Na oceľovom ráme umiestnili samonosnú karosériu s troma dvojkrídlovými dverami v pravej bočnici. V interiéri so zníženou úrovňou podlahy osadili sedadlá s textilným poťahom v rozložení 2 + 1, strop a bočnice pokrývali umakartové dosky. Vetranie zabezpečili výklopné horné časti bočných okien a strešné vetráky. Interiér vykurovali teplovodné radiátory v bočniciach. Pracovisko vodiča tvorila priestranná kabína s klimatizačnou jednotkou a vlastným krídlom predných dverí. Tieto autobusy mali v gume vsádzané bočné okná.
Úpravy
Autobusom boli postupne demontované nefunkčné zvlhčovače vzduchu nad kabínou vodiča. Niektorým vozidlám bol pri opravách vymenený pôvodný kryt motora za kryt s vetracími mriežkami.
Z dôvodu znečisťovania sedadiel na linke 11, boli z nich vo vozidle #5001 odstránené látkové poťahy.
Autobus #5006 sa v závere roku 2012 podrobil rozsiahlejšej oprave, počas ktorej obdržal atypický náter – diagonálny prechod zelených pásov zo spodnej na vrchnú časť počnice bol zrušený, vozidlo malo po novom dva rozvnobežné a plne zelené pásy (bez prerušenia bielou linkou).
Prevádzka
Autobusy tohto typu spočiatku premávali na linkách 15, 17, 20 a 29, no neskôr sa začali objavovať aj ďalších linkách obsluhovaných 12-metrovými autobusmi.
Ku koncu premávky autobusy tohto typu jazdili na linke 11 a na delených poradiach vypravovaných z garáže Hornádska (najmä linky 16, 18, 20 a 51). Posledným prevádzkovaným autobusom tohto typu bol #5005.
Vyraďovanie a likvidácia
Autobusy boli po dodaní nových autobusov SOR postupne odstavené z premávky na prelome rokov 2013 a 2014. Autobus #5005 premával až do leta 2014.