V piatok som išiel do Prahy vlakom a videl som ich z vlaku (zelené NSG asi nikde inde nečakajú) pred Ústi nad Orlicí na tom parkovisku, kde SORka zvykne odstavovať autobusy pripravené na export.
Dočítal som sa že by tie nové busy mali byť nasadené na najviac vyťažených linkách. No som názoru že tie busy moc nepomôžu už len kvôli 2 dverovému vyhotoveniu, ale tak dúfam že aj klbaky budú keď dokončia tú zastávku vo vrútkach
Dosť blbé kúpiť na mhd prímestský typ autobusu, ale tak môžeme byť radi že sme vôbec dostali niečo nové. A ako to je s tým Crosswayom NP čo sa tu spomínal, bude aj ten?
Neviem povedať, nemám nikoho kto by tam pracoval a vedel k tomu bližšie. Ale je tam vyše štvrtina rozkopaná tak neviem či si robia vlastnú umyvárku alebo len pristavujú čosi.
To určite, nad kúpou kĺbových autobusov môžu rozmýšlať tak po dokončení zastavky ŽST Vrútky. Ale verím že všetci zamestnanci čo tam robia si uvedomujú vyťaženosť spojov, tak dúfam že to nenechajú iba nápadom
Pocit veľkomesta je teraz druhoradý ale rozumiem ti Hlavný problém je, že martinská MHD je dlhodobo poddimenzovaná a aspoň 5 "kĺbákov" by vo vozovom parku vzhľadom na vyťaženosť spojov byť malo. Kým sa ale nedokončí konečná na Vrútkach, tak tá téma ani nebude na stole.
Veď toto, a to sa tu odohráva denno denne . Tak na jednej strane to je dobré pretože sa nevozí iba vzduch hej, ale na druhej strane by sa 18M A-busy zišli trochu by to aj dodalo pocit veľkomesta
K tej diskusii o vyťaženosti liniek: posledného polroka som zodesaťkrát cestoval v školský deň doobeda, alebo naobed Sever, obch. dom-Vrútky, žel.st., a najmä v piatok bol už vtedy problém zmestiť sa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miso234