a ešte niečo-prečo ten autobus nepriradíte napr:drážovce,hrnčiarovce......to sú prímestké časti a nie ju dáte ráno o 7.27 z kostolnej čermáň!!!!!!!!!!!!!nech si skúsi pán Vrba ranajšiu jízdu a vystupovanie pri T-mobile alebo na štúrovej!
Dobré ráno!
Veľmi by ma zaujimalo,že prečo chodí pravidlne na L26 dvojdverový autobus-čiže taký istý ako dedinský autobus-to čermáň považujete za dedinu???!! asi ano a z toho autobusu sa nedá vystupovať , pretože cela kolokočina záhadne ide ráno 7.32 od poliklinky na L26 ako keby im nejde iný bus............tak láskavo sa uvedomte a dajte nám naspäť normlálny autobus pretože deidna nie sme!!!!!!!!! ?
Dobre no... vyprovokoval si ma a asi si spravím jednu nočnú a medzi polnocou a štvrtou ráno si skontrolujem stav všetkých tabúľ, ktoré máme a zaistím objednávku tých, ktoré nám pokradli.
Re #3158 Lincolnik: V mnohých rozprávkach mesto sužoval Šarkan, my v Nitre ich máme hneď niekoľko Je to trochu komplikované. Šarkanov prevádzkuje súkromná firma (so SAD nemá nič spoločné). Keďže ide o celkom nový (resp. v našich zemepisných dĺžkach nečakane východný) druh dopravy, nie je zadefinovaný v žiadnych zákonoch, ktoré by takýto druh podnikania upravovali. Keďže nie je taxík, nevzťahuju sa naňho povinnosti taxikárov, keďže nie je autobus, nemá povinnosti autobusárov. Šarkan si tak zastavuje kde chce, berie cestujúcich, ktorých sám chce, ceny si určuje, aké sám chce, trasy vozidiel si určuje ako sám chce, objem odjazdených kilometrov tak isto.
Jediný problém, ktorý spôsobuje je ten, že na zastávkach MAD skutočne nemá čo zastavovať (nie sú verejným parkoviskom). On to však robí a častokrát doslova arogantne vytláča autobusy z vyhradených priestorov zastávok a či to niekto bude v noviných popierať alebo nie je, priživuje sa tiež na cestovných poriadkoch MAD, keď zákazníkov cielene hľadá krátko pred pravidelnými spojmi SAD. To druhé mu zakázať asi nikto nemôže, ale s tými zastávkami je to ozaj problém-
Fotka Šarkana v galérii môže pokojne byť, keďže táto stránka nie je stránkou SAD. A chcej-nechcej, Šarkan tiež trochu patrí ku koloritu súčasnej nitrianskej dopravy, tak nech si ho vedia predstaviť aj mimonitrianski...
Re #3161 M: Klobúk dolu, máš to pekne odsledované Je to tak, vozy pendľujú všelijako, ale to s tými tabuľkami súvisí skôr s iným - večným strácaním a kradnutím.
Re #3163 Mike: No veď mne to môže byť v konečnom dôsledku jedno. Moja kompetencia je vytlačiť vývesky, keď mám podnet. A keď to budem tlačiť každý tretí deň, mne osobne to nespraví nič ?
To nehovor ani zo srandy, lebo taký istý systém je aj v Blave na Letisku už vyše pol roka a úspešne funguje to tam.
Aj keď je pravda, že už nikde inde to nie je, resp. bolo to zrušené, lebo asi v polovici 90tych rokov, možno ´98, boli cesťáky pod plexi, prichytené iba odklopnými lištami asi na 50% zastávok.
Keby si sa hlbsie zamyslel a zapozoroval do systemu MAD NR,tak by si zistil,ze to suvisi z dovodu,ze busy zastupuju spoje viacerých liniek,napr.: konkretne L19 v sob.+ned. do 8.29 bus 1,do 16.29 bus iny,potom bus iny a vecer tusim este iny bus.Takze preto nestihaju oznacovat vsade,ale aspon na boku.Preto sa predpokladam usiluje Vladimir presadit a postupne vybavit.aby boli transparenty na vsetkych busoch.
fotka marsrutky je umiestnena v galerii Rozne fotky - Mix, kde su zaradene rozne nitrianske fotky aspon trochu suvisiace s (nielen mestskou hromadnou) dopravou. Samozrejme SAD Nitra marsrutky neprevadzkuje.
