dlhšie tam nevidím nejaký progres. Na konci leta dali dole starý pristrešok pre DAL a odvtedy sa tam vizuálne moc nezmenilo.(Neviem či sa robili nejaké práce, ktoré bežný pozorovateľ nevidí.)
Zdravím. Máte niekto indície či bude autobusová stanica dokončená tento rok ?
Reply on: dingo #22376:
Predpovede sa robia ťažšie než pozorovania. Takže skôr nie ako áno.
Reply on: Ričard #22375:
Jasné, na 100% to nemusí byť. Bude sa to pridávať aj deň dopredu aby som vedel čo príde, alebo čisto v ten deň/po? Inak super práca, páči sa mi to.
Reply on: dingo #22373:
Ako môžeš vidieť na turnusoch 2/0, 8/4, 24/0 a 26/1, zapisuje sa, aj čo tam reálne bolo. Tieto údaje ale nie sú z dispečingu, takže nemusí to byť presné. A áno, zatiaľ sa to pridáva, t.j. bude pridávať, manuálne.
Reply on: Ričard #22372:
Otázka 2, pridáva sa to manuálne, však?
Reply on: Ričard #22372:
Presne, ale skôr som myslel, že či sa to tam nezapisuje, že ráno tam bolo v skutočnosti toto a toto, ďakujem.
Reply on: dingo #22371:
721GK robil v pondelok rannú časť služby 2/5 kvôli výpadku 543EZ. V utorok mal podľa všetkého 24/3 ráno aj poobede, rovnako ako aj dnes.
Reply on: Ričard #22370:
Toto je úplne super, dík, že si to tu postol, ale mám otázku aj ja, 721GK robil ráno náhradu na 2/niečo. Náhradné vozidlá sa tam nezapisujú?
Reply on: Toom #22369:
Už od nepamäti (teda aspoň mojej) to tu tak funguje – poradia sa číslujú od nuly, alebo inak povedané, od ničoho – teda 32/0 je “tridsaťdvojka čistá” a tak podobne... v papieroch tú nulu síce nenájdeš, bude tam len “32”, no web by si s poradím “ ” možno pravdepodobne asi určite nevedel rady.
Reply on: Ričard #22368:
výborne! 😊 inak prečo že nulté poradie?
Šotouši, už čoskoro sa na imhd.sk budete môcť tešiť z tohto 😇
Reply on: Ričard #22364:
Hlavne verejné obstarávanie je niečo také byrokratické, čo síce by malo spravodlivou cestou vybrať to najlepšie, ale vieme že často je to aj tak robené na mieru tým pravým výrobcom (deje sa to pri mestských podnikoch, ale myslím si že Arriva nebude výnimkou) a potom sa aj často stáva že, keď sa to nejakému výrobcovi podarí a druhemu nie, že ten podá namietku na niečo, prípadne keď nevyhrá správny, tak sa zruší VO- Ono podľa mňa pokiaľ neni kúpna zmluva podpísaná tak tie palubaky sú stále ešte relatívne ďaleko. Ale na druhej strane, určite bližšie k nám ako v rokoch 2014-2018, kedy MHD NR bola neustále stagnujúca na jednom mieste bez akejkoľvek prespektívy. Verím že rok 2019 je prinesie obnovu, lebo momentálne keby ju mám ohodnotiť spomedzi krajských miest tak skončí asi na 5.mieste.(pred BB, TT, TN)
Reply on: XX #22365:
Nemal som možnosť sa tam ísť pozrieť osobne, ale kolegovia ma informovali, že priestor AS bol prepluhovaný včera aj dnes, priestor nástupíšť a chodníkov od snehu očistený. Tak ja neviem.

Inak nerozumiem presne súvislosti zimnej údržby a vybavenia autobusov. To ako keď v nejakom momente po intenzívnom snežení ešte práve nebol odhrnutý sneh, má dopravca zrušiť verejnú súťaž na tarifný systém, či ako? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.