...nemal by som problém si myslieť,že sa jedná o dodaciu lehotu pri špecifikáciách...pokial to bude prebiehať živelne,na spôsob ,,prosíme si 30 štandardných a desať klbových" tak to až taký problém byť nemusí...a potom prídu vozy bez dopytu,s dvoma fénmi na streche,starého dizajnu v nejakej bielej,alebo pôvodnej firemnej schéme...ale rád by som sa mýlil...
No ja som sa hneď čudoval, že načo píšu, že zmiernili vekový limit, keď v skutočnosti nie... Neviem či čakajú, že sa budú vymieňať motory na 15 ročných vozidlách alebo čo.
Po vyše desaťmesačnej pauze sme na L15 klbák (206EX) mohli spozorovať 24. januára 2019 o 16:05 z Gorazdovej a o 16:36 od SECu. Predtým to bolo 7. marca 2018 o 7:20 z Gorazdovej a o 8:14 z Jakuba Haška. V ten istý deň sa dal tento klbák (142EZ) dal stretnúť aj na L6 – o 14:46 z Gorazdovej a o 15:25 z Edisonovej.
Osobne by som sa ale týmto šotomomentom nebránil, nech sú aj klbáky sem-tam mimo rutiny. Viac ma ale bolí vidieť veci tohto typu...
Nie je to celkom tak. Zachovaná bude, ale v inej forme. V každom prípade to bude časovo dlhšia trasa ako pôvodne. Vyzerať to bude približne takto (tá kresba je len približne).
Vzhľadom na podvečernú sobotnú nepozornosť som si zo sedemstĺpcového kalendára spravil deväťstĺpcový... z 586 spojov do Priemyselného parku zachádza spojov 296 – približne 51%.
počas bežného týždňa je na linke 4 vykonávaných 586 spojov, z toho 356, čiže asi 61%, zachádza do Priemyselného parku. Naftové autobusy síce benzín nespotrebúvajú, ale pripomienky k spotrebe paliva a jazdnej dobe sú relevantné. Okrem toho by sa vynechaním Priemyselného parku ušetrili kilometre, ktorých mesto tiež ročne zaplatí iba obmedzený počet a mohli by sa využiť na potrebnejších miestach, osobne by som rád videl pravidelnejšiu obsluhu Čermáňa skrátenou verziou linky 2, ako to bolo do septembra minulého roka – východná časť Klokočiny a Čermáň by sa tak dočkali spojenia s centrom mesta v 20-minútových intervaloch, namiesto doterajších 20/40-minútových.
V prvom rade by som vám ale chcel pripomenúť, že aktuálny cestovný poriadok linky 4 je akési „dočasné riešenie“. Momentálna situácia prevádzky komunikácii v oblasti Dolných Honov má za následok to, že, ako vy hovoríte, až zbytočne veľa spojov premáva cez Priemyselný park. Po skolaudovaní novovybudovanej cestnej komunikácie, na ktorej sa nachádza zatiaľ neobsluhovaná zastávka ‘Priemysel. park, nadjazd’ budú všetky doterajšie spoje, ktoré obsluhovali zastávku ‘Rázc. Priemysel. park’ presmerované tadiaľ, čím sa čiastočne pokryje obsluha ulice Dolné Hony, a spolu s nimi (snáď) aj vybrané spoje, ktoré aktuálne premávajú priamo cez Priemyselný park a nie sú tam relevantné. V čase prelomov pracovných zmien vo firmách budú spoje linky 4 premávať cez Priemyselný park tak, ako dnes.
Ak by ste chceli vašu pripomienku poslať priamo dopravcovi, odporúčam vám obrátiť sa na koordinátora MHD v Nitre prostredníctvom e-mailovej adresy ‘vladimir.simko@arriva.sk’.
Dobrý deň,
prosím Vás o informáciu, prečo takmer každá 4-ka zachádza do Priemyselného parku, aj keď tam nik nenastupuje ani nevystupuje. Ide tu nielen o zbytočnú spotrebu benzínu, ale aj času cestujúcich. Výnimkou by mali byť iba spoje v potrebnom čase.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Bubboo