Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
taaaak mame novu anketu, hlasoval som ako prvy a hned som dal 100% moznosti presnost spojov ? odpovedat sa da na vsetky rovnako a rovnako... je to jedna uroven, vsetko je v mhd dolezite..
jaaaaaaaj ? tak to je potom ine ked su tam zazihove motory. a plynove karosy maju potom co? tiez zazihove alebo vznetove?? Tie su vznetove, nie? ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Vladimír #1606:
Samozrejme. CNG motor je motor zážihový, nie vznetový, takže má aj vyššie pracovné otáčky. A te=oria, že podtáčaním sa motor šetrí, je tiež nezmyselná. O životnosť SORov sa skutočne neobávam. Pomerne často vídam SORy B7,5LiLi z počiatkov výroby autobusov v Maringotkárni Dolní Libchavy:-P a nie sú ani minimálne skorodované, na rozdiel od rovnako starých Vrakos.
Reply on: plonk #1599:
Nie som technik, ale bolo mi vysvetlené, že Sor-ky vytáčajú do obrovských otáčok ZÁMERNE. Kým na klasických vozidlách boli vodiči zvyknutí, že otáčky musia držať dole, u plynových Soriek sú žiadúce práve vysoké otáčky.
...Karosa B732 ev.č. NR 197AP nás dočasne opustila, dňa 12.4.2005 odišla do GO, predpokladaný návrat koniec mesiaca jún 2005... ?
kazdopadne, cas ukaze ☺
Reply on: Magiq #1602:
...myslím, že s tým musím len súhlasiť...
Já bych řekl, že motor a převodovka budou nejméně problematické části a konkrétně motor přežije celou karoserii.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: plonk #1599:
Prevodovka radí pri takých otáčkach, aké motor potrebuje:-P.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: uko #1595:
Tak v tom prípade zachovaj kľud, hlučnosť prevodoviek v istom okamihu takmer skokom klesne.
Reply on: uko #1590:
K tym ekobusom: co som pocul soferov, tak nedavaju tym busom velku zivotnost. Dovod: aut.prevodovky - tie radia pri vysokych otackach co si myslim dost negativne ovplyvnuje zivotnost motora. Voith na mercedesoch radi pekne pri nizkych,setri motor a su tiche. To sa pri SORkach neda povedat. Tam je hluk ako v strojovni + hluk od prevodovky+ hluk z vysokych otacok motora. NR SAD ma co chcela - plynaky, len skoda ze sa nezvazili aj nazory tych co na nich budu jazdit(jazdia), tj. soferi a cestujuci. Skoda tychto negativ, lebo ten bus vyzera fakt dobre ?
...preDkladatelia... samozrejme
Reply on: plonk #1596:
Nuž, čím ďalej, tým viac aj samotní prekladatelia pôvodného návrhu zo strany SAD... ?
no som strasne na tie zmeny cestovneho poriadku zvedavy......
?
Reply on: Vševedko samofandivý #1594:
...presne tak...
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: uko #1593:
To sú tuším Allisony, že? Nemám tu teraz katalógové listy zo SORu.
Reply on: Vševedko samofandivý #1592:
...automaty...
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: uko #1590:
Máte automaty alebo manuály?
Potvrzuji stejné zkušenosti s Ekobusy BN 12 u nás v FTL Prostějov, kde jsou v provozu od konce listopadu 2004.
Reply on: TeBeCe #1585:
...zatiaľ sa javia veľmi dobre, určite je s nimi ovela menej problémov ako s Mercedesmi, spotreba plynu na 100 km v zimných mesiacoch oscilovala na úrovni 55 m3/100 km, ale hneď po oteplení začína ísť výrazne dolu, snáď ako nedostatok by som hodnotil hlučnú prevodovku, inak aj servisná starostlivosť je na oveľa vyššej úrovni ako u Mercedesov, čiže suma sumárum zatiaľ spokojnosť ako s technickými parametrami, tak aj s prevádzkovými... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.