Reply on: Vladimír #242:
.....pri poslednej výraznej zmene cestovných poriadkov (myslím, že to bolo v roku 1999) mali všetky výbory mestských častí návrhy na pripomienkovanie, a celý cestovný poriadok schvaľovalo mestské zastupiteľstvo....tým samozrejme nechcem povedať, že cestovný poriadok je ideálny...aj v dnešnej dobe sa skoro všetky zmeny v cestovných poriadkoch robia na základe požiadaviek jednotlivých VMČ resp.mesta....ideálny resp. najoptimalnejší za súčasných podmienok cestovný poriadok by podľa môjho názoru a skúseností bol intervalový t.j. jednotlivé spoje by premávali v určitých pravidelných intervaloch s čo najmenšími prestojmi na konečných zástavkách....niečo také ako je súčasná linky č.24.....napíšte aj Vaše návrhy na zmenu cestovného poriadku!!!!!!!! ?
Vladimír
MHD PREŠOV
Prešov - 92 786
Veľký Šariš - 4 018
Malý Šariš - 1 303
Bzenov - 728
Haniska - 563
Záborské - 465
Ruská Nová Ves - 916
Teriakovce - 385
Ľubotice - 2 448
Fintice - 1 615
-------------------
SPOLU - 105 227 obyvateľov
MHD NITRA
Nitra - 87 285
Nitrianske Hrnčiarovce - 1 753
Lužianky - 2 477
Ivanka pri Nitre - 2 299
Branč - 2 015
-------------------
SPOLU - 95 829
Dokonca som sa štatistikou nechal poučiť, že Štitáre sú súčasťou mesta (ak sa od roku 2001 neodčlenili).