VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #101/II

Evidenčné čísla:
  1. 298II
  2. 101II    od 1999
Typ: T3/V.SU
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 168970
Rok výroby: 1979
Sprevádzkovanie: 1980
Vyradenie: november 2019
Depo: Bardejovská
Súprava s vozidlom: 229/II+298/II (1980 - 1999)
Rekonštrukcie a úpravy: Rekonštrukcia na merací pracovný vozeň (1999)
Doplňujúce informácie: technologické vozidlo

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdá sa, že nakoniec bola #101/II papierovo #317/II (ex #254):
https://imhd.sk/ke/vozidlo/5966/%C4%8CKD-Tatra-T3-317-II?dfpi=1#1
Reakcia na: Dispecer #2:
Vďaka. Ako sa tieto činnosti robia v súčasnosti bez meracieho vozidla?
Reakcia na: mi.v #1:
Meracie vozidlá boli vždy obvykle určené na meranie trakčného vedenia a jeho vlastností - teda napätie v troleji, výška a kľukatosť troleje, či skratové prúdy pre nastavenie rýchlovypínačov v meniarňach. To sa realizuje asi pomocou zadného zberača (nie som si istý teraz, snáď niekto znalejší doplní). V mieste stredných dverí sa nachádza stanovište pre vizuálnu kontrolu vedenia (tá presklená strieška).

101/II vznikla až po tom, čo jej predchodca - 101 ( https://imhd.sk/ke/vozidlo/6013/CKD-Tatra-T3-101 ) bol vyradený... K nemu je aj viac foto z interiéru, len zatiaľ ešte nevyšli von.
Mohol by niekto napísať čo-to o meracom voze #101?

Pre aké činnosti bol postavený? (Prekvapilo ma, že ho postavili až v r. 1999, kedy sa v ED nedialo nič zásadné.) Využíval sa potom na tie účely, alebo sa skoro ukázal ako nepotrebný? (Vzhľadom na jeho stav, nezdá sa mi, že by v posledných rokoch bol akokoľvek potrebný pre údržbu v ED.)