Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Fifo26 #22098:
Zároveň sú to aj najväčšie šerble z klbových, minimálne prvý menovaný.
Reply on: Vladimír #22096:
Môžem sa spýtať? Na 698GX a 166CE sa neplánuje WiFi? Ja to tam nepoužívam, ale sú to asi jediné kĺbové busy bez nej.
Reply on: Vladimír #22096:
v pondelok konkrétne. Keď už tam nahodia hlásenia tak nech aspoň skontrolujú kvalitu a hlasitosť
Reply on: Toom #22091:
Tak ja neviem. Na 443JT som osobne pridával hlasitosť niekoľko dní po zaradení, odvtedy by mala byť OK. Kedy sa Ti zdalo, že to bolo potichu? Teraz niekedy?
Reply on: Toom #22090:
Predĺženie L4 na Kmeťovu bolo v roku 2012 a spolu s ním aj ďalšie zmeny na iných linkách.

Nateraz poslednou zmenou linkového vedenia bolo zavedenie zachádzok L30 na Považskú a k Poliklinike Chrenová v roku 2013.
Reply on: N/A #22087:
To sa síce nemenilo, ale minimálne by sa mohol zmeniť dizajn schémy, lebo henten je strašne zastaralý. Iné sekcie imhd.sk (myslím tie väčšie, krajské mestá) majú pekné farebné a Nitra stále túto zastaralú.

Ešte k 443JT, je to bývala predvádzačka z roku 2014. Vôbec jedna z prvých E6 NB12 a NBG12 asi aj prvá s E6tkou. Toto má SOR trocha divné, že jeho predvádzačky sú vo väčšine v základnej výbave (bez klimatizácie, plastové sedačky(tie sú sice na objednavku, ale aj tak), bez skla na kabíne...), zatiaľ čo konkurencia často krát ukazuje predvádzačky v plnej výbave, aby si podniky mohli pozrieť čo dokážu dať do svojích vozov.
na 443jt sor trochu setril nie? su vam tie sedacky pohodlne?
Reply on: Toom #22091:
Nevravím, že s tebou nesúhlasím, ale okrem 443JT by som to isté spravil vo všetkých vozidlách. Príkladom je Vanhool 331EZ – tam je to fajn.
keď už uviedli do prevádzky 443JT, nech aspoň na ňom nastavia poriadnu hlasitosť hlásenia zastávok a nie šušťanie s 3% hlasitosťou ? to snáď nemyslíte vážne toto
Reply on: N/A #22087:
pokiaľ sa nemýlim tak poslednou zmenou čo sa linkového vedenia týka bolo predĺženie linky 4 z železničnej stanice na Kmeťovu cez Čermáň - 2012 alebo 2013
Reply on: Vladimír #22088:
Tak to klobúk dole. ?
Reply on: N/A #22087:
Nie, nemenilo.
Od roku 2014 sa v nitrianskej MHD vôbec nemenilo linkové vedenie? Pozerám sa, že najaktuálnejšia schéma je z roku 2014. ?
Tá sorka bola 2 dni predtým, to som celý deň chodil po vonku
mám zlé nastavenia tak som zaostroval na ľudí a nie na autobus, fotiek mám asi 7 a to som nafotil všetko naraz, iba medzi 166ce a 698gx 20 minutova pauza.
Reply on: Fifo26 #22083:
Celý deň si fotil rozbehy?
zíjsť haha, bol som unavený po celom dni
Reply on: Fifo26 #22076:
Ak ťa zaujímajú pokazené kĺbové Sorky, mohol si vyjsť tých 274 metrov a pozrieť sa, ktorá to je... dal by si nejaký rozbeh z Nedbalovej a hneď by si aj vedel, či je kĺbová alebo nie. ?
...prosím správcov tohto fóra,aby to začali riešiť...kód Dedi15
Reply on: henko151 #22079:
Hlavne som chcel skúsiť fotoaparát, ale nemám dobré nastavenia, čiže zaostroval ľudí, nabudúce lepšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.