imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
3 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Doprava v regióne, ktorý dnes postihlo silné zemetrasenie (1.1.2024)
Zrekonštruovaný nadchod stanice Tsuruga pripravený na spustenie prevádzky šinkansenu v roku 2024
Jednotka radu 223-2000 a za ňou ešte neotvorená estakáda šinkansenu miznúca v horách
Pôvodná stanica Tsuruga úzkorozchodnej železnice sa ani po vybudovaní vysokorýchlostnej železnice veľmi nezmenila, stanica rýchlovlakov bola postavená vedľa
Stanica Fukui prebudovaná kvôli novej trati šinkansenu integruje pôvodnú úzkorozchodnú železnicu, Ečizenskú železnicu a od roku 2024 k nim pribudne aj šinkansen
Fukui sa už teší na šinkansen, ktorý sem začne jazdiť v roku 2024
Posledná jednotka radu 8000 v prevádzke
#7211+7201 z roku 1964
MoHa 7201 + KuHa 7211 jazdí v Hokutetsu od roku 1990, pôvodne išlo o vozne DeHa 7136 a DeHa 7137 jazdiace u spoločnosti Tokyu
Šikmé upevnenie koľajníc na podvaly
Interiér súpravy #7101+7111 vyrobenej v roku 1966
Predná časť vozňa #7101 s pokladňou v priestore pre cestujúcich
Upozornenie na nebezpečenstvo pricviknutia prstov do dverí
Linka Išikawa otvorená v roku 1915 v posledných dekádach zažíva úpadok
Po otvorení šinkansenu prestala spoločnosť JR West zabezpečovať expresné úzkorozchodné vlaky a prevzala ich nová spoločnosť Ainokaze Toyama Tetsudō
Značná časť vozidiel železnice Toyama Chihō Tetsudō (Chitetsu) je z druhej ruky, v tomto prípade zo železnice Tōkyū
Vozeň regionálnej železnice odstavený v depe
"Sektorová" lavička v stanici Toyama
Priamo z vestibulu železničnej stanice Toyama sa vchádza na nástupištia električiek
7 jednotiek radu 14760 bolo dodaných v rokoch 1979 - 1981 firmou Nippon Sharyo
Pokladňu pri dverách obsluhuje strojvodca, ktorý na každej stanici musí vyjsť z kabíny a zúčtovať cestujúcich
Trate Chitetsu majú rozchod 1067 mm
Pohľad od staničnej budovy smerom k autobusovým nástupištiam
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie