Baterkobusy majú mať podľa zmluvy len klimatizovanú kabínu vodiča, takže sa mi v popise nehodí, že by to malo byť klimatizované vozidlo...
Evidenčné číslo: | 6801 | ||||||||||||||||||||
Typ: | SOR EBN 10.5 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | SOR Libchavy s.r.o. | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 008 | ||||||||||||||||||||
VIN: | TK9N1EXX4ELSL5008 | ||||||||||||||||||||
Číslo motora: | 14688 | ||||||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | KE-260JI
P-03083 (10/2016) | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 2014 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 15.10.2014 | ||||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 362 000 € | ||||||||||||||||||||
Depo: | Hornádska
Šaca | ||||||||||||||||||||
Domovská linka: | 32 (15.10.2014 – 31.12.2014)
22 (od 1.1.2015) | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | EM-TEST EM 126i EMX 7
EM-TEST EM 2TI EM-TEST EM 3TG, EM 2,5TG | ||||||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | nízkopodlažné vozidlo | ||||||||||||||||||||
Iné údaje: | Pred dodaním do Košíc bol v modrom nátere vystavený 17. júna 2014 na veľtrhu Czech Raildays 2014 v Ostrave.
Do Košíc bol dodaný v noci z 25. na 26. septembra 2014. V októbri 2016 zapožičaný na testovanie do mesta Miskolc u dopravcu MVK Zrt. | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|