To určite, nad kúpou kĺbových autobusov môžu rozmýšlať tak po dokončení zastavky ŽST Vrútky. Ale verím že všetci zamestnanci čo tam robia si uvedomujú vyťaženosť spojov, tak dúfam že to nenechajú iba nápadom
Pocit veľkomesta je teraz druhoradý ale rozumiem ti Hlavný problém je, že martinská MHD je dlhodobo poddimenzovaná a aspoň 5 "kĺbákov" by vo vozovom parku vzhľadom na vyťaženosť spojov byť malo. Kým sa ale nedokončí konečná na Vrútkach, tak tá téma ani nebude na stole.
Veď toto, a to sa tu odohráva denno denne . Tak na jednej strane to je dobré pretože sa nevozí iba vzduch hej, ale na druhej strane by sa 18M A-busy zišli trochu by to aj dodalo pocit veľkomesta
K tej diskusii o vyťaženosti liniek: posledného polroka som zodesaťkrát cestoval v školský deň doobeda, alebo naobed Sever, obch. dom-Vrútky, žel.st., a najmä v piatok bol už vtedy problém zmestiť sa.
Marí sa mi, že nejaká tesne porevolučná ČSAD tlačovina opisovala zavedenie tejto bizarnej kombinácie samoobsluhy a dohľadu vodiča ako opatrenie proti neplatičom. Pôvodne tam tiež bolo "normálne MOC".
To asi v MT bude vyžadovať dlhšiu dobu, taký progres, keďže už za MOC systému sa v MT nastupovalo prvými dverami a pre urýchlenie nástupu boli pri prvých dverách inštalované dva označovače.
Firma, ktorá vysúťažila zakázku na rekonštrukciu žel. stanice na Vrútkach, je podľa zmluvy povinná to celé dokončiť najneskôr do 14 týždňov od začatia prác, avšak do tejto lehoty sa nepočíta prerušenie prác počas zimy. Ja mám pocit, že nového obratiska sa dočkáme tak v apríli
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023