imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
3 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálne železnice medzi Bernom a Bazilejom (31.1.2016)
Stadler STAR Be 4/8 #113 z roku 2011
Pracovné vozidlá odstavené v stanici Langenthal
Elektrické jednotky Be 4/8 #113 Be 4/4 #12 spoločnosti Aare Seeland mobil (ASm) Be 4/4 #12 spoločnosti Aare Seeland mobil (ASm)
Vozeň Be 4/4 na odstavných koľajách pôvodnej železnice Langenthal–Jura-Bahn vybudovanej v roku 1907
Interiér vozňa Stadler STAR Be 4/8 #113 z roku 2011
Dvojrozchodová trať 1000/1435 mm s napájacím napätím 1200 V DC
Vozne Stadler STAR Be 4/8
Krátky prestup medzi autobusom a vlakom
Historické vozidlá odstavené v stanici Balsthal
Elektrický vlak na konci s RBe 206
Krátka 4-km dlhá regionálna trať OeBB bola vybudovaná v roku 1899 s rozchodom 1435 mm a elektrifikovaná v roku 1943 napäjacím napätím 15 kV 16 2/3 Hz AC
Elektrické rušne Ce 2/2 z roku 1947
Autobusový terminál je vybudovaný v tesnej blízkosti nástupíšť železnice na stanici Balsthal
Interiér vozňa Waldenburgerbahn
Elektrický vlak s vozňami BDe a Bt
13-kilometrov dlhá trať Waldenburgerbahn bola vybudovaná v roku 1880 a elektrifikovaná v roku 1953, hoci pôvodne sa plánovala elektrifikácia už v roku 1912
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie