K Tvojim dvom veciam do budúcna:-)
1. Mne osobne by sa to tiež páčilo, no reálne by tie spoje boli s vyťaženosťou možno horšie než terajšie účelové (tzv. robotnícke, žiacke či kostolné). Musíme si ešte počkať, ako to dopadne s pokusom integrovanej dopravy ŽSK, ak sa to raz rozbehne. Aby bolo možné rozumne využiť aj spoje PAL.
2. Rozhodne to patrí k návrhom s ktorými sa stotožňujeme a určite sa časom dostaneme aj k realizácii takýchto parádičiek. Systém terajších liniek je dosť zložitý a niečo takéto by pomohlo.
A ešte 2 veci do budúcna možno skúsiť:
1) mimosídliskové linky dať do intervalu, aj keby bol 120min
2) spraviť združený CP súbežných liniek MHD LM,AS - Podbreziny a ten všade propagovať, aby bolo vidieť tú parádu 10/20/10//30
S tými vlakmi je to vždy diskutabilné - aj keby jazdili presne, sú kategórie cestujúcich, ktoré chcú byť na stanici minimálne 30 min pred odchodom a iné kategórie ideálne len 5 min pred skutočným odchodom vlaku podľa appky. Jednoduchšie je to na príchode vlakov, ale tam zasa treba aspoň istú presnosť a aktuálne sa na príchody 600-iek v LM spoľahnúť neviem.
A preto ostáva jediné - udržať pravidelný následný interval MHD. A samozrejme, drobné chyby (diery/vychýlenia) opraviť.
Máš úplnú pravdu. Niektoré veci sa však momentálne zmeniť nedajú, takýchto prípadov je u nás viac a nie je to len v Demänovej. Tu by pomohlo, keby bola v rámci mesta jednotná tarifa aj u PAL, v časoch, keď ide prímestská linka a vieme, že má ešte dosť voľných miest, by sa ušetrili km, ktoré by sa dali využiť práve na navýšenie ponuky spojov. Už teraz niekoľko spojov PAL prechádza cez časť Mlynisko, no aj kvôli cene niektorí ľudia necestujú a to sa bavíme o rozdieloch od 0.15 do 0.25 €. Možno je škoda, že sa súčasný stav PAL zakonzervuje na ďalšie min. 2 roky.
Do budúcna by som videl potrebu prekladu linky 5 a 505419, je absurdné že napr. dnes ide 17:15 z Demänovej linka 5 a potom 17:16 PAL (!) a potom hodinu nič. A obsluha po 19:50 už dnes nie je vôbec.
S tými vlakmi s Tebou čiastočne súhlasím, s vozidlami úplne, žiaľ musíme to zobrať tak, ako to je. Keby bolo viac vzkm, tak by aj večer mohol byť interval 20 minút, čo by pri našich železniciach možno pomohlo. Aj odchody, ktoré sa podarilo zosúladiť s vlakmi, žiaľ veľakrát nefungujú a keby sme mali vlaky čakať, tak by sme akosi zas nestíhali vratné spoje, ktoré sú veľakrát naviazané na iné vlaky, busy, koniec zmeny a pod.
Niektorí ľudia naozaj uprednostnia taxi za pár eur ako čakať na bus, hlavne pokiaľ cestujú možno raz za jeden či dva týždne.
Reakcie na terajší cp sú naozaj rôzne a každý má svoje predstavy, ako by to malo byť.
Uvidíme, aké zmeny sa budú zapracovávať v decembri.
tak snaha je vidieť, neviem však či ten vozový park ktorý by ani v Handlovej nepostačoval (len 3 štandardné busy) bude postačujúci. Kĺbaky už 15 rokov nejazdia, cestujúcich v LM poctivo vyháňali z vozidiel do áut, tak teraz jedine že to vrátime do 80tych rokov...
Inak sa divím, že piatkové spoje nadväzné na rýchliky sa neobnovili, a to práve s ohľadom na tie počty ľudí. Ale tu už možno taaxislužby zabrali.
Jasné na 14:13 linkou 11 o 13:30, na 15:54 a 16:13 linkou 13 o 15:30 (príchod AS 15:50), toto je kvôli tomu, aby sa mohli aj ľudia z Nábrežia dostať. Myslím, že každý si nájde svoj spoj.
Musíme tomu nechať chvíľu čas a uvidíme.
Tak velke navaly chodia v nedelu na vlaky 14.13,15.54, 16.13 a na toto veru ani 1 vhodny spoj nie je z L8 . Prinajlepsom aspon L11 13.30 z Podbrezin na ten 1.vlak
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto