hej cyklobus nema euro3 ani zďaleka. vanhooly by mohli ísť preč, ale naraz to určite nebude. keď aj karosa nech aj vanhooly ? (robim si srandu viem v akom je stave)
Jáj, bodaj by šecky išli už na svoju cestu do ‘krajín s nižším HDP’... teraz majú 16, ale ani nejde o vek a kilometre, ale sú to vozidlá s najhoršími emisnými normami (možno cyklobus má horšiu ako Euro 3), ten výkon je hrozný, hlavne v zime, a niečo tak nepraktické ako trojdverový kĺbový autobus na mestskej hromadnej doprave, hlavne na linkách 2 4 32. Na 12 21 27 to nie je problém, ale pri počte turnusov asi nemôžeme nechať na 2 4 32 prednostne Sorky a medveďa, nestačili by...
Nech aj spravia "maximalne 15 rocne busy" a podobne. Bude na papieri napisane "mame iba busy novsie nez 15 rokov" a tie 19 rocne vanhooly si nevsimajte, nevyradia ich, minimalne nie vsetky naraz.
Uvediem odchody od 7:00 do 19:00 zo zastávky ZŠ Krškany smer Gorazdova:
A – pravdepodobne pôjde nízkopodlažný autobus
B – pravdepodobne pôjde nízkopodlažný kĺbový autobus
C – nemusí, ale môže ísť nízkopodlažný autobus
D – nemusí, ale môže ísť nízkopodlažný, pravdepodobne kĺbový autobus
E – takmer určite nepôjde nízkopodlažný autobus
7:18 A
7:38 C
7:58 D
8:33 A
8:53 C
9:33 A
9:53 A
10:33 E
10:53 A
11:33 A
11:53 E
12:33 A
12:53 A
13:18 C
13:38 A
13:58 A
14:18 C
14:38 A
14:58 A
15:18 C
15:38 A
15:58 B
16:18 A
16:38 C
16:58 A
17:18 A
17:38 A
18:18 A
18:46 A
Zdravím, skúsim sa vyjadriť ako nekompetentná osoba, ktorá sa ale vyzná v problematike.
To že nie je garantovaný nízkopodalžný voz neznamená ešte že by nemohol isť, avšak nie je to isté. A kedže 14tku robia v tom čase zväčša delené turnusy (To sú také turnusy, ktoré jazdia iba cez špičku), tak na tieto spoje sú vypravované staršie autobusy ktoré nemusia byť nízkopodlažné. Je to z toho dôvodu aby takéto staršie autobusy najazdili čo najmenší počet km resp. aby tie nové autobusy mohli byť vypravené na turnusy ktoré jazdia celý deň
Či sa dá situácia riešiť, to neviem posúdiť, kedže momentálne často vidím aj na nízkopodlažných spojoch vysoké autobusy. Ak by sme ale brali do úvahy že na nízkopodlažných jazdia iba nízkopodlažné, tak by sa to možno dalo vyriešiť presunutím nízkopodlažného autobusu z inej linky aspoň na dve kolečka (netuším či by to šlo aj po stránke bezpečnostných prestávok a pod.).
Pridanie znamienok len tak bez toho aby sa niekde ubralo si myslím že bez toho aby prišla dodávka nových autobusov je nemožné.
Avšak stačí nám dúfať že mesto v novej zmluve od 2020 dá do podmienok čisto nízkopodlažný a klimatizovaný vozový park s max vekom do 15 rokov.
Tak vyjadril som sa, avšak počkajte si skôr na Vladimírovu odpoveď ktorý je asi viac kompetentný na vyjadrenie sa.
Dobrý deň,chcela by som sa spýtať, či by bolo možné označiť aspoň niektoré spoje autobusu č.14 počas pracovného týždňa ako nízkopodlažné (smer Chrenová,Gorazdova, aspoň medzi 12.tou a 15.tou hodinou). Pretože bývam v Krškanoch a cestujem do mesta so synčekom v kočíku. Jediný spoj, ktorý chodí označený ako nízkopodlažný je č.12 a tá keďže ide až z Ivanky p. Nitre,je často veľmi plná a ja nám problém dostať sa do nej s kočíkom, mnohokrát do nej ani nemôžem nastúpiť, taký je plný. A ostanem stáť na zastávke a musím čakať na ďalší spoj, čo je dosť obtiažne s malým bábätkom. Preto by som veľmi rada využívala autobus č. 14, ktorý nám tiež chodí,pomerne často býva nízkopodlažný a bývava prazdnejší. Ale keďže tieto spoje počas pracovného týždňa nie sú označené ako nízkopodlažné, nemôžem sa na ne spoliehať,že do nich dokážem nastúpiť bez pomoci iných. Verím, že by toto označenie mohlo pomôcť viacerým mamičkám.Vopred veľmi pekne ďakujem za odpoveď a pomoc.
R&G Mielec je totiž poľská spoločnosť. Nielen Topoľčany zápasia s prekladom, ale aj napríklad Žilina. Ak si si tam všimol tú vymoženosť že “Odjazd za: x min.” tak aj to je po poľsky. Po slovensky je Odchod o. A pokiaľ viem, aj naše strojčeky ešte v rámci menu zobrazujú Wysiełanie hłasenia a Kursówka...
Dispecer