imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
2 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Rozširovanie pražského metra (29.1.2013)
Prístupová komunikácia pre stavebné mechanizmy do budúcej stanice Veleslavín
Prístupová komunikácia pre stavebné mechanizmy do budúcej stanice Veleslavín
Vyústenie prístupovej komunikácie pre mechanizmy do budúcej stanice Veleslavín
Razené tunely metra pri pohľade od stanice Veleslavín smerom na Vypich
Deň otvorených dverí na trase metra V.A zaujal aj najmenších
Stavebná jama E2 určená pre začiatok strojného razenia a následne pre umiestnenie vzduchotechniky
Záujem o prejdenie sa tunelom bol veľký
Stavebná jama E2 určená pre začiatok strojného razenia a následne pre umiestnenie vzduchotechniky
Hĺbený vestibul stanice Veleslavín s hĺbkou stavebnej jamy 26,5 m
Cencúle vo vestibule stanice Veleslavín
Prepojenie medzi tunelmi každých 200 metrov má vzduchotenickú a bezpečnostnú funkciu
Betónové prefabrikáty s prímesou polypropylénových vlákien sú dielom seneckej prevádzky Prefa firmy Doprastav
Na finálne ostenie stačilo 6 typov betónových prefabrikátov
Tubus s priemerom 5,3 m bol razený strojom TBM s priemerom raziacej hlavy 6,08 m
Miesto prepojenia tunelov
Prepojka medzi tunelmi
Tunel už so spodkom z liateho betónu
Jednoloďová razená stanica Petřiny
Stanica Petřiny má dĺžku 217 m a výšku nadložia 28 m
Vľavo tunel metra, vpravo eskalátorový tunel s dĺžkou 60 m
Stanica Petřiny vo výstavbe
Stanica Petřiny čaká na sekundárne ostenie
Naznačený výrez pre budúcu výťahovú šachtu
Vľavo iba primárne betónové ostenie, vpravo už aj sekundárne
Tubus s provizórnou zábranou pred pritekajúcou vodou
Prístupová štôlňa Markéta s dĺžkou 220 m určená pre razenie a výstavbu stanice Petřiny
Prístupová štôlňa Markéta
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie