imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
4 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› V auguste 2023 sa otvorí prvý moderný električkový systém v Japonsku (16.8.2023)
Reklama na novú električkovú trať na nadchode na železničnej stanici
Predstaničný priestor po vybudovaní električkovej trate
Nová električková trať na ulici bez akejkoľvek zelene
Masívne stožiare na uchytenie trakčného vedenia na ohradenej trati počas jej testovania
Rampa na električkovú zastávku
Električkové nástupište s opierkami a lavičkami má nástupnú hranu vo výške 325 mm
Schéma električkovej trate pred otvorením, ktoré sa odkladalo od roku 2019 do roku 2023
Rampa z električkového nástupišťa
Minimalistický cestovný poriadok autobusov
Cestovný poriadok s názvami zastávok len po japonsky
#宇都宮200か10-20, Kinu-dori
Autobusy odstavené medzi konečnou električiek a železničnou stanicou
Električka na konečnej pri stanici počas testovacej jazdy 3 mesiace pred plánovaným otvorením trate
Nástupištia električiek pri železničnej stanici
#横浜200か・575, Miyamirai, 宮みらい
Zaujímavosťou je, že nový električkový systém má rozchod 1067 mm, ale napájanie je štandardné pre nové električkové trate - 750 V DC
Električka v Uconomiji je prvým novým moderným električkovým systémom vybudovaným v Japonsku, naviac v meste, ktoré nikdy predtým električkovú dopravu nemalo
Električková trať bola počas testovacích jázd oddelená zábranami
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie