VehiclesBuses › Škoda 706 RO

Škoda 706 RO

Technical Data

Length 10400 mm
10660 mm (s ťažným zariadením)
Width 2500 mm
Height 2880 - 2970 mm
Height of floor ~ 890 mm
Wheelbase 5400 mm
Doors 2 + 1 manipulačné pre vodiča
Number of seats ~ 23 až 26 + 2
Number of standing places ~ 49
Design load ~ 72 až 74 + 2
Weight of unloaded vehicle 8590 kg
Gross vehicle weight 14000 kg
Engine Škoda 706 RO, naftový, vodou chladený, radový 6-valec s nepriamym vstrekovaním
Continuous power output 99,4 kW / 1750 rpm
Piston displacement 11781 cm3
Maximum torque 593 Nm / 1300 rpm
Maximum speed 68 km/h
Transmission manuálna, 5-stupňová
Ignition system PAL
Steering wheel závitovkové
Axles predná: tuhá, riadená, ráfiky kolies trilex
zadná: tuhá, hnacia, ráfiky kolies trilex
Tyres 12,00-22 HD

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pred skončením dopravcu SAD Žilina som im na stránke ňúral a zapisoval som si do tabuľky čo sa dalo o vozidlách.
Jediné, čo som k tomuto typo dohľadal tak je, že dochovanú evidenciu asi mali len o jedinom vozidle. A to NU 67-69, ktoré bolo nasadzované na linku 2, Martin - Dolné Vrútky. Viac informácií o tomto zatiaľ o prevádzke, evidencií nemám, ale rád by som sa to dozvedel.
Reply on: Spajdy #1:
Je možné, že pri zlučovaní DP a ČSAD sa nepreviedli všetky dokumenty do archívu ČSAD, ale sú spolu s inými mestskými dokumentami niekde v okresnom alebo akom archíve... ak nešli rovno do zberu😃

V každom prípade, Smer dopravárom (podnikový časopis ČSAD BB) mal v 1989 rubriku k 40. výročiu, kde sa píše, že "Pri zlúčení [DKPMM] obhospodaroval 22 autobusov typu RO a RTO a 6 nákladných vozidiel"
Reply on: Viko #2:
Ďakujem za odpoveď.
Verím tomu, že dáke informácie okrem tohoto sa ešte dochovali a niekde budú a raz to tu bude.