VozidláElektričky › MWG #80 - 82

Pravdepodobný vzhľad nákladných vlečných vozňov MWG #80 - 82

Úvod

Motorové vozne MWG #M1 - M3 spolu s vlečnými vozňami #80 - 82 začínali 30. decembra 1913 premávku nákladnej košickej mestskej pouličnej železnice (Kassai Villamos Közúti Vasút) v Košiciach.

Prehľad vozidiel

Séria Typ Evidenčné čísla Rok výroby Sprevádzkovanie Vyraďovanie Počet
1. Magyar Waggon és Gépgyár 80 – 82 1913 1913 1965 3
Spolu 1913   3

Technické parametre

Dĺžka so spriahadlami 7970 mm
Šírka 2700 mm
Výška 3480 mm
Rázvor 3300 mm
Počet dverí 2

Opis

Konštrukcia a vzhľad nákladných vlečných vozňov vychádzali z bežných uzavretých železničných vagónov. Na oceľovom ráme bola postavená nitovaná oceľová konštrukcia vyplnená dreveným debnením, strecha bola potiahnutá impregnovaným plátnom. Vozne mali jednu brzdársku plošinu,tlakovú brzdu nemali. Nákladný priestor je umiestnený v strede vozidla a bol prístupný dvomi bočnými posuvnými dverami. Vozeň má nosnosť 10000 kg. Mali železničné spriahacie a narážacie ústrojenstvo, ale aj tanierové spriahadlá používané v električkovej doprave v tejto dobe.

Vyraďovanie a likvidácia

Vozne boli vyradené po ukončení prevádzky nákladnej električkovej dopravy 31. decembra 1964.

Katalóg vozidiel

80 81 82

Legenda a štatistika

80vyradené vozidlo: 3 (100 %)

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.