Akcia sledovala konkrétny cieľ. Dočasným znížením cien jednorazových a krátkodobých lístkov motivovať ľudí, ktorí bežne MHD nevyužívajú, aby ju vyskúšali a možno následne začali používať.
Držitelia predplatných lístkov neboli cieľovou skupinou tejto kampane. Okrem toho majú iné, oveľa lepšie ceny ako akciové, a to celý rok, nielen počas ETM.
Pre väčšinu potencionálnych uživateľov MHD v mojom okolí nie je podstatná cena, ale komfort, ktorého absencia bohužiaľ je aj dôvodom ich nevyužívania mestskej verejnej dopravy.
Súhlasím. Je to tak. Pri rozhodovaní sa medzi druhmi dopravy už cena dávno nehrá hlavnú rolu.
Neviem, čo presne myslíš pod pojmom komfort, lebo zrejme nejde o pohodlnosť sedačiek a podobne. Jedným z top kritérií dneška pri rozhodovaní je rýchlosť prepravy (v tom je aj frekvencia spojov, lebo čas čakania cestujúci tiež zahŕňa do cestovného času) a spoľahlivosť (tzn. môžem sa spoľahnúť, že to v danom čase príde a odvezie ma).
dingo