Este som zabudol dodat, ze to tu mate velmi pekne, vyborna atmosfera a clovek sa dozvie vela zaujimaveho ohladne mestskej hromadnej dopravy. Len tak dalej !
Dobry den. Chcel by som sa informovat (ak to tu uz bolo, prosim navigujte ma ) ohladne Sarkanov. Vidim ich tu uz dost a kedze aj vo fotogalerii vidim fotku Sarkana, tak sa chcem spytat, ze ci nemaju SAD nieco spolocne so Sarkanom. Ked nie, tak preco je vo fotogalerii jej fotka? Trosku som bol tym prekvapeny. Druha otazka by bola, ze po kolkych rokoch sa zvysuje plat vodica autobusu, ked je riaditel s jeho vykonom spokojny? Dakujem.
Ako som si dnes vsimol standartom NR MHD je neoznacovanie liniek MAD v zadnej casti vozidla. 10min som cakal pri CK SATUR a takmer kazdy bus co presiel okolo nebol spravne oznaceny...
Tak len tak dalej,myslim si ,ze by sa to dalo brat ako klamanie a neinformovanost cestujuceho dopravcom,ktovie co by nato povedala obchodna inspekcia...
Ja nevravím, že aj linky budeme oficiálne trasovať na Dolné Hony. Z hľadiska orientovania sa cestujúcich by som sa aj do budúcnosti držal názvu "Priemyselný park". Ale faktom je, že ulica, po ktorej tie vozy jazdia sa volá Dolné Hony.
Mimochodom, prekvapilo ma tiež, že sa nám rozbehla ďalšia výstavba. Ulica sa už predlžuje a vo výstavbe je aj most cez miestny potok. Pri takom tempe výstavby dlho nepotrvá a dočkáme sa ďalšej novej zastávky "hlbšie" v priemyselnom parku. Pozotívna info je, že súčasnú zastávku Priemyselný park Dražovce už cestujúci začínajú využívať. Konečne
Dnes ma zaujalo, že nám pomenovali ulicu vedúcu do priemyselného parku Dražovce. Takže odteraz nielen v Bratislave, ale už aj v Nitre bude MHD jazdiť na "Dolné Hony".
Asi myslíš na tie v tých najnovších prístreškoch. Určené sú na umiestňovanie cestovných poriadkov a iných dopravných informácií. Pôvodne sme o tom ani nevedeli, potom nám však bolo oznámené, že plocha je naša a máme ju využívať. Predtým zriadenie týchto plôch, či vôbec premiestnenie cestovných poriadkov do prístreškov na ďalších zastávkach s nami nikto nekonzultoval.
Nové vitrínky/nástenky hneď upútajú zásadným rozdielom oproti klasickým chrenovským. Na rozdiel od nich zadná plocha nie je magnetická a nie sú uzamykateľné. Bočné lišty sa jednoducho odklopia pod tenké plexi sa umiestnia informácie.
Obe odlišnosti aspoň mňa osobne dosť zarazili. Aj preto som váhal s premiestnením informácií.
1. Ako vôbec informácie upevniť? Pod plexi je len plast - vlastná konštrukcia nástenky. Jednotlivé cestovné poriadky teda máme lepiť naň? Alebo ich máme po stranách oblepiť lepiacou páskou? Zvažoval som aj veľký podkladový papier primeraných rozmerov s nalepovanými informáciami. Ale to by asi vyzeralo strašne a v prípade zničenia by vyšla navnivoč doslova ručná práca...
2. Príroda ani skúsenosti ma neobdarili takou mierou dôvery v spoluobčanov, aby ma ihneď nezačala znepokojovať nemožnosť CP akokoľvek uzamknúť či inak zabezpečiť. Prakticky ktokoľvek príde, odklopí si lišty a CP odnesie. Obávam sa, že národ by veľmi rýchlo pochopil, že CP už netreba rezať alebo trhať, ale že ich "stačí" jednoducho odniesť.
Dnes ma napokon veľmi kvalitne naštvalo, keď som objavil na zastávke SAD Nitra už odnesené plexi. Takže prvá nástenka je už úspešne vyradená. To mi nedáva chuť experimentovať s ďalšími.
Vladimir: Podarilo sa mi konecne dozvediet oficialny termin otvorenia Centro Nitra.Ma to byt 11.4.2006 v utorok.To asi bude v meste kolaps?!Mame sa naco tesit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